Minusta tuntuu siltä, että jos alan täysillä panostaa kotiin ja lapsiin, en pysty haluamaan enää seksiä mieheni kanssa
.. joka halusi perhettä enemmän kuin minä. Mies taas ei halua seksiä kanssani osittain siksi, että ihan syystäkin sitä haittaa se, kun huomaa että perheeseen ja kotiin keskittyminen on minulle usein vastenmielistä.
Miten lähtisitte ratkomaan tilannetta?
Itse ajattelin nyt alkaa panostaa perheeseen ja kotiin enemmän ja unohtaa seksin, koska näköjään minulla ei tässä elämäntilanteessa ole mahdollisuutta siihen. Olen kuitenkin niin vastuuntuntoinen etten mitään irtiottoakaan perheestä halua tehdä.
Kommentit (15)
Nyt oli vaikeasti ymmärrettävä teksti. Miten nämä asiat liittyvät seksiin?
Hyvä seksielämä on osa panostamista toimivaan perheeseen.
Kylläpä ap on osannut rakentaa itselleen hienon ajatusvankilan. Hyvää loppuelämää! Suunta on vain tuosta alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksielämä on osa panostamista toimivaan perheeseen.
Niin kuten miten? Miten panostaa, jos ei halua?
Minusta siis tuntuu siltä, että mikäli onnistun panostamaan kotiin ja perheeseen aiempaa enemmän (kuten mies toivoo ja ihan aiheesta), en kykene haluamaan enää seksiä mieheni kanssa, vaikka mies alkaisikin haluta joskus taas. Jotenkin koska taustalla olisi se, että olisin pakotettu siirtymään jatkuvasti epämukavuusalueelleni enkä sittenkään kelvannut sellaisena kuin olen eli ihmisenä, jota ei kiinnosta perhearjen pyöritys yhtään. Ap
Koen siis että minun on muututtava suunnilleen toiseksi ihmiseksi jotta selviän tästä perhe-elämästä. Se taas saattaa olla niin raskas prosessi että väkisinkin tappaa seksihalut sitä kohtaan jonka takia tavallaan joudun tämän prosessin läpikäymään. Ap
Siis miksi sä olet perustanut perheen, jos sua perhearki yhtään nappaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sä olet perustanut perheen, jos sua perhearki yhtään nappaa?
En ihan tainnut osata kuvitella etukäteen millaista se on ja etenkin ennen sitä oli oletus että tukiverkostoa on enemmän käytettävissä kuin lopulta oli. Ap
Etenkin kotitöiden ja sotkun / siivoamisen ja ruokkimisen tarpeen ja rahanmenon räjähdysmäiseen kasvuun en todellakaan osannut varautua. Ap
Ymmärrän. Mullapa lasten isä löi hanskat tiskiin, ja olen hoitanut nyt vähän vajaa kymmenvuotiaat lapseni yksin, lähes alusta asti. Suhtaudun tähän niin kuin linnatuomioon. Voithan sinäkin lähteä lätkimään, jos ei kerran yhtään nappaa. Vaikka se onkin vastuutonta...
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mullapa lasten isä löi hanskat tiskiin, ja olen hoitanut nyt vähän vajaa kymmenvuotiaat lapseni yksin, lähes alusta asti. Suhtaudun tähän niin kuin linnatuomioon. Voithan sinäkin lähteä lätkimään, jos ei kerran yhtään nappaa. Vaikka se onkin vastuutonta...
En halua lähteä, vaan alistua rooliini perheenäitinä jonka on pakko unohtaa omat mielenkiinnon kohteensa ja tarpeensa vielä vuosiksi. En näe muuta vaihtoehtoa tässä. Mietityttää vain se, mitä se persoonalleni tekee sitten. Ap
Ymmärtääkö tuosta, mistä on kyse?