Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä kissalla vikana?

Vierailija
31.05.2018 |

eli kyseessä kohta viisi vuotias leikattu poikakissa joka on alkanut maukua normaalia enemmän ja ravata useammin hiekkalaatikolla, ruokaa ja vettä on,hiekkalaatikko on puhdas, kissalla on seuraa ja aktiviteetteja ja saa myös huomiota ja kissa ei ainakaan vaikuta aristavan alavatsaa antaa koskea ja painella
neuvoja mitä tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla virtsakiteitä tai jokin tulehdus. Mun leikatulla kokeilla todettiin kiteet kun alkoi pissata verensekaista pissaa. Siihen on erikoisruokavalio hoitona. Soita eläinlääkäriin pian

Vierailija
2/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla virtsakiteitä tai jokin tulehdus. Mun leikatulla kokeilla todettiin kiteet kun alkoi pissata verensekaista pissaa. Siihen on erikoisruokavalio hoitona. Soita eläinlääkäriin pian

Ihan vain mielenkiinnosta; valaisisitko kuinka osasit päätellä avauksen perusteella tuollaista?

T: Eläinlääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö pissaamaan? Jos ei tule pissaa vaikka yrittää niin äkkiä lääkäriin! Virtsakiviin kuolee parissa päivässä.

Vierailija
4/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäriin! Jokin on vialla, jos koko ajan ravaa hiekkalaatikolla ja ei tule mitään ulos.

Vierailija
5/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain mielenkiinnosta; valaisisitko kuinka osasit päätellä avauksen perusteella tuollaista?

Et ole  eläinlääkäri.

Jos olisit, et viisastelisit täällä vaan kehoittaisit kissaa omistajineen tulemaan eläinlääkärille ja nopeasti.

Häpeä.

Vierailija
6/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös idiopaattinen kystiitti, joka on kissalle kivulias. Joka tapauksessa kissa pian eläinlääkärille.

Vierailija
7/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie heti vaikka eläinlääkäripäivystykseen. Voi muuten kuolla yht'äkkiä virtsamyrkytykseen. Kuten edellä on jo monta kertaa todettukin. Usko ja lähde heti.

Vierailija
8/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolta kysyt, mutta minä päättelisin samaa ihan siitä, että virtsatieongelmat ovat kissoilla niin yleisiä ja kollikissoilla erityisesti. Tähän vielä kun yhdistää aloituksessa mainitun tihentyneen hiekkalaatikolla ramppaamisen.

Vierailija
9/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. Tarkat tutkimukset ja toimii lääkärin ohjeiden mukaan. Mutta kannattaa olla nopea, eikä jäädä odottelemaan. Munuaisvaivainen kissakin voi saada ihan uuden elämän ja elinvuosia kun alkaa syömään siihen tarkoitettua "apteekkiruokaa". Jos jää odottelemaan niin kisu voi kuolla nopeastikin ja kärsii ihan ihan turhaan.

Kissat ja monet muutkin eläimet on siitä veikeitä otuksia, että monesti esittävät terveempää kuin ovat. Selviytymiskeino luonnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi