Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kielletyt ajatukset

Vierailija
01.06.2018 |

Olen pari kertaa ajautunut tilanteeseen jossa naispuoliselle on vahingossa tullut kiimaisia ajatuksia, keho on mahdollisesti reagoinut ja, tilanteista johtuen, he ovat ymmärrettävästi halunneet peittää oman seksuaalisuutensa.
Mietin että, jos teille naisille on tapahtunut vastaavaa, niin miltä se on tuntunut ja mitä ajatuksia on ollut kiusalliseen tilanteeseen liittyen? Ja miten toivoisitte meidän vieraampien (kaveri tms.) miesten siinä tilanteessa reagoivan ja toimivan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meillä naisilla näy samalla tavalla. Kaverimiehellä tuli kerran aivan valtava erektio mun seurassa ja se kiihotti, mutta en tehnyt mitään ja mies toiv ei tajunnut että huomasin. Tämä oli siis tyyliin kuningasboa lahkeessa. Aivan uskomaton erektio siellä pinteessä. Hiukan teki mieli helpottaa, kun se kasvoi ja paisui vaan...

Kerran tosin on mulle sattunut vastaavaa, ja mies kiusoitellen pahensi tilannetta. Lopulta aivan puun takaa antoi mulle elämäni voimakkaimman orgasmin. En voinut mitään. Tämä oli kyllä poikkeuksellinen juttu kaikin tavoin, ja miehellä varmasti seisoi kuin terässauva. Normioloissa naisen kiihotus jää aika lailla piiloon, mutta tietty toivoisi himon tyydytystä. Älä ainakaan jätä kesken, jos olet jo aloittanut.

Vierailija
2/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normioloissa naisen kiihotus jää aika lailla piiloon, mutta tietty toivoisi himon tyydytystä. Älä ainakaan jätä kesken, jos olet jo aloittanut.

Tarkennuksena että näissä molemmissa tapauksissa nainen näki tai kuuli sellaista joka ns. osui ja upposi ja sai seksualisuuden hyrräämään. Ja olimme molempien kohdalla kaveripohjalla mutta emme niin läheisiä että seksuaalisten reaktioiden näyttäminen olisi toivottavaa. Traumoja ei jäänyt mutta tilanne oli kiusallinen molemmille osapuolille.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tunnusta ajattelevansa kenestäkään mitään seksuaalista missään tilanteessa.

Vierailija
4/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa ajautunut tilanteeseen jossa naispuoliselle on vahingossa tullut kiimaisia ajatuksia, keho on mahdollisesti reagoinut ja, tilanteista johtuen, he ovat ymmärrettävästi halunneet peittää oman seksuaalisuutensa.

Mitä shaissee tää nyt taas on? Vahingossa kiimaisia ajatuksia? Luonnollisesti halunneet peittää oman seksuaalisuutensa?

Sorry, kuulostat mieheltä, joka ei ole ollut naisen lähelläkään.

Vierailija
5/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIELLETYT ajatukset, mikä vuosisata??

Vierailija
6/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen seksiä kun huvittaa. Ihan milloin vain. Mitä te höpisette täällä? N

Vierailija
7/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIELLETYT ajatukset, mikä vuosisata??

Ihan sama tuli mieleen - lisäksi otsikko ja aloitus eivät liittyneet oikeastaan mitenkään toisiinsa. Sekaista tekstiä.

Vierailija
8/18 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amislaiset lomilla.

Vierailija
9/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukahan ne kieltää? Ap?

Vierailija
10/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi Päivi Räsäsen aloittama ketju! :D

Vierailija
11/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi saivartelijoiden vastauksia. Ei tarkoituksellisesti edes muka haluta ymmärtää kysyjän pointtia. Siis ymmärtääkseni hän oli kiinnostunut jollain tapaa "kielletyiksi" tai sopimattomiksi mielletyistä ajatuksista ja nimen omaan naisten kokemuksia. Ja sellaisista ei kukaan tunnu haluavan oikein kertoa. Ehkäpä naiset eivät ajattele mitään seksuaalista "sopimattomassa hengessä" tai tilanteissa tai sopimattomiin hlöihin tms liittyen.

Vierailija
12/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi saivartelijoiden vastauksia. Ei tarkoituksellisesti edes muka haluta ymmärtää kysyjän pointtia. Siis ymmärtääkseni hän oli kiinnostunut jollain tapaa "kielletyiksi" tai sopimattomiksi mielletyistä ajatuksista ja nimen omaan naisten kokemuksia. Ja sellaisista ei kukaan tunnu haluavan oikein kertoa. Ehkäpä naiset eivät ajattele mitään seksuaalista "sopimattomassa hengessä" tai tilanteissa tai sopimattomiin hlöihin tms liittyen.

No kyllä tuo aloitus oli minun mielestäni niin kummallinen ja sekainen soppa, etten ottanut siitä oikein mitään tolkkua. En ainakaan mitään tuollaista, mitä sinä kuvasit.

Ja olen sitä mieltä, että sellaista ei olekaan kuin kielletyt ajatukset - ihminen saa ajatella ihan mitä haluaa, ja joskus ajatukset näkyvät päälle päin, joskus taas eivät. Miehillä seksuaalisesti virittävät ajatukset näkyvät luonnollisesti helpommin kuin naisilla, mutta se mikä ratkaisee, ovat teot, eivät ajatukset. Kyllähän sitä monestikin ajattelee jostakin ihmisestä "panisin" tai vastaavaa, mutta ei se ainakaan minusta mitenkään kiellettyä ole, enkä todellakaan ryhdy tuumasta toimeen.

Vierailija
13/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo, ei ole olemassa kiellettyjä tai sopimattomia ajatuksia! Olen vapautunut ja estoton sängyssä ja sen ulkopuolella. Ajattelen seksiä varmaan yhtä paljon kuin teini-ikäinen poika. Ajattelen seksiä ihan missä ja milloin vain. Ei se ole sopimatonta. Joskus olen tosi kiihottuneena töissä ym. Mitä sitten?

Vierailija
14/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä. Nykyään katson melkein jokaista vastaantulevaa miestä ja mietin, panisinko. Tätä se puutteessa olo teettää.

Vierailija
15/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että ap tarkoitti juuri näitä em. Ajatuksia joita ei kerrota useinkaan kenellekään, saati lähdetä toteuttamaan. Joiden julkituomista yleisesti pidettäisiin ainakin epäsopivina jos ei nyt ihan kiellettyinä. Ja hyvä aihe. Kiinnostaa kuulla millaisia ajatuksia naisilla herää. Jotkut miehet osin valitettavastikin tuovat näitä aatoksiaan esiin julkisestikin ja ihan pyytämättä joka siis ihan häirinnästäkin käy vähän tilanteesta, sisällöstä ja sävystä riippuen.

Vierailija
16/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäävää - kyllä minä katson useinkin miehiä sillä silmällä ja ajattelen, että "panisin" tai jopa kuvittelen aktin jonkun oikein herkullisen näköisen tyypin kanssa. Ei siinä mitään epäsopivaa saati kiellettyä ole. En minä ajatuksiani kenellekään kerro enkä näytä - varsinkaan sille kohteelle, koska sitten se menisi sopimattomaksi. Ihmisen koskemattomuus on minulle kuitenkin pyhä asia.

Vierailija
17/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että ap tarkoitti juuri näitä em. Ajatuksia joita ei kerrota useinkaan kenellekään, saati lähdetä toteuttamaan. Joiden julkituomista yleisesti pidettäisiin ainakin epäsopivina jos ei nyt ihan kiellettyinä. Ja hyvä aihe. Kiinnostaa kuulla millaisia ajatuksia naisilla herää. Jotkut miehet osin valitettavastikin tuovat näitä aatoksiaan esiin julkisestikin ja ihan pyytämättä joka siis ihan häirinnästäkin käy vähän tilanteesta, sisällöstä ja sävystä riippuen.

Tarkoitus oli juuri tuo. Ajatella saa ja kaikilla on seksuaalisia tunteita mutta, vanhat moraalinormit ja henkilökohtainen kasvatus elävät vielä monesti tiukassa, eikä kaikki julkinen seksuaalinen käytös ole vieläkään sallittua. Tarkoitin sitä että, esimerkiksi alkaa kiihottua tai muuten villiintyä, sosiaalisesti sopimattomassa paikassa ja miltä tuntuu kun haluaa pitää sen sisällään vaikka se tekisi vaikeaa.

Vierailija
18/18 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiihottua tai villiintyä"? XD

Minä toimin juuri noin. Otanpa jopa kiinnostavaan mieheen yhteyttä ja kerron haluavani häntä. Että panettaa.

Onko pelottavaa? Elämä on liian lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän