Lupaavan miehen henki haisee
Oon nyt neljä kertaa tavannut Tinder-miehen. Näyttää hyvältä, on hauska ja mukava, juttelee fiksuja ja kuunteleekin mun vähemmän fiksuja juttuja, mutta sen henki haisee. Ekoilla treffeillä en huomannut mitään, oli silloin ehkä kurlannut ekstrapaljon suuvesillä tms. mutta sen jälkeen tapaamisilla on aina löyhähtänyt välillä. Ihan hyvässä kunnossa sen hampaat on ja muutenkin siistin oloinen tapaus, mutta se haju tuntuu niinkuin perushajulta, eikä semmoselta että nyt vain on tullut syötyä jotain haisevaa.
Tää häirittee. Pidemmän päälle varmaan tulee se hetki kun asiasta pitää sanoa jotenkin... Ärsyttää tämä kun aina on joku yks juttu joka häiritsee ja jarruttaa muuten oikein hienossa kokonaisuudessa. Niin siis se mitä kysyn on että haluaisitteko te että teille sanotaan suoraan että nyt kuule henki haisee ja kuinka läheinen ihminen sen saa tehdä? Entä mitä te minuna tekisitte? En rupea tämän takia vielä lemppaamaan näin harvinaisen hyvää yksilöä, koska ei mulla ole miehiä joka sormelle vaikka Tinderiin nyt sorruinkin.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sano miehelle se jos jatkuu. Ei aina pahahajunen henki johtu hampaista. Mulla on ollut sama ongelma ja oon ihan peloissa ollut kun käynyt deiteillä ja kyseessä on ollut vaikka suudelua. Läheiset on sanonut että joskus tulee pahaa henkiä ja tulee ihan sisältä ja liittyy ruuansulatus juttuihin. Nyt olen löydänyt ratkaisun siihen ja olis ihan kauhea jos joku mies ihan vaan sen takia jättäis koko asian kesken koska luule etten pese hampaita kunnolla ja ei sanois mitään siitä mikä on syy. Vaikka kaikki muu olis mahtava. Älä tee sitä, sano miehelle varmasti siitä kosk voi olla että hän ei tiedä sitä.
Niin, jos syö moskaa ja saastaa niin henki haisee ja hiki haisee. Myös ylensyönti edistää tätä, sillä ruuansulatuselimistö on kovalla koetuksella ja lihavuus löystytää lihakset ruokatorven päässä, joka aiheuttaa refluksia.
Kerran päivässä syövä, terve vegaani ei haise.
Vierailija kirjoitti:
Hyi,muistan exän hengityksen hajun. Haisee edelleen,kun kävi lapsen tapaamisessa uuden naisen kanssa. En ymmärrä miten se uusi nainen kestää sitä hajua. Ex ei pese hampaita koskaan. Suihkussa harvoin käyttää saippuaa/shampoota. En ymmärrä miksi. Joskus yritin vihjailla esim söisi purkkaa? Ei ei.
Joillakin on huonot aistit, miehistä 8% on värisokeitakin. Tupakoitsijan hajuaisti on heikompi, varmasti myös astmaatikon tai jonkun muun kroonikon. Ja saattaahan naisen omakin henki haista. Sama paska ruokavalio niin molemmat haisevat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sano miehelle se jos jatkuu. Ei aina pahahajunen henki johtu hampaista. Mulla on ollut sama ongelma ja oon ihan peloissa ollut kun käynyt deiteillä ja kyseessä on ollut vaikka suudelua. Läheiset on sanonut että joskus tulee pahaa henkiä ja tulee ihan sisältä ja liittyy ruuansulatus juttuihin. Nyt olen löydänyt ratkaisun siihen ja olis ihan kauhea jos joku mies ihan vaan sen takia jättäis koko asian kesken koska luule etten pese hampaita kunnolla ja ei sanois mitään siitä mikä on syy. Vaikka kaikki muu olis mahtava. Älä tee sitä, sano miehelle varmasti siitä kosk voi olla että hän ei tiedä sitä.
Niin, jos syö moskaa ja saastaa niin henki haisee ja hiki haisee. Myös ylensyönti edistää tätä, sillä ruuansulatuselimistö on kovalla koetuksella ja lihavuus löystytää lihakset ruokatorven päässä, joka aiheuttaa refluksia.
Kerran päivässä syövä, terve vegaani
Miettikääpä vaikka jos saatte palovamman, niin tekisikö mieli syödä sen reunoilta palanutta kudosnestettä. Ei tietenkään. Mutta kun kypsennätte kanaa, syötte juuri tätä moskaa. Kannattaisi vähän katsoa mitä laittaa suuhunsa.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että "Hups, oletko syönyt valkosipulia, kun hengityksesi haisee noin voimakkaasti?".
Siitä pitäisi saada jo pientä vinkkiä ja ei ole ehkä niin paha, kuin jos suoraan täräyttää jotain.
Ei mitään vihjeitä ilmoille, vaan sanoo suoraan niin on selkeää. Ei voi oikeasti kukaan enää herran vuonna 2026 ajatella, että kun annan vihjeen asiaan jota toinen ei osaa edes ajatella, niin se jotenkin maagisesti yhdistää langat ja ajattelee sen "vihjeen" avulla juuri sitä asiaa mitä vihjaaja omassa mielessään miettii.
Miksi annatte ap:lle vinkkejä, kun keskustelu on vuodelta 2018?
Suurin osa tapauksista, jotka liittyy tähän ongelmaan, syynä on se, että suussa muhii ientulehdus. Se voi muhia, vaikka kuinka pesisi hampaita huolellisesti joka päivä pariin kertaan. Siihen auttaa se, että muistaa ainakin joka toinen päivä ja mielellään joka päivä puhdistaa hammasvälit langalla ja käytetään sähköhammasharjaa, jonka harja vaihdetaan 3 kk välein.
Lankaushan suoritetaan niin, että viedään hammasväliin hammaslanka ja hinkataan hampaan reunaa 5 kertaa ja sitten sen saman välin toisen hampaan reunaa toiset viisi kertaa. Niin käydään koko hampaisto läpi. Eikä unohdeta takahampaiden takareunoja (ne kuulemma monelta unohtuu, koska kyseessä ei ole varsinainen kahden hampaan välinen "hammasväli"). Eli lankaus ei ole sitä, että viedään lanka hammasväliin ja nostetaan samantien pois!
AP: viepäs keskustelu hampaisiin ja kerro miten itse tykkäät hoitaa hampaitasi ja sitten suora kysymys: "Lankailetko"? Jos mies vastaa että ei, niin siihen sitten pienimuotoinen palopuhe siitä, että se muuten kannattaa, koska muuten käytönnössä kaikilla lankailemattomilla on ientulehdus, joka aiheutaa mm. muistisairauksia ja pahanhajuista hengitystä. Jos mies kysyy, että jaa, haiseeko hänen henki, niin sitten suora ja rehellinen vastaus, että kyllä se välillä haisee. Sitten sanot, että alapas lankailemaan, tulehdus poistuu muutamassa viikossa. Ja että se on loppuelämän lankaus sitten. Sitten olet nolona ja sanot, että suoraan kysymykseen suora vastaus... :)
Ja tämähän oli tietoisku jokaiselle (seurustelusta / suutelusta haaveileville). Kukaan ei halua suudella henkilöä, jonka suu haisee pahalle!
Miehet vaan r aiskailevat menemään naisia mutta sitten heidän oma elämänsä on pilalla kun joku huomauttaa haisevista sukista. Makes you wonder.