Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoitte, jos NAINEN on uimarannalla yläosattomissa? Soitatteko poliisin? Lyttäättekö somessa?

Kuuma rantahiekka
31.05.2018 |

Vielä lapsuudessa ja nuoruudessani 90-luvulla uimarannoilla näki silloin tällöin naisia ilman yläosaa. Jopa äiti-ihminen lasten kanssa saattoi pullauttaa rintansa esille.

Joskus reilu 10 vuotta sitten ne viimeisetkin yläosattomat katosivat rantamaisemasta.

No ehkä itsensä paahtaminen ei ole enää mitenkään tarkoitushakuista touhua ja hyvä niin, mutta onhan se siistimpää kuin siihen lievempäänkään rusketukseen ei tule rajoja. Ja toisaalta kun muka niin kovasti hehkutetaan tasa-arvoa niin miksi sitten ihmeessä suostutaan "yläosapakkoon", kun kerta sellaista ei ole? Jopa pikkutyttölapsille on tämä "pakko" otettu käyttöön.

Miten reagoitte, jos näette vielä uimarannalla naisen yläosattomissa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaisin pyyhkeen alla😅

Vierailija
22/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin laittamaan mieluimmin kuvansa aikuisviihdesivulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

grab that boob n fuck her in the pussy

Vierailija
24/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumarintaisia tietysti harmittaa, kun toiset eivät koe tarvetta kietoutua kankaaseen kuumana hellepäivänä. Mutta ainahan se on ollut väärin, että joku toinen voi tehdä sellaista mitä itse ei tohdi. Muidenkaan ei pitäisi haluta olla yläosattomissa, koska joku rumarintainenkaan ei halua. Tämä on tätä eräiden naisten epälogiikkaa.

Mutta siis oikeasti: yläosattomuus uimarannalla piristäisi mieltä ja saisi ko. naisen näyttämään vahvemmalta. Äkkiä noihin tottuu.

Vierailija
25/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit kohti taivasta kirjoitti:

Rumarintaisia tietysti harmittaa, kun toiset eivät koe tarvetta kietoutua kankaaseen kuumana hellepäivänä. Mutta ainahan se on ollut väärin, että joku toinen voi tehdä sellaista mitä itse ei tohdi. Muidenkaan ei pitäisi haluta olla yläosattomissa, koska joku rumarintainenkaan ei halua. Tämä on tätä eräiden naisten epälogiikkaa.

Mutta siis oikeasti: yläosattomuus uimarannalla piristäisi mieltä ja saisi ko. naisen näyttämään vahvemmalta. Äkkiä noihin tottuu.

Hah, hah mikä vitsi! Luuletko "kaunisrintaisten" haluavan automaattisesti stripata? Kuka voi määritellä millaiset rinnat on yleisesti ottaen kauniit, eiköhän se ole makuasia.

Vierailija
26/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita poliisia. :D Ei haittaisi, uskon jokaisen vapauteen pukeutua kuten haluaa varsinkin rannalla, ja jos se tuntuu hänestä mieluisalta, niin mikäs minä olen tuomitsemaan. Onhan  miehetkin yläosattomissa rannalla.

N40

Vierailija
27/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin panemaan tissien väliin.

Ai jaa, tosta noin vaan? :DD

Vierailija
28/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin pois myös alaosan ja pyllistelisin rantavedessä.

Vierailija
29/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En soita poliisia. :D Ei haittaisi, uskon jokaisen vapauteen pukeutua kuten haluaa varsinkin rannalla, ja jos se tuntuu hänestä mieluisalta, niin mikäs minä olen tuomitsemaan. Onhan  miehetkin yläosattomissa rannalla.

N40

Naisen rinnat kuuluvat sukupuolielimiin ja vastaavasti miesten ei. Miehetkään ei ole rannalla pippeli paljaana.

Vierailija
30/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin nähdessäni miehen yläosattomissa. Tissit ei kiinnosta.

Vierailija
31/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen auringon eteen tuijottamaan tissejä.

Vierailija
32/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Naisen rinnat kuuluvat sukupuolielimiin ja vastaavasti miesten ei. Miehetkään ei ole rannalla pippeli paljaana.

Takaisin biologian tunneille siitä

Vierailija
33/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rinnat kuuluvat sukupuolielimiin ja vastaavasti miesten ei. Miehetkään ei ole rannalla pippeli paljaana.[/quote]

Oikeammin, naisien rintoihin liittyy erotiikkaa ja miehen ei.

Vierailija
34/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nännit kohti taivasta kirjoitti:

Hah, hah mikä vitsi! Luuletko "kaunisrintaisten" haluavan automaattisesti stripata? Kuka voi määritellä millaiset rinnat on yleisesti ottaen kauniit, eiköhän se ole makuasia.

Kauneus on todellisuudessa mitä vähäisimmässä määrin makuasia. Vaikea nähdä, että kovin moni pitäisi roikkuvia, suonikkaita, valtavilla nännipihoilla varustettuja riippareita kauniimpana kuin kiinteän pyöreitä C-tissejä.

Vierailija
35/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa ihailen.

Vierailija
36/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Salaa ihailen.

Ketä? Nakuilijaako?

Vierailija
37/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eräiden mielestä miehen ei saa nakuilla yleisellä uimarannalla ja naiselle se pitäisi olla perusoikeus?

Vierailija
38/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yllättävän laadukkaat neuvostoliittolaiset kiikarit, jotka ovat klassisten zeissien neukku-kopiot. Pirun hyvä kuva, pitäisi varmaan ottaa ne taas käyttöön. Julkisella paikallahan saa optisia laitteita käyttää ympäristön havainnointiin, joten pitää varmaan mennä työttömänä runk*arina puskiin kyykkimään jos vaikka vilahtaisi naisen sulo...

Vierailija
39/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rintani ei kyllä ole sukupuolielimet enkä lisäänny niistä. Yhtä lailla voisi sanoa että miehen lihakset ovat sukupuolielimet joita ei saa näytellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme