Näin bussissa lihavan ja hieltä haisevan naisen lukevan Vauva-palstaa - oletko se sinä?
Jakkupukua ja kivaa kampausta et kantanut. Kukkakuosiset legginsit sulla oli :)
Kommentit (14)
Olin. Näin kuinka kyttäsit kamelinvarvastani setämies.
Kuvottavaa. Kyllä palstallekin pitäisi olla jonkinlainen karsinta, kuten kaikkeen tässä elämässä. Edes sitten itsekarsinta. Tajuaisivat olla tulematta palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ihmeellistä tuossa on?
Jos näkisit jakkupukuun, mustiin sukkahousuihin, korkkareihin sonnustautuneen italialaistyylisen kaunottaren selailevan vauva-palstaa, se olisi maailman kahdeksas ihme :-)
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa. Kyllä palstallekin pitäisi olla jonkinlainen karsinta, kuten kaikkeen tässä elämässä. Edes sitten itsekarsinta. Tajuaisivat olla tulematta palstalle.
Kävisikö itsesaastutus?
Bussilla kulkeva wt yrittää virittää keskustelua kuinka tapasi bussissa wt naisen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ihmeellistä tuossa on?
Jos näkisit jakkupukuun, mustiin sukkahousuihin, korkkareihin sonnustautuneen italialaistyylisen kaunottaren selailevan vauva-palstaa, se olisi maailman kahdeksas ihme :-)
Tai istuvan bussissa.
Ei, olen punakka lihava ja hielle haiseva mies.
En, olen lihava ja haisen hieltä täällä omalla pihalla.
Olen lihava, haiseva nainen, ja luin päivällä palstaa matkalla Helsingistä Inariin. Luin koko matkan.
Päälläni oli kukalliset legginsit, pilkullinen pusero, buutsit ja päässä propelihattu.
Olinko se minä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat Jari Tervolta. Romaaninsa lukenut olet.
Hiki tuntukin vähän haiskahtava, mutta leggareita ja bussia en käytä, joten musta ei ainakaan ollut kyse.