Lupaavan miehen henki haisee
Oon nyt neljä kertaa tavannut Tinder-miehen. Näyttää hyvältä, on hauska ja mukava, juttelee fiksuja ja kuunteleekin mun vähemmän fiksuja juttuja, mutta sen henki haisee. Ekoilla treffeillä en huomannut mitään, oli silloin ehkä kurlannut ekstrapaljon suuvesillä tms. mutta sen jälkeen tapaamisilla on aina löyhähtänyt välillä. Ihan hyvässä kunnossa sen hampaat on ja muutenkin siistin oloinen tapaus, mutta se haju tuntuu niinkuin perushajulta, eikä semmoselta että nyt vain on tullut syötyä jotain haisevaa.
Tää häirittee. Pidemmän päälle varmaan tulee se hetki kun asiasta pitää sanoa jotenkin... Ärsyttää tämä kun aina on joku yks juttu joka häiritsee ja jarruttaa muuten oikein hienossa kokonaisuudessa. Niin siis se mitä kysyn on että haluaisitteko te että teille sanotaan suoraan että nyt kuule henki haisee ja kuinka läheinen ihminen sen saa tehdä? Entä mitä te minuna tekisitte? En rupea tämän takia vielä lemppaamaan näin harvinaisen hyvää yksilöä, koska ei mulla ole miehiä joka sormelle vaikka Tinderiin nyt sorruinkin.
Kommentit (47)
Nainen ainakin suuttuu, jos sille sanoo että henkes haisee. Ihan takuulla. Sitä on tosi vaikea sanoa niin nätisti, ettei se loukkais. Tiedän miehen, jolle joku nainen sanoi kerran, että sun sukat haisee, niin se vielä nykyisinkin taitaa vaihtaa sukkansa kolme kertaa päivässä. Elinikäinen trauma.
Tarjoa miehelle purkkaa tai jotain kurkkupastillia aina, kun olette lähikontaktissa, siitäkin voi jo fiksu ymmärtää, mistä on kyse. Tai loukkaantua...
Veikkaan, että mies on laihduttanut karppaamalla. Jos haluat, että mies pysyy hoikkana jatkossakin et välitä asiasta. Kaikkea ei voi saada
Mieti mille se henki haisee sit viiden vuoden päästä jos ei ekoillakaan treffeillä ole panostettu! Dumppaa tämä haisuli välittömästi.
Pahanhajuinen hengitys voi johtua myös vatsaongelmista tai ruokavliosta. Nuo ovat hoidettavissa.
Kannattaa muistaa, että suoraan sanominen ei tarkoita töksäyttämistä tai muuta tylyyttä. Voi olla suora, kohtelias ja hienotunteinen samaan aikaan.
Tekosyihin vetoaminen kun panee suhteen poikki on vähän kuin valehtelemista ja sen huomaa toinen aina. Se on loukkaavampaa kuin se, että saa kuulla oikean syyn ratkaisuun.
Totta kai sano miehelle se jos jatkuu. Ei aina pahahajunen henki johtu hampaista. Mulla on ollut sama ongelma ja oon ihan peloissa ollut kun käynyt deiteillä ja kyseessä on ollut vaikka suudelua. Läheiset on sanonut että joskus tulee pahaa henkiä ja tulee ihan sisältä ja liittyy ruuansulatus juttuihin. Nyt olen löydänyt ratkaisun siihen ja olis ihan kauhea jos joku mies ihan vaan sen takia jättäis koko asian kesken koska luule etten pese hampaita kunnolla ja ei sanois mitään siitä mikä on syy. Vaikka kaikki muu olis mahtava. Älä tee sitä, sano miehelle varmasti siitä kosk voi olla että hän ei tiedä sitä.
Vaikea ongelma tämä. Itse epäilen että oma hengitykseni haisee aina. Osa ihmisistä ei oireile lähelläni ja kun olen kysynyt joiltakin asiasta niin ainakin väittävät että eivät ole haistaneet mitään. Silti osa ihmisistä alkaa hieromaan nenäänsä kiusaantuneen näköisenä joka ikinen kerta kun juttelevat kanssani. Putsaan kyllä hammasvälejä ja pesen 2 x päivässä kaluston sekä kielen, hammaslääkärissä käyn parin vuoden välein kuten lääkäri on suositellut minulle, sillä reikiä ei ole ja hampaat mutuenkin ok. Refluksi tosin vaivaa ja siihen syön lääkitystä päivittäin, liekö tuo voisi olla syynä. Asia on vaivannut minua vuosia. Purkkaa jauhetaan jatkuvasti mutta tuntuu että mikään ei auta. Olen häpeissäni aina kun pitää jonkun lähellä olla mutta ei tässä voi töistäkään pois jäädä :(
Että ei se ongelma aina ole tiedostamaton, sille ei vaan voi mitään.
Mun miehen paska haisee. Mietin jo eroa.
Kaikkien ihmisten henki haisee jos ei ole juuri kurlannut jollain suuvedellä tai pessyt ihan juuri hetkeä ennen hampaitaan.
Hyi,muistan exän hengityksen hajun. Haisee edelleen,kun kävi lapsen tapaamisessa uuden naisen kanssa. En ymmärrä miten se uusi nainen kestää sitä hajua. Ex ei pese hampaita koskaan. Suihkussa harvoin käyttää saippuaa/shampoota. En ymmärrä miksi. Joskus yritin vihjailla esim söisi purkkaa? Ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen paska haisee. Mietin jo eroa.
Ihmisten alapäät haisee,sperrrma haisee oksettavalta jne
Sano hänelle keskustelun lomassa, että olet huomannut lemahduksen. Ja sano siitä näkökulmasta, että olet huolissasi, koska se voi kertoa hammasmädästä tai mädistä hammasjuurista, joka puolestaan voi altistaa muille sairauksille. Jopa aivoinfarkti.
Vierailija kirjoitti:
Neljän tapaamisen jälkeen on ehkä vielä vähän aikaista mutta jossain vaiheessa on hyvä ottaa puheeksi keskustelu "miltä tuntuu" ja koettaa käydä se paljon seikkaperäisemmin kuin "ihan jees, meist voi tullaki jotain" jne. Ihan suoraan sanotaan ja kysytään asioita, jotka ihmetyttävät, arveluttavat, aiheuttavat huolta. Pyydä häntä suoraan sanomaan, jos sinulla on jotain epämiellyttäviä tapoja, joita et välttämättä huomaa. Ja sitten omalla vuorollasi sanot parin harmittoman pikkujutun seassa että hänen hengityksensä on välillä vähän kummallista.
Yleensä tämmöinen keskustelu käydään vasta usein kuukausien jälkeen, jos sittenkään. Kannattaa myös varoa, ettei homma lipsahda yksipuoliseksi, kuten yhdellä pariskunnalla: nainen kirjoitti lappuun ranskalaisilla viivoilla vaikka mitä juttuja mitkä miehessä ärsyttävät, mies kirjoittiin lappuun vain rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua :)
Jos tuo on todellisuus niin mitäpä sitä peittelemään. Naiset näkevät enemmän vaivaa ja huolehtivat miellyttävyydestään, ei ole mikään ihme että heistä pidetään keskimäärin enemmän. Kun katselee tinderiä niin eivät miehet juuri mitään anna. Eivät ole kauniita, miellyttäviä, usein edes mukavia, moraalista puhumattakaan. Joten sinänsä on ihan luonnollista ja ymmärrettävää, että toinen on rakastettava ja toinen max. Siedettävä.
Sinuna kysyisin muuten vaan miehen ruokavaliosta ja suunhoidosta. Sitten vasta kun tietäisin missä on ongelma, ottaisin kantaa. Jos oikeasti siis kokisin, että tässä on wörtti ja lojaali kumppani itselle jota kannattaa alkaa kouluttamaan, eikä juokse saman tien jonkun toisen syliin jakamaan työn tuloksia. Ei kannata investoida vuotavaan laivaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ihmisten henki haisee jos ei ole juuri kurlannut jollain suuvedellä tai pessyt ihan juuri hetkeä ennen hampaitaan.
Eikä haise!
Vierailija kirjoitti:
Hyi,muistan exän hengityksen hajun. Haisee edelleen,kun kävi lapsen tapaamisessa uuden naisen kanssa. En ymmärrä miten se uusi nainen kestää sitä hajua. Ex ei pese hampaita koskaan. Suihkussa harvoin käyttää saippuaa/shampoota. En ymmärrä miksi. Joskus yritin vihjailla esim söisi purkkaa? Ei ei.
Koita jo päästä yli exästäsi.
Voi kysyä viattomasti että mitä olet viimeksi syönyt, kun suusi haisee niin erikoiselle.
Sen ei pitäisi loukata, mutta herättää
Seksuaalinen mielenkiinto kyllä lopahtaa tuossa miestä kohtaan valitettavasti. Omalla kohdalla ei ollut kyse pelkästään hengityksen hajusta (joka miehellä oli välillä aivan järkyttävä) vaan myös ominaishajusta, sellaisesta inhottavasta ja pistävästä talimaisesta....liikaa tuollaisia perusjuttuja, jotka pielessä.