Sano mulle jotain kaunista elämästä
Kommentit (30)
Elämä voittaa aina. Vaikka olis miten kamala tilanne, siitä voi rämpiä läpi ja löytää vielä iloakin. Ei ehkä koskaan enää tule 100% iloiseksi, mutta onkohan sellainen mahdollista muutenkaan..
Myöskin, että elämä on ihanaa! Silloinkin kun se on kamalaa, mieluummin olen elossa kuin kuollut. Saati elävä mutta henkisesti kuollut - pahempaa kuin elämä, jossa sattuu(kin, voi myös käydä ja käykin toisinaan hyvinkin).
Tällaiset kokemukset mulla. Halaus, ap!
Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Elämä voittaa aina. Vaikka olis miten kamala tilanne, siitä voi rämpiä läpi ja löytää vielä iloakin. Ei ehkä koskaan enää tule 100% iloiseksi, mutta onkohan sellainen mahdollista muutenkaan..
Myöskin, että elämä on ihanaa! Silloinkin kun se on kamalaa, mieluummin olen elossa kuin kuollut. Saati elävä mutta henkisesti kuollut - pahempaa kuin elämä, jossa sattuu(kin, voi myös käydä ja käykin toisinaan hyvinkin).
Tällaiset kokemukset mulla. Halaus, ap!
Kiitos. Halaus tuli tarpeeseen. T:Ap
Elämä loppuu aikanaan, kuolema senkus taas voittaa.
Voittaja häivää vielä joskus, jw saa opikseen että miltä tuntuu olla häviäjä.
Ilta on parasta aikaa.
Eppu Normaali - Näinhän Täällä Käy
Baaritiskillä istun juomiin kajoten
Unelmieni Atlantis alla vajoten
Baarimikko tuota katsoi aikansa sanoi mulle:
"minuun luota", paljasti taikansa ja sanoi:
"maailmalle jää joskus toiseksi, mutta sateen jälkeen
sää käy aurinkoiseksi"
Siis älä siitä huoli, näinhän täällä käy
Aurinkokin paistaa, vaikkei sitä näy
Tuuli ajan mittaan pilvet valjastaa
Ikuisuuteen karkaavat tähdet paljastaa
Sanoin, että tässä käy silmä kastumaan
Miksi kävin elämässä teitä isäin astumaan
Nyt olen köyhä sekä kipee
Savu silmään kajoaa
Hän sanoi: "ota yksi ripee ennenkuin maksa hajoaa"
Maksa hajoaa
Ja älä siitä huoli, näinhän täällä käy
Talo paloi, vaimo lähti ja auto räjähti
Pienehkö pyrstötähti koiraani mäjähti
Tähän ystäväni sanoi: "enhän pilaa iltaasi,
jos kaadan itsellenikin ja liityn kiltaasi"
Liityn kiltaasi
Ja älä siitä huoli, näinhän täällä käy
Mietin miten mitättömiä me ihmiset olemme keskellä suurta avaruutta. Ja tämä elämä minkä elämme, on todellisuudessa lyhyt hetki. Meille se joskus tuntuu pitkältä. Tulemme kaikki kuolemaan, joten eletään nyt ja nautitaan pienistä ilon hetkistä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miten mitättömiä me ihmiset olemme keskellä suurta avaruutta. Ja tämä elämä minkä elämme, on todellisuudessa lyhyt hetki. Meille se joskus tuntuu pitkältä. Tulemme kaikki kuolemaan, joten eletään nyt ja nautitaan pienistä ilon hetkistä.
Elämä on tosiaan lyhyt. Miksi siitä pitää itse tehdä lyhyempi? T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyörit väärässä seurassa?
En pyöri. Mietin, miten kukaan voi tehdä noin lapsilleen ja lastensa lapsille. Kiitos kaikille vastauksista. T:Ap
Tämä lohduttaa minua toisinaan silloin kun mieli on maassa, koska säkeistö muistuttaa hyvien ja arvokkaiden asioiden olemassaolosta. Eli Kolmatta naista lainaten: "tiedän olevan / hyvää ja kaunista / enemmän kuin unelma onnesta".