Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelle aina helpompaa naisen lapset kuin toisinpäin?

Vierailija
31.05.2018 |

Itse en kauheasti lämpene miehen lapsille mutta mies sen kun temmeltää mun lasteni kanssa ja näin on monilla muillakin. Meneekö yleensä niin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Tosin voisin kuvitella, että se on helpompaa tilanteessa jossa molemmilla on lapsia.

Vierailija
2/12 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helpompaa, mutta miehet ei yleensä tee asiasta ongelmaa. Naiset enemmän tekevät ongelmia asioista joista nyt ylipäätään voi ongelman tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että naisen rooli äitinä ja puolisona on yhteiskunnassa selkeämmin määritelty. Miehen on helpompi sopeutua tavallisuudesta poikkeaviin tilanteisiin. Se on suorastaan ennalta odotettua, että miehen pitää pystyä sopeutumaan ja määräämään itse missä oma polku kulkee.

Vierailija
4/12 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja ei koskaan ovat vaarallisia ilmaisuja.

Ei ole, tiedän miehiä, joiden suhteet ovat kariutuneet siihen, etteivät he ole sietäneet kumppanin lapsia. Joten ei - ei se aina mene niin. En tiedä, meneekö edes "yleensä"

Vierailija
5/12 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en missään nimessä ottaisi miestä, jolla on lapsia... mutta voisin ottaa lapsettoman miehen, jos minulla olisi lapsia. Miehen lapsia ja eksää en kattelis. En tiedä mitään pahempaa turn offia miehessä kuin sen, että lapset ja eksä on kuvioissa mukana. Hyi hyi hyi.

Vierailija
6/12 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näin. Omalla kohdalla (jos olisin sinkku) miehen lapset olisivat täysi no-no, sillä oma on jo lähdössä maailmalle. Mies ei ole halunnut omia biologisia lapsia, eikä hänellä ollut aikanaan ongelmaa sen kanssa, että minulla on lapsi. Tai meillä, yhdessä työ on tehty.

Vierailija
7/12 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja tytöt ovat ainakin omassa kuviossani ongelmien tuottajat.

Vierailija
8/12 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsissa on usein se vaikeus, että mies ei huolinut hoitaa heitä edellisen perheen aikana, eikä huvita eron jälkeenkään. Uusi naisystävä sitten nakitetaan hoitajaksi.

Vierailija
9/12 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lapsissa on usein se vaikeus, että mies ei huolinut hoitaa heitä edellisen perheen aikana, eikä huvita eron jälkeenkään. Uusi naisystävä sitten nakitetaan hoitajaksi.

Höpö höpö. Jossain wt-piireissä ehkä.

Vierailija
10/12 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia, ei.

6

Vierailija
11/12 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan olisi ongelma, jos miehellä olisi lapsi(a).

Se olisi ongelma, jos miehen lapsen äiti päsmäröisi elämämäämme, eli mieluiten haluaisin joko totaaliyh-isän tai lapsettoman miehen kumppanikseni.

Mua ällöttää naiset, jotka rakastavat vain omia lapsiaan.

Kuten Kekkosen Sylvi aikanaan sanoi; ”pieni on sen äidinrakkauden piiri, johon ei muita mahdu kuin hänen omat lapsensa”.

Itse tosin sanoisin niin radikaalisti, että sellainen nainen ei tiedä äidinrakkaudesta mitään, joka vain omiaan rakastaa.

Ja sama koskee tietysti miehiä ja isänrakkautta.

Vierailija
12/12 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen vaimoni ainoa lapsi oli vammainen. Hyvin vaimo sieti minun poikaani. Olivat kuin veljekset, puoli vuotta ikäeroa. Varmaan siksi sieti, kun poikani asui oman äitinsä luona. Nykyinen vaimo on lapseton leski. Ei siedä nyt 42-vuotiasta poikaani. Itse olen tullut toimeen kaikkien kanssa. En voi puhua kuin omista kokemuksistani, ja ne kyllä osoittavat, että naiset ovat hankalia kumppaneita. Toisilla on kenties toisin. Poikani äitikin vielä sörkkii asioita. Olen katsonut parhaaksi siirtyä liimailemaan lennokkeja kellariin. Alkoholilla ei ole osuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme