Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä j*lauta voi tehdä avokonttorissa jos

Vierailija
31.05.2018 |

ei ole mitään tekemistä?? Tuun hulluksi. Ei täällä voi tehdä kuin yhtä työtä eli ihan turha käydä kyselemässä lisätöitä. Ja puhelevat täällä että on vuoden pahin kiire. Hypin varmasti seinille talviaikaan. Aloitin tosiaan vasta kolme viikkoa sitten.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. keskustella täällä?

Vierailija
2/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ikävä tilanne.

Oma työhuone on niin luksusta kun voit tehdä ihan mitä vaan jos ei ole töitä.

Itse katson paljon esim youtubea tai pyörin palstoilla mikä ei tod onnistuisi avokonttorissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi nurkassa aika hyvin piilossa niin voi palstailla av:lla.

Vierailija
4/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaa esimiehelle, että duunit loppuu kesken, tarvitset lisää, järjestä.

Vierailija
5/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä paikoin sama ongelma, kulutan sitten loppuajan surffaamalla netissä. Välillä "kirjoittelen" jotain muistiin, jotta näyttää että työskentelisin.

Vierailija
6/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Hassua kun toisaalta esimieskin tietää, että työtä ei ole, mutta silti en kehtaa avoimesti lusmuilla, vaan yritän näyttää ahkeralta.

Edellisessä työpaikassa ei todellakaan ollut tätä ongelmaa. Onko tosiaan monillakin työ tällaista?

Vierailija
7/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokonttorit on syvältä. Pahoinvoivilla työntekijöilläkö kuvitellaan tekevän jotain hyvää firmalle... onneksi näistä on alettu jo luopumaan.

Vierailija
8/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala opiskella netissä jotain kurssia

Vierailija
9/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja täältä oman huoneen suojasta! Oikeaa työksi laskettavaa hommaa olen tänään tehnyt n. 1,5 h, lopun aikaa suunnitellut kesälomareissua, lukenut av:tä ja pelaillut facen pelejä. Ja palkka tulee säntillisesti tilille eikä ole pelkoa potkuista (tuotannollisia tai taloudellisia syitä ei tähän puljuun tule).

Vierailija
10/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen paikoissa ootte töissä?

Vierailija
11/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole mitään tekemistä?? Tuun hulluksi. Ei täällä voi tehdä kuin yhtä työtä eli ihan turha käydä kyselemässä lisätöitä. Ja puhelevat täällä että on vuoden pahin kiire. Hypin varmasti seinille talviaikaan. Aloitin tosiaan vasta kolme viikkoa sitten.

Mä olen ollut jo puolitoista vuotta töissä, eikä mulla ole edelleenkään mitään tekemistä. Jaksotan ne naurettavan vähäiset työtehtävät niin, että jos joku tulee selän taakse, laitan toisen selaimen alas ja teen töitä toisella selaimella. 

Sillä toisella selaimella selaan Facebookia, luen lehtiä, kulutan aikaa tällä palstalla ja teen kaikenlaista. Harmittaa, etten oikeasti voi tehdä jotain hyödyllistä, jos ei ole töitä. Voisin vaikka neuloa tai lukea kirjaa tai jotain..

Vierailija
12/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoisin ketju aikoihin, mihin työnne ovat hävinneet, onko ne outsourcattu ulkomaille vai miten? 

Vierailija
13/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja täältä oman huoneen suojasta! Oikeaa työksi laskettavaa hommaa olen tänään tehnyt n. 1,5 h, lopun aikaa suunnitellut kesälomareissua, lukenut av:tä ja pelaillut facen pelejä. Ja palkka tulee säntillisesti tilille eikä ole pelkoa potkuista (tuotannollisia tai taloudellisia syitä ei tähän puljuun tule).

Kokemuksen syvä rintaääni sanoo ettei kukaan ole nk. turvassa. Mäkin olin vanhassa paikassa satavarma, että on eläkevirka. Ap

Vierailija
14/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te oikein olette töissä? Toivottavasti ette palstaile ainakaan verovaroilla.

Vierailija
15/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoisin ketju aikoihin, mihin työnne ovat hävinneet, onko ne outsourcattu ulkomaille vai miten? 

Työt ovat hävinneet esimiehelle, joka ei luota keneenkään, eikä anna yhdenkään alaisen tehdä mitään. On itse aivan loppu ja tekee kellon ympäri töitä, mutta me alaiset pyöritellään peukaloitamme. 

Täällä lähinnä odotellaan josko herra esimies suvaitsisi joskus jäädä eläkkeelle, niin voitaisiin vihdoinkin tehdä niitä töitä, joihin meillä on koulutus.

Vierailija
16/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen näytönsuojasermi ja askartele aihevapaalla sen suojissa

Vierailija
17/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te oikein olette töissä? Toivottavasti ette palstaile ainakaan verovaroilla.

Olen yksityisellä. Don't worry. Aiemmassa työssä tein töitä yötäpäivää ja nyt näin. Ap

Vierailija
18/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko olla sellaisessa paljonpuhutussa vaativassa asiantuntijatyössä?

Vierailija
19/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työkaveri valitti samaa, että ei ole töitä. Sitten pomo ryhtyi katsomaan, että miten se on noin ripeä ja selvisi, että homma tehty vähän sinnepäin.

Vierailija
20/29 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko olla sellaisessa paljonpuhutussa vaativassa asiantuntijatyössä?

Niin minäkin OLIN 😁