Ottaako päähän rehentelevät ihmiset?
Onko sinun arjessa rehenteleviä tyyppejä, joilla on aina jotain sanottavaa eli rehenneltävää?
Kommentit (6)
Rehentelevät ihmiset ovat varmasti narsisteja.
Ei. Mulle se on aina merkki siitä, että kyseisellä henkilöllä EI OLE mitään oikeita vahvuuden aiheita tai vahvuuksia ja itsekseni muikeasti hymyillen kuuntelen heitä, kuten 5-vuotiasta lasta, joka innoissaan kertoo kyvyistään. Toisaalta, jos kertoja on joku rakkaani, iloitsen hänen puolestaan, että kokee elämänsä niin hyvänä.
t.kristallikissa
MÄ OON REHENTELIJÄ REHENTELEN MONESTI ASIOILLA MITÄ EN OSAA TAI PYSTY TEHDÄ KUKA SEN TIETÄÄ JOS REHENTELÖÖ JOLLEKKI VIERAAMMALLE IHIMISELLE VAIKKA ETTÅ OON RAKENTANU TÄMÄN PUISEN KAAPIN ITTE VAIKKA EI OLISIKKAA EI SE TOINEN IHIMINEN TIEDÄ OOKKO OIKEASTI SEN TEHNY VAI ET MÄ PIDÄN REHENTELYÄ KUNNIOITETTAVANA JA MYÖS TUTUT IHIMISET JOTKA SANOO MUSTA ESIM ETTÄ SE OSAA VAIKKA MITÄ VAIKKA EN OIKIASTI OSAA
Ei liikuta mihinkään suuntaan. Olen sen verrantätä elämää nähnyt että osaa jättää omaan arvoonsa ihmiset jotka eivät huomiotani ja mielipidettäni ansaitse. Miksi vaivaisin mieltäni tyhjänpäiväisyyksiin.
Tietysti!
Meillä eräs savolainen nuori nainen rehentelee jatkuvasti jutuillaan.
Pakonomainen tarve rehennellä menoistaan ja tuloistaan.