Mitä j*lauta voi tehdä avokonttorissa jos
ei ole mitään tekemistä?? Tuun hulluksi. Ei täällä voi tehdä kuin yhtä työtä eli ihan turha käydä kyselemässä lisätöitä. Ja puhelevat täällä että on vuoden pahin kiire. Hypin varmasti seinille talviaikaan. Aloitin tosiaan vasta kolme viikkoa sitten.
Kommentit (29)
Sama ongelma täällä. Itse en viikkoihin ole tehnyt mitään. Ei vain ole. Assistenttihommia.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma täällä. Itse en viikkoihin ole tehnyt mitään. Ei vain ole. Assistenttihommia.
Miten hermot kestää tuollaista?
Amatööri ja arka, jos ei uskalla nettisurffailla avokonttorissa.... Itse oon it-alan firmassa, avokonttorissa, ja kyllä täällä usein näkee Youtubea, iltapäivälehtiä ja ties mitä auki ihmisten näytöillä. Kukaan ei siitä välitä. Myös mobiilipelejä jotkut pelaille hiljaisina aikoina.
Jos nyt kuitenkin huolestuttaa että kukaan ei saa nähdä että työttömänä aikana surffaa netissä, niin kannettaviin ainakin saa sellaisia suojakalvoja, ettei näytön sisältöä näe muuta kuin suoraan edestä katsottaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo kirjoittaja, vaan it-alalla oleva, jolla on joskus myös ollut projektien välissä työttömiä aikoja. Ja minusta se on IHANAA. Nautin ihan täysin siemauksin noista ajoista, käyn puolentoista tunnin lounailla keskustassa, surffaan netissä työaikana, pelailen kännykällä, kirjoitan blogia työaikana, lähde vähän aikaisemmin pois töistä mistä koirakin tykkää.
Näinä työttöminä aikoina jaksaa kotonakin tehdä kaikenlaista, on aina siistiä, jaksaa lukea kirjoja, tehdä käsitöitä. Sitten kun taas on kiireajat, niin ihan zombie on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mitenkään. Aamulla tuntuu turhalta herätä, töissä olo turha, töiden jälkeen vielä turhempi olo. Motivaatio tippunut kokonaan, sekä ammatillinen ylpeys kadonnut.
Meillä iso avokonttori, ja tuntuu että muilla kauheasti hommaa ja itse vain kerään miinusta. En ymmärrä.
Ennen olin "tärkeässä" työssä, jossa minulla oli merkitys, ja sitten tämä iso firma rekrytoi minut ja huijasi tähän p - ska työhön.
Kesälomalla aion etsiä uutta todellakin. Alussa oli vielä kivaa, että tilille tulee rahaa, vaikka ei edes tee mitää.. Nykyään olen töissä niin väsynyt ja tuntuu että kuolen henkisesti jos en saa jotain mielekästä tekemistä.
"uli uli uli, miksi miehet saa parempaa palkkaa" xDDD
Tarjoaisiko internet kenties ajanvietettä?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap meillä töissä? Täällä on vuoden pahin kiireaika, mutta kellään ei ole aikaa perehdyttää kesätyöntekijöitä, on paljon nopeampaa tehdä itse kuin opastaa kädestä pitäen ja olla jatkuvasti tarkistelemassa työn laatua. Eihän sen näin pitäisi olla, vaan pitäisi olla nimettyjä perehdyttäjiä, mutta näillä mennään.
En ole kesätöissä täällä vaan ihan vakituisessa työsuhteessa. Ap
Onkohan ap meillä töissä? Täällä on vuoden pahin kiireaika, mutta kellään ei ole aikaa perehdyttää kesätyöntekijöitä, on paljon nopeampaa tehdä itse kuin opastaa kädestä pitäen ja olla jatkuvasti tarkistelemassa työn laatua. Eihän sen näin pitäisi olla, vaan pitäisi olla nimettyjä perehdyttäjiä, mutta näillä mennään.