joka helvetin aamu melkein taloyhtiön pihalla huutaa trimmerit tms rakkineet
ja alkaa jo paljon ennen yhdeksää, nytkin huutaa monta rakkinetta samaan aikaan.
Onkohan vähän ylihysteeristä pihanhoitoa.. Ei ihme että kuolee hyänteiset pois ja pölyttäjät loppuu maailmasta. Kaikki vihreä vedetään sileeksi ja elottomaksi, haluavat nurmestakin asfaltin kaltasen elottoman maton.
En ymmärrä taas yhtään mikä ihmistä riivaa, sekopäinen olento.
Kommentit (36)
Hyvä että ovat vain melkein taloyhtiön pihalla.
Se vasta harmittaisikin jos olisivat joka aamu pihassa.
Hyvä että toiset huudattaa kun toiset saa taas tuskailla jatkuvasti hajoavan ajoleikkurin kanssa kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että toiset huudattaa kun toiset saa taas tuskailla jatkuvasti hajoavan ajoleikkurin kanssa kotonaan.
Osta uusi, loppuu tuskailu.
Tervetuloa Italiaan, täällä alkaa kaikenlainen mölyäminen klo 7 tai jopa vähän ennen! Siihen verrattuna _jo ennen klo 9_ kuulostaa aika kesyltä.
Melkein taloyhtiö? Mikä estää taloyhtiötä olemasta ihan oikea taloyhtiö?
Ei kannata ainakaan ostaa korvatulppia, jos tekee vuorotyötä. Jos taas on tyhjäntoimittaja, siihen aikaan joutaakin jo herätä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenhuippu on, että sellaset paikat, missä ei satu olemaan asutusta, jossain vaikka taajaman väleissä oleva niitty jossa kasvaa pitkää heinää ja kaikenlaisia villikasveja, sekin käydään vetämässä varmuuden vuoksi sileeksi, ettei vaan ole perhosilla ja muilla pöllyttäjillä enää mitään paikkaa tehdä töitään. Miksi luontoa pitää "hoitaa" (aatelkaa kun "hoitasivat" ihmisiä samalla periaatteella....)
V#ttu saatana.
Jotain järkeä tähän sheivauspakkomielteeseen, kohta loppuu ruoka. Ei tämä ole mikään vitsi, eikä piipertämistä, tämä on realismia, eikö idioottiukot saatana tajua.
Minulla on lähisukulainen töissä kaupungin puistopuolella. Täällä on myös yksi alue, joka niitettiin ja asukkaiden toiveesta se jätettiin yksi kesä niittämättä. Sen jälkeen samaiset asukkaat alkoivat valittaa, että kaupungin pitäisi hoitaa alueen jyrsijäongelma pois. Onhan se kukkaketo kaunis, mutta siellä viihtyy niin moni muukin eliö kuin kimalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän harmistuksesi. Itse otin kierroksia yhtenä aamuna, kun näin, että taas leikattiin taloyhtiön nurmikko. Juuri ja juuri oli kasvuun lähtenyt, nyt osin jo ruskeaksi palanut. Nyt on melkein paljaan maan näköistä. Ei siinä elä mikään, ei edes ole kortta, johon kaste kerääntyis, että sais linnut ja öttiäiset vesipisaroita. Hulluja nuo ukot koneineen.
Teidänkin taloyhtiön pihan hoitaa huoltoyhtiö, ymmärsinkö oikein? Tuohon on helppo ratkaisu: ehdota taloyhtiön kokouksessa, että jatkossa asukkaat huolehtivat itse pihan kesäkunnossapidosta. Sen voit perustella säästösyillä, niin menee läpi. Takaan, että sen jälkeen ruohoa ei leikkaa kukaan ja meluongelma on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Te tiesitte tuon, kun kerrostaloon muutitte.
Ei pitäisi yllätyksenä tulla.
Sunko mielestä on oikein herättää töihin lähtevät asukkaat aamu 7 vain siksi että asutaan kerrostalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän harmistuksesi. Itse otin kierroksia yhtenä aamuna, kun näin, että taas leikattiin taloyhtiön nurmikko. Juuri ja juuri oli kasvuun lähtenyt, nyt osin jo ruskeaksi palanut. Nyt on melkein paljaan maan näköistä. Ei siinä elä mikään, ei edes ole kortta, johon kaste kerääntyis, että sais linnut ja öttiäiset vesipisaroita. Hulluja nuo ukot koneineen.
Juu, miehillä on joku perverssi suhde laitteisiin jotka pitävät melua ja tuhoavat luontoa.
Mikä siinä metelimeisseleissä niitä viehättää? Tulee urosolo kun pora surraa? Trimmerivyö lanteille ja heilumaan? Silmille sataa korsia ja koiranpaskaa? Tosi miehistä.
Tässä talossa on yks tollo joka on erityisen viehättynyt vimpaimiin. Sen asuntoa remppaa firmat päivällä, tollo tulee töistä, avaa kaljasalkun, aloittaa "remontoinnin", menee päin veetä, seuraavana päivänä firma joutuu korjaamaan sen jälkiä!!!! Tämä kestänyt jo kohta kaks vuotta. Aaaaarrrrggghhh!!!!
T. Se yötyöläinenVoisitko lisätä vielä muutaman huutomerkin viestiisi? Onko niitä jäljellä näppäimistössäsi?
Itse olet valinnut asuinmuotosi ja työaikasi valitsemalla työnantajasi. Muiden pitäisi korjata valintasi? Hakeudu hoitoon. Olet narsisti.
HV.
Mua ei häiritse meteli vaan juurikin se, että kaikki vedetään sileäksi: nurmikko on palanut ja ruskea, ei ole vehreydestä tietoakaan.
Rivarissa asun, oman takapihan nurmen pidän vähän pidempänä ja annan voikukkien kasvaa.
Piha vaatii kesäisin hoitoa, se on kovin työlästä ilman laitteita. Kyllä sinäkin opit vielä kun kasvat vähän
Vierailija kirjoitti:
Viereisen koulun pihalla joku urpo alkoi huudattaa aivan helvetin pahaäänistä lehtipuhallinta klo 05.00! Laitoin palautetta koulun kiinteistöhuoltoon, eivät yllätys yllätys vastanneet mitään.
Mä soitin kerran noista lehtipuhaltajista kiinteistöhuoltoon kun joka päivä jossain nurkalla alkoi päristä heti aamutuimaan. Räpätin, että eikö niitä voi kerralla puhaltaa isommalla joukolla, ettei joka päivä tarttisi siihen herätä. Siellä oltiin vaan hiljaa ja sitten kiitettiin palautteesta. Hävetti vähän se purkautuminen, mutta kun hermot meni. Suunnitelmissa on vielä käydä sanomassa viereisen taloyhtiön ukolle, että hankkii äänenvaimentimen päältäajettavaan monitoimipöristimeensä.
Voisitko lisätä vielä muutaman huutomerkin viestiisi? Onko niitä jäljellä näppäimistössäsi?
Itse olet valinnut asuinmuotosi ja työaikasi valitsemalla työnantajasi. Muiden pitäisi korjata valintasi? Hakeudu hoitoon. Olet narsisti.