Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiti ja crossfit

Vierailija
01.06.2018 |

Olen pitkään pohtinut crosfitin aloittamista. Ennen lapsia olin liikunnallinen ja energinen. Nyt lapseni on imenyt kaiken energian itsestäni, enkä ole jaksanut liikkua. Nyt haluan tehdä siihen muutoksen. Pohdin lajivaihtoehtoja ja minua kiinnostaa crosfit. En ole ajatellut, että alkaisin harrastaa sitä niin, että elämään ei muuta mahdu, vaan saadakseni arkeen lisä energiaa. Minua kuitenkin hieman mietityttää mielikuva crosfitistä. Mitä sinulla tulee mieleen äidistä, joka harrastaa crosfittiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän puolet crossfittiä salilla treenaavista ole äitejä. On siellä isoäitejäkin.

Vierailija
2/4 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on boxilla jopa ihan erikseen mamma-ryhmä raskaana oleville ja vähän aikaa sitten synnyttäneille/pienten lasten äideille. Ja aika moni boxin naisista on myös äitejä, vaikka lapsettomiakin kyllä löytyy. Eipä siellä treenatessa ihmisten lisääntymisaste tai siviilisääty mitenkään vaikuta kenenkään suhtautumiseen ,ja vaikea kuvitella, että ketään ulkopuolistakaan mitenkään hetkauttaisi jonkun äidin harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan crossfittaajissa on äitejä ja raskaana olevia, meidänkin salilla vaikka kuinka monta. Laji sopii jokaiselle, koska sitä voi muokata treenaajan kunnon mukaan. Mielikuva täystimmeistä parikymppisistä crossfit-pimuista on väärä, niitä on asiakkaissa vain pieni osa. 

Vierailija
4/4 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis toivoo, että hänestä aateltais ”vau mikä mamma, se harrastaa crosfittiä”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi