Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v nainen, äiti laittaa Instaan omakuvia

Vierailija
31.05.2018 |

Joissa hästäg ”Finnishgirl, Picoftheday, Photooftheday etc

Myötähäpeä!!!! 😂😂

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä?

Vierailija
22/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tosiaankaan yhtään linkkiä tähän ketjuun! Eikö mitään nimikirjaimia yms typerää.

Tämä oli avaus sopivasta kuvamateriaalista nettiin. Nuo tissikuvat ja paljastelukuvat hästägeineen eivät sinne mielestäni tosiaankaan sovi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehujen kalastelu ja epävarmuus. Varsinkin jos on eronnut yli 30v niin johan haluu huomiota ja kehuja, että kelpaa vielä vanhanakin, edes niille ma muille tai vanhoille ukoille

Eli vähän niinkuin parikymppiset instabeibet kelpaa varhaiskeski-ikäisille radiojuontajille tai naimisissa oleville jääkiekkomiljonääreille? :)

Mutta eikö se ole ihan normaalia, että eronnut ihminen, vaikka 50 -vuotiaana tykkää kehuista ja kenties haluaa pariutua? Vai onko siitä säädetty joku yläikäraja, jonka jälkeen on sytä vaan mummoutua ja viettää seuraavat 40 vuotta sinkkuna kuolemaa odotellessa?

Muistathan ikärasistiset kommenttisi sitten kun olet itse eronnut nelikymppinen yh ja haluaisit vielä päästä ns. toiselle kierrokselle.

Vierailija
24/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei tosiaankaan yhtään linkkiä tähän ketjuun! Eikö mitään nimikirjaimia yms typerää.

Tämä oli avaus sopivasta kuvamateriaalista nettiin. Nuo tissikuvat ja paljastelukuvat hästägeineen eivät sinne mielestäni tosiaankaan sovi.

Ap

N on etunimen ensimmäinen kirjain.

Vierailija
25/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissa hästäg ”Finnishgirl, Picoftheday, Photooftheday etc

Myötähäpeä!!!! 😂😂

Minä tunnen enemmänkin myötähäpeää aloituksen suhteen. Toisten kritisoiminen on harrastuksena vähintäänkin kyseenalaista ja kaiken lisäksi hyvin pentumaista. Mitä helvetin väliä sillä on sulle mitä ihmiset instailevat. Tuohan kuulostaa ihan viattomalta. Vai onko mielestäsi 35 -vuotias jotenkin "vanha"? Ihan samanlaisia hästägejä käyttävät monet 50+ näyttelijät, laulajat jne. Se on ilmeisesti ok, mutta jos huomattavasti nuorempi yh -Merja Mynämäeltä postailee vastaavaa, niin sille on syytä ilkkua.

Muutenkin ilkkujien ja sarkastisten vittuilijoiden maailma on kaikessa kitkerässä katkeruudessaan NIIN PIENI. Tyypillistä itsetuntovajaille suomalaisille toki.

Tässäkin alapeukuista huomaa, että palstalla on jonnin verran huonon itsetunnon omaavia katkeran kitkeriä ihmisiä, jotka tykkäävät pönkittää itsetuntoaan muille ilkkumalla :)

Vierailija
26/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon myös ihmetellyt yhtä kaveriani, joka lähestyy neljääkymmentä ja on innostunut esittelemään kehoaan instassa. Jokaisellahan on oikeus se tehdä, mutta onko se mukava saada keski-ikäisiltä äijiltä rasvaisia kehuja? En ymmärrä nuortenkaan naisten perse- ja tissivakoesittelyjä. Huomiotahan sillä tietysti haetaan. Niin me ollaan ihmiset erilaisia...

Minullakin tällainen tuttu, onkohan sama? 😂 Mietin häen kohdallaan myös aina tuota, että miksi joiden tuntemattomien äijien kommentointi jotakuta lämmittää, hyi hitto. Itseä ahdistaa jos joku tuntematon äijä kommentoi ihan tavallistakin kuvaa, saati sitten että olisi jotakin eroottisempaa materiaalia jaossa. Lisäksi oman kaverini kohdalla mietityttää sekin, että rohkeimmillakaan kuvilla hän ei ole saanut kuin max 100 likesia, eikös tällainen ota itsetunnon päälle eikä suinkaan buustaa? Kuitenkin julkinen profiili ja kymmenet häsätägit joka kuvassa, luulis tulevan tykkäyksiä?

Mutta sen verran korjaisin sinua, että nelikymppinen kyllä on vielä varsin nuori nainen itsekin...

Vierailija
27/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias namu. Missä viipyy linkki instaan?

Vierailija
28/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on merkittävä iso ero. Huomionhaku vs ihana postaus kavereille.

Ap[/quote]

Sori, nyt menee ohi, mutta olen huomannut, että huomion hakeminen nostattaa suuria tunteita. Ymmärrän sen, jos joku hakee huomiota vaikka potkimalla tai muulla konkreettisesti haittaavalla tavalla, mutta esim ketjun aiheen tyyppisissä tapauksissa, mitä tunteita herättää.

Jos joku hakee huomiota, niin eiköhän sitä sitten voisi antaa. Ei kai se ole nii vaarallista, että välillä antaa muille ihmisille sitä, mitä ovat vailla.

Vierailija
29/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hei, silloin kun me oltiin nuoria ei ollut netistä tietoakaan. Saati instasta ja hästägeistä 😂 silloin otettiin filmi kameralla kuvia. Pyöritettiin filmiä eteenpäin kelasta jotta saatiin otettua seuraava kuva. Jos tätä olisi tehnyt jo 20 vuotta ei se enää kiinnostaisi, mutta nyt on mukava pysyä menossa mukana. T. 40vee ja neitsyt 😉

Vierailija
30/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon myös ihmetellyt yhtä kaveriani, joka lähestyy neljääkymmentä ja on innostunut esittelemään kehoaan instassa. Jokaisellahan on oikeus se tehdä, mutta onko se mukava saada keski-ikäisiltä äijiltä rasvaisia kehuja? En ymmärrä nuortenkaan naisten perse- ja tissivakoesittelyjä. Huomiotahan sillä tietysti haetaan. Niin me ollaan ihmiset erilaisia...

Jos on jotain mitä esitellä niin todellakin on kiva saada niitä kehuja ja huomiota. 40-vuotias ei ole mikään ikäloppu vielä ja mun mielestä on ihan ok että haluaa saada vielä sen huomion, mitä voi saada. (ei se ikuisuuksiin jatku).

Mun mielestä on myös hyvä että naiset uskaltavat vielä tuossa iässä nauttia eikä anna ''iän'' määritellä heitä. Inhottaa että pitää noin tuomita. Toisaalta ymmärrän kyllä pointin jos mennään ihan mauttomuuksiin iästä huolimatta, mutta silti se on heidän asiansa ja jos nauttivat siitä niin antaa palaa vaan.

Vierailija
31/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta hei, silloin kun me oltiin nuoria ei ollut netistä tietoakaan. Saati instasta ja hästägeistä 😂 silloin otettiin filmi kameralla kuvia. Pyöritettiin filmiä eteenpäin kelasta jotta saatiin otettua seuraava kuva. Jos tätä olisi tehnyt jo 20 vuotta ei se enää kiinnostaisi, mutta nyt on mukava pysyä menossa mukana. T. 40vee ja neitsyt 😉

Kyllä minun nuoren aikuisen elämässäni siellä 2000-luvun vaihteessa oli jo ihan digikamerat ja ekat kännykkäkameratkin 😳 irc-galleriahan oli täynnä herukuvia, silloin selfiet oli noloja. Siitä on kohta 20 vuotta eli ollaan me tätä jo kauan tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi