Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aja säärikarvojani, koska olen pohjoismaisen vaalea nainen.

Vierailija
01.06.2018 |

Säärikarvat eivät erotu ihostani näkyvästi, joten en koe niiden ajamisesta pois olevan mitään hyötyä. Muuten saisin samalla logiikalla olla ajamassa myös käsivarsien karvoitusta pois. Kukaan ei ole koskaan valittanut asiasta. Toimiiko moni muukin väritykseltään vaalea nainen näin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aja, koska minulla ei niitä ole. Ne viisi, joita tulee joskus, lähtee nyppäämällä pois.

Vierailija
2/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleaveriköt, toimitteko te samoin? Säästyy paljon aikaa ja rahaa, kun jättää täysin turhan säärikarvojen pois ajamisen sikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ei se epilaattori niin paljoa vie sähköä että ihan säästöä tulisi. Itselläni myös vaaleita haituvia, kesällä poistan ne aina muistaessani, talvella vähän harvemmin.

Vierailija
4/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään aja, karvat on tosiaan ihan ihon värisiä haaleita ja niitä on harvassa, ei viitsi ajella.

Vierailija
5/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, ei se epilaattori niin paljoa vie sähköä että ihan säästöä tulisi. Itselläni myös vaaleita haituvia, kesällä poistan ne aina muistaessani, talvella vähän harvemmin.

Ihan kamalan tuntuista puuhaa tuo epilointi! En pysty siihen, sattuu liikaa. - Ap

Vierailija
6/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Kainalotkin karvattomat luonnostaan. Olen hyvin vaalea.

Vierailija
7/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä nyt niiiiin paljon aikaa säästy, jos kerran viikossa nopsaan höylään, siihen menee joku 2 min. 

Vierailija
8/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä nyt niiiiin paljon aikaa säästy, jos kerran viikossa nopsaan höylään, siihen menee joku 2 min. 

Mutta jos lopputuloksessa ei ole mitään selvää eroa, niin miksi käyttää tuohon lainkaan aikaa? - Ap

Vierailija
9/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajellut sääriäni. Niissä kasvaa muutama yksittäinen, hyvin lyhyt ja vaalea karva. Täytyy tulla tosi läheltä tuijottamaan, että nuo haituvat voi edes nähdä.

Ajelulle ei ole todellakaan mitään tarvetta, nimittäin minulta on monesti kysytty esim. salilla pukuhuoneessa, miten jaksan aina pitää sääreni niin sileinä. Kysyjät ovat olleet hyvin hämmästyneitä kuullessaan, etten ajele sääriäni ollenkaan.

Vierailija
10/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin hennot ja vaaleat karvat ja ihoni on todella kalpea. Ajelen sääreni lähinnä siitä syystä että tykkään itse silitellä aivan sileitä koipiani, karvaisuuden suhteen ero ei ole mitenkään näkyvä.

Vierailija
11/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta, nauttikaa! Itselläni on vitivaalea iho ja tummat paksut karvat säärissä ja reisissä. Kesällä ajelen päivittäin. Illalla on jo näkyvä sänki koko jaloissa kun aamulla ajelee.

Vierailija
12/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele karvoja mistään. Vaaleaa haiventa säärissä, joten antaa palaa. Hiukset tasoittaa kampaaja.

Vierailija
13/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poista.

Vierailija
14/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee ajeltua - talvella ei varmaan koskaan, kesäisin muutamia kertoja. 

Vierailija
15/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin vaalea ja ajan säärikarvat hyvin harvoin. En ole itsekään saanut asiasta kritiikkiä, koska eivät ne näy kuin ehkä hieman valoa vasten.

Vierailija
16/16 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös. Kainalotkin karvattomat luonnostaan. Olen hyvin vaalea.

Jaa. Onnekkaita olette! En minäkään ajelisi jos olisin noin vaalea ja/tai karvaton. :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi