Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni lottovoiton saatuaan olisi valmiita muuttamaan pois täältä?

Vierailija
01.06.2018 |

Mitkä ovat konkreettiset syyt?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä voi muuttaa, vaikka ei lottovoittoa saisikaan. Sosiaalietuudetko täällä pidättelee?

Vierailija
22/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Suomen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden heti kun pääsen. Vaikka olisinkin yksinäinen siellä, se ei haittaa koska yksinäinen olen täälläkin. Ei perhettä niin olen vapaa lähtemään. 

Vierailija
24/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin sipilän naapuriksi ja olisisin vi**umainen sellainen.

Vierailija
25/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin maahan jossa veroprossa alhaisempi, ilmasto aina lämmin ja ihmiset iloisia. SIihen vielä suuri rahamäärä niin huh elämä olisi ihanaa! Ja joku vielä kehtaa sanoa ettei raha tuo onnea... kyllähän tuo koska se mahdollistaa niiiiiin paljon enemmän. 

Vierailija
26/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttais minnekään! Suomi on hyvä maa ja luulenpa valtaosan ulkomailla asuneista suomalaisista olevan samaa mieltä. Hienot vodenajat, lunta, pakkasta, kevät, kesä ja syksy, kaikki hienoja omalla tavallaan. Ihmisetkin on ystävällisiä, jurottavat jurottajille tottakai. Yhteiskunta toimii aika hyvin. Joo! En muuttais pois. Turistina kävisin ulkomailla.

Vierailija
27/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin maahan jossa veroprossa alhaisempi, ilmasto aina lämmin ja ihmiset iloisia. SIihen vielä suuri rahamäärä niin huh elämä olisi ihanaa! Ja joku vielä kehtaa sanoa ettei raha tuo onnea... kyllähän tuo koska se mahdollistaa niiiiiin paljon enemmän. 

No Venäjältähän löytyy käytännössä kaikki mitä sä vaadit.

Vierailija
28/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava ilmapiiri ja naiset kranttuja miehen pituudesta. On toki täällä paljon hyvääkin, mutta huonommaksi näyttää menevän jatkuvasti

Vierailija
29/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voitin lotossa juuri ennen kuin valmistuin, markka-aikana.

Ostin meidän perheasunnon, 3 sijoitusasuntoa ja maksoin veljeni asuntolainan pois. Verotussyistä hän maksaa minulle 100 e takaisin kk, markka-aikoina 500 mk ja annan hänelle ja hänen vaimolleen aina sen, mitä voi milloinkin ilmaiseksi antaa. Lisäksi teetin vanhemmilleni remonttia, eivät muuta halunneet.

Valmistuin, pääsin töihin, tapasin mieheni ja vasta, kun oli hääpäivä päätetty, kerroin koko totuuden.

Jäin ensimmäisen lapsen jälkeenkotiäidiksi.

Lapsille on kiva ollut, että olen ollut kotona. Vuokratulot olen käyttänyt lapsiin, sisustukseen, itseeni. Mies maksaa kaikki kotiin liittyvät kulut , kun kiitimme asuntoon yksiön, putkiremontin aikana teimme ison pintaremontin, tämän laskun mies maksoi.

Ja matkat mies maksaa. Lisäksi hänellä on sijoituksia.

Elämä on helpompaa, kun ei ole ikinä ollut huolta rahoista. Olen aina voinut olla läsnä lapsien elämässä ja tämä on yksi syy, meillä on kaikilla läheiset välit.

Alueella asuu paljon diplomaatteja, joten en todellakaan ole ainoa kotirouva.

Ei ole ollut ikinä vakavalla ajatusasteella muuttaa pois Suomesta.

Vierailija
30/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä voi muuttaa, vaikka ei lottovoittoa saisikaan. Sosiaalietuudetko täällä pidättelee?

Samaa ihmettelen. Useimmissa vastauksissa sanotaan, ettei täältä pääse pois, kun ei ole miljoonia rahaa, mutta toisaalta valitetaan, miten paljon veroja pitää maksaa. Eihän siihen lähtemiseen tarvita kuin lentolippu. Täällä voi myydä koko omaisuuden ja ostaa sieltä veroparatiiseista uudet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi