Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein kaikki aloitukset ihan pyllystä, miksi?

Vierailija
31.05.2018 |

Keskusteleminen ajankohtaisista tapahtumista ja henkilöistä on kielletty ja ketjuja poistuu lujaan tahtiin. Sitten nää pyllynhajuiset provot saa täällä melskata miten haluaa?
Oppisiko ylläpito poistamaan nämä tilaavievät turhat aloitukset?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynhajuiset provot on palstan parasta antia, kaltaisesi kukkahatut sitten aina ne poistattaa ja jäljelle jää jotain tylsiä politiikkaketjuja.

Vierailija
2/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tosi tylsä tullu palstasta. Aika vaihtaa. Harmi, kun juuri alkoi äitiysvapaa ja aika käy pitkäksi vauvaa odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen tekijä taitaa olla oikeen kunnon PyllyreiänImijä.

Vierailija
4/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin rommirusinan pyllystäni, haluatko maistaa?

Vierailija
5/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa on provoja tai väkisin keksittyjä aiheita. Ei niistä synny järkeviä ja mielenkiintoisia keskusteluita.

Vierailija
6/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteleminen ajankohtaisista tapahtumista ja henkilöistä on kielletty ja ketjuja poistuu lujaan tahtiin. Sitten nää pyllynhajuiset provot saa täällä melskata miten haluaa?
Oppisiko ylläpito poistamaan nämä tilaavievät turhat aloitukset?![/quote]

Tämäkö aloitus pitäisi poistaa?

Vierailija
7/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa on provoja tai väkisin keksittyjä aiheita. Ei niistä synny järkeviä ja mielenkiintoisia keskusteluita.

Itsekin tänne pistän vain trollialoituksia. Ei mulla oo mitään fiksua mielessä.

Tai no, on mulla välillä jalkapallo tyhmänkin paljon mielessä, eli Real Madrid, Gareth Bale, C Ronaldo, PSG,... mutta en mä usko että näistä kovin suosittua keskustelua täällä tulisi, joten en tee näistä aloitusta.

Vierailija
8/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aallosta ei saa puhua, koska Sipilä on kieltänyt Kim Jong-Unin tyyliin keskustelun Oulun ja YLEn virallisesta artistitähdestä.

Vierailija
9/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään provoista todella paljon, mutta nämä pieru ynnä muut vastaavat provot kertoo vain, että kirjoittaja on kunnon juntti joka pienessä hönössä kirjoittaa näitä.

Kun taas kunnon anaaliprovo on taas hauska. Muistatteko vielä metsän keskellä asuntovaunuilevan pariskunnan jonka mies vaati anaaliseksiä vaikka vaunussa ei ole suihkua?

Tai miehen jonka ystävät ilkkuivat miestä saunaillassa, koska vaimo ei ole antanut anaalia?

Noissa on tarina ja vähän mielikuvitusta.

Vierailija
10/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on levoton tunnelma, koska asialliset keskustelut poistetaan (silkasta kiusanteosta). Sitten kilpaillaan siitä, kuka tekee kipeimmän provon. Ihan kaatopaikka av nykyisin.

Tää loppuu kohta, jos meno jatkuu tällaisena! Sittenhän kirjaudutte tänne satuilemaan hörhöt.

Vierailija
11/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tänne pistän vain trollialoituksia. Ei mulla oo mitään fiksua mielessä.

Tai no, on mulla välillä jalkapallo tyhmänkin paljon mielessä, eli Real Madrid, Gareth Bale, C Ronaldo, PSG,... mutta en mä usko että näistä kovin suosittua keskustelua täällä tulisi, joten en tee näistä aloitusta.

Nyt sitten kokeeksi kuitenkin tein tuollaisen jalkapalloaloituksen:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3185147/toivotko-gareth-balen-siirtyvan…

Saas nähdä miten käy.

Jalkapalloaiheista keskustelua sinne ei synny. Olisi hauska jos keskustelu poistettaisiin. Mutta mitä todennäköisimmin keskustelu vain kuolee hetkessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi