Huonosti laitettu hiustenpidennys
Kävin kampaajalla, että saisin luonnollisen näköiset pidennykset. Sanoin että pituutta ei tarvi tulla paljon ja haluan kerrostetun mallin (pisimmät hiukset kerroksena alla, päällä lyhyempi silti paksu kerros). Kampaaja länttäsi kuitenkin kaiken taakse, sitten ohensi tukkaa ja lopputuloksena on juuri se perinteinen feikin näköinen, liian paksu ja kuuma harja, joka pitää kihartaa kauttaaltaan, että se näyttää uskottavalta edes jollain tavalla. Aaargh. Olin hämmentynyt siellä ja syytin omaa huonoa kommunikaatiotani, ja vasta kotona sisäistin, kuinka huono tämä oikeasti on. Valittaakaan ei nyt enää siis oikein voi.
Kommentit (9)
Kyllä voi valittaa ja pitääkin valittaa. Anna reklamaatio tökerösti tehdystä työstä. Kampaaja luulee tekevänsä huipputyötä, ja jatkaa samaan malliin. Rehellistä palautetta nyt peliin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi valittaa ja pitääkin valittaa. Anna reklamaatio tökerösti tehdystä työstä. Kampaaja luulee tekevänsä huipputyötä, ja jatkaa samaan malliin. Rehellistä palautetta nyt peliin.
Mutta miten selitän sen, että heti en sanonut mitään enkä laiton aikana? Siis laitettaessa kyllä hälytyskellot soi, kun hiukset kasaantui takaraivolle, mutta ajattelin, että kai se osaa ja lopputulos on kuitenkin on hyvä... Ja sitten kun kampaaja laittoi kiharat, niin silloin se näytti ihan ok:lta. En tiedä minkä verran tämä on omaa syytäni, jos en oikeasti osannut vaan selittää enkä tajunnut, että ei olla samalla sivulla! Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Sitä mietin, että kannattaisko vain niellä tappio ja olla menemättä uudestaan... Jos ottaisi osan noista pois ja toinen kampaaja laittaisi ja leikkaisi uudestaan.
Välttyisi neuvottelulta ja mahdolliselta uudelta huonolta lopputuloksesta, mutta ei toki tekisi mieli maksaa enää enempää. Ap
Tottakai menet takaisin sanomaan että tämä ei ole sitä mitä halusin. Ole asiallinen palautteessa ja katso mitä kampaaja ehdottaa asian korjaamiseksi. Hän ei myö itse koskaan opi jos kukaan ei uskalla antaa palautetta.
Siis mun mielestä tämä on ojennettu, ei kerrostettu malli, joka yrittää näyttää kauttaaltaan tasaiselta. Miksikä sitten sanotaan sellaista, missä on monta "tasoa"? Onko mulla termit ihan hukassa? Valokuviakin näytin toiveistani, ei auttanut... Ap