Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markalle tulee aina otettua ihan liikaa vaatetta mukaan.

Vierailija
01.06.2018 |

Minkä verran te, jotka osaatte pakkaa, otatte viikon etelänmatkalle vaatteita? Antakaapa vähän vinkkejä, että jäis tilaa tuliaisillekin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, siis MATKALLE. Markka aika meni jo.

Ap

Vierailija
2/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ihmeissäni katsonut ihmisten tavara määrää mitä ne roudaa matkalle. Viimeksi kun oltiin viikon lomalla Prahassa ja lentokenttä bussissa oli perhe, kaksi aikuista ja kaksi teiniä niillä oli neljä isoa matkalaukkua  , neljä pientä matkalaukkua ja kaksi reppua ja he olivat myös olleet viikon lomalla jossain rantakohteessa ja meitä oli kaksi aikuista ja 6 vuotias lapsi niin meillä oli yksi pieni matkalaukku ja lapsella oli reppu. Meillä kuitenkin oli mukana vaatteet viikoksi jokaiselle ja hygienia ja kosmetiikka tuotteita. En tajua mitä ihmiset roudaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ihmeissäni katsonut ihmisten tavara määrää mitä ne roudaa matkalle. Viimeksi kun oltiin viikon lomalla Prahassa ja lentokenttä bussissa oli perhe, kaksi aikuista ja kaksi teiniä niillä oli neljä isoa matkalaukkua  , neljä pientä matkalaukkua ja kaksi reppua ja he olivat myös olleet viikon lomalla jossain rantakohteessa ja meitä oli kaksi aikuista ja 6 vuotias lapsi niin meillä oli yksi pieni matkalaukku ja lapsella oli reppu. Meillä kuitenkin oli mukana vaatteet viikoksi jokaiselle ja hygienia ja kosmetiikka tuotteita. En tajua mitä ihmiset roudaa?

Mitä teillä sitten oli? Osaat ilmeisesti pakata oikein.

Ap

Vierailija
4/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei osaa suomea. Takaisin peruskouluun. Ei mitään asiaa millekään matkalle.

Vierailija
5/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ainamatkailua varten on haastavaa pakata ;)

Vierailija
6/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ainamatkailua varten on haastavaa pakata ;)

No ei se putkeen mennyt minullakaan, siis aiKamatkailua XD

Vierailija
7/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kruunuun, se tarvii vähemmän vaatteita.

Vierailija
8/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tapa pakata ihan älyttömiä lyhyellekkin reissulle. Pikku kirjotusvirheistä ei pidä ottaa murhetta. Jos ei tajunnut markalle tarkoittavan matkalle niin pikkasen ihmettelen. Asiayhteydestä näkee mistä on puhe.

Toivon mukaan olet paljon matkasta alasti miehesi kanssa hotellihuoneessa niin laske sekin. Kaksi-kolme päälysvaatekertaa korkeintaan ja vähän enemmän alkkareita. Kyllä niillä viikon pärjää. Painotan vielä toistamiseen että muista olla paljon alasti.

Vierailija
9/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä alusvaatteet ja pukeutumispaita jokaiselle päivälle, sekä viikoksi kahdet housut tai mekot ja kaksi villatakkia/jakkua sekä kahdet kengät. Tämän lisäksi mulla on villasukat, kosteusvoide, puhdistusaine, ripsiväri, kajali, luomiväri, huulipuna, hammasharja ja - tahna, hiusharja, kasa pinnejä ja pieni lakkapullo, sekä ipad ja laturit. Tämä mahtuu kädessä kannettavaan laukkuun.

Yleensä tämän lisäksi kaipaa jotain rentoa ja lämmintä kotihousua tms. Hattuja, pipoja, huiveja ei pidä unohtaa, elämä on kurjaa jos niitä ei ole silloin kun niitä tarvitsee.

Vierailija
10/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan yhden kassin joka menee käsimatkatavarana. Lisäksi olkalaukku.

Matkustan tosi paljon, ja olen oppinut tulemaan toimeen minimillä. Mikään ei ole yhtä ärsyttävää matkalla, kuin matkalaukun raahaaminen!

Vierailija
11/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 t-paitaa

4 alushousut

1 farkut

1 olohousut

1 lippis/lierihattu

2 uimapukua

1 käsikellukkeet/uimarengas

1 yöpuku

2 rintaliivit

4 alushousut

1 pyyhe (kaikista ohuin hammampyyhe)

2 hametta/2 shortsit

1 ohut takki (se vyötärölle lentokoneeseen)

1 lenkkarit

1 sandaalit

Hammasharja, tahna, hiusharja, kosteusvoide, aurinkovoide, kuukautissiteet, lääkkeet

1 aurinkolasit

1 unilelu

1 kirja

Pyykinpesuainetta

Kännykkä, laturi, lompakko, pieni olkalaukku

Tuollaiset jokaiselle henkilölle mukauttaen tietenkin. Yhdet kengät noista jo jalkaan ja toiset laukkuun. Vaatteista jotkut myös menomatkalle päälle.

Vaatteita käytetään ja pestään sitten ennen kuin loppuu. Ja ne pystyviikataan matkalaukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän