Mulla on ekat treffit noin kahdeksaan vuoteen, tsempatkaa!
Mun vatsa on ihan kipeä, oksettaa ja paskattaa koko ajan jännityksestä. Tärisyttää myös. Nää on mun ekat treffit ikuisuuksiin enkä yhtään tiedä miten tulee käyttäytyä. Mielessä pyörii, mitä jos mies ei tykkääkään musta, mitä jos tulee kiusallisia hiljaisuuksia mun ujouden takia? Tsempatkaa tai antakaa jotain vinkkejä! Mies on täällä noin tunnin päästä.
N24
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Okei nyt alko vähän pelottaa:(
Meidän piti tavata ensin julkisella paikalla, mutta sitten mies ehdotti mun luo.Ap
Muuta treffit nopeasti kahvilaan!
Vierailija kirjoitti:
Okei nyt alko vähän pelottaa:(
Meidän piti tavata ensin julkisella paikalla, mutta sitten mies ehdotti mun luo.Ap
Tietysti hän tulee mieluiten sinun luoksesi. Ensinnäkään ei tarvitse pelätä, että joutuisi häpeämään jos oletkin ruma. Toiseksi se johtaa paljon todennäköisemmin seksiin kuin tapaaminen julkisella paikalla. Kolmanneksi se on hänelle erittäin vaivatonta, ei tarvitse miettiä pukeutumista saati käyttää rahaa kahvikupilliseen tai muuhun. Neljänneksi hän on kyllä jo ymmärtänyt että olet ujo ja arka, joten hän tietää ettet pysty laittamaan häntä pihalle vaikka huomaisit heti, ettei sinua kiinnosta.
Ehdit vielä muuttaa mieltäsi ja ilmoittaa hänelle, että treffit on läheisessä kahvilassa. Jos hän kieltäytyy tulemasta sinne, huomaat, että kaikki mitä edellä kirjoitin piti paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ???
Tunti on ummessa. Mies on paikalla.
Tsemppiä. Nyt on kiva ilmakin ulkona ja paljon ihmisiä liikkeellä. Mä en ole ikinä ollut treffeillä vaikka ikää on jo reippaasti yli 30. Ennemmin saan varmaan 7 oikein lotossa kun pääsen treffeille.
Mites meni? Joko ap on raiskattu ja paloiteltu?
Vierailija kirjoitti:
AP OLETKO KUNNOSSA
Múah raiskataan aunukseen :( apuuva apuva!!
Sairaita ootte kun haluatte ihmistä pelotella.
Hei, kunnossa oon. Treffit meni oikein mukavasti :) turhaa jännitin.
Ap
Ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä. Kyllä se siitä.
Ai sä kävit jo, sori. Ja toi oli joke. Kiva että sujui!
No kerro nyt jotain? Mitä teitte...? Tapaatteko uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta näistä kotitreffeistä vieraiden miesten kanssa. On hyvin mahdollista, että mies karkaa päällesi silloin kun vähiten odotat, sitoo sinut liikkumattomaksi, varustaa suukapulalla ja sen jälkeen on vapaa tekemään sinulle kaiken mitä kierossa mielikuvituksessaan liikkuu.
Mmmm, kiitos, yksi tällainen käsittely tänne. Kelpaisi.
Noh kerroppa ny ap, tuliko se ukko sinne ja mitä tapahtui?
Juu meilläkin tätä joka viikko, mutta en nyt ihan vieraiden kanssa rupeisi