Vierailija
Poiminta

ja kerhotkin loppuu. Melkein kiljuin riemusta kun piiiiitkä joululoma loppui.

• ylös 19
  • alas 55

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

No en voi myöntää, että hyppisin riemusta. Pelkkää tappelua aamusta iltaan, eivät nuo kaksi ipanaa vain tule toimeen keskenään.

• ylös 70
  • alas 20
Vierailija

Ensi vuonna joudutkin sitten lyhentämään työpäivän lapsen koulupäivän pituiseksi ja olemaan hänen kanssaan joka päivä koulun jälkeen. Onneksi olkoon.

• ylös 23
  • alas 35
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kaikkia vanhempia ahdistaa, kun lapsilla alkaa kesäloma. Paitsi joitain eronneita, jotka muutenkin näkevät lapsiaan vain vuoroviikoin! Lapset vaan toiselle vanhemmalle ja itse viettämään helppoa elämää.

• ylös 30
  • alas 67
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna joudutkin sitten lyhentämään työpäivän lapsen koulupäivän pituiseksi ja olemaan hänen kanssaan joka päivä koulun jälkeen. Onneksi olkoon.
Miks? Meillä eskarista lähtien lapsi tullut koulusta suoraan tyhjään kotiin. Menee nyt tokalle. t: ohis

• ylös 72
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en voi myöntää, että hyppisin riemusta. Pelkkää tappelua aamusta iltaan, eivät nuo kaksi ipanaa vain tule toimeen keskenään.

Et voi myöntää, että hyppisit riemusta? Mitä tuo tarkoittaa?

• ylös 16
  • alas 43
Vierailija

Ei ahdista yhtään. Mut ahdisti, kun olisin taas ollu töissä koko kesän. Järkkäsin hommat niin, et mut lomautettiin......

• ylös 46
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikkia vanhempia ahdistaa, kun lapsilla alkaa kesäloma. Paitsi joitain eronneita, jotka muutenkin näkevät lapsiaan vain vuoroviikoin! Lapset vaan toiselle vanhemmalle ja itse viettämään helppoa elämää.

Eronneet pääseekin helpolla. Saa lapsiperhe elämän sekä nuoruuden vapauden.

• ylös 60
  • alas 15
Vierailija

No mulla ei ole lapsia niin eipä nyt kamalasti ahdista. Ainoastaan vähän ärsyttää, kun nyt ne kakarat pyörii pitkin kyliä ja haittaa meidän muiden rauhallista eloa. Pystyn kyllä samaistumaan vanhempiin jotka joutuvat koko pitkän kesän katselemaan tappelevia, huutavia ja kiukkuisia muksuja :/

• ylös 58
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista yhtään. Mut ahdisti, kun olisin taas ollu töissä koko kesän. Järkkäsin hommat niin, et mut lomautettiin......

Just joo. Voin ottaa sun työpaikan kun ei kelpaa sulle.
T.työtön

• ylös 12
  • alas 25
Vierailija

Ei todellakaan ahdista. Ihanaa, että lapset saa olla ja mennä kesän vapaasti. Pihalla touhaavat koko päivän. Ei aikatauluja. :)

• ylös 102
  • alas 2
Vierailija

Ei ahdista, mahtavaa päästä viettämään kunnolla aikaa niiden kanssa kun itselläkin on kesälomaa.

• ylös 82
  • alas 1
Vierailija

Pikkusen ahdistaa. Eilen olin lastenlasten synttäreillä ja siellä otettiin kauttarantain puheeksi, että lapsilla ei ole hoitopaikkaa heinäkuussa kolmeen viikkoon vielä tiedossa. Kolme vilkasta mukulaa. Teki mieli liueta huomaamattomasti paikalta.
Minä nyt en vaan ota niitä hoitaakseni. Olen sitten vaikka itsekäs, mutta haluan kuntoutua sairaalakeikan jälkeen ihan itsekseni.

• ylös 132
  • alas 7
Vierailija

Ei ahdista. Päinvastoin.
Olen kotona vauvan kanssa ja ihanaa kun ei tarvi herätä sen takia aikaisin että pitää herättää kouluun.
Myös illat rennompia ja saa valvoa lapsetkin. Ei rassaa jos ei viikonloppuna jaksa tehdä jotakin kun voi tehdä sen sitten mikä päivä vaan kun on joka päivä vapaata 😊
Myös mies jää nyt lomalle reiluksi neljäksi viikkoa.

• ylös 95
  • alas 7
Vierailija

Ei se ainakaan vielä ahdista, se on jo teini ja lähtee toiselle paikkunnalle hoitamaan serkkuaan ja siellä sitten ainakin heinäkuuhun asti, välillä varmaan kotona pyörähtää viikonloppusin.

Vierailija

Ei ahdista. Mun loma on elokuussa, kun ekaluokkalainen aloittaa koulun. Lapset on seurakunnan kesätoiminnassa kesäkuun ja heinäkuu on miehellä vapaa.

Vierailija

Ahdistaa lähinnä se että miehellä 3 vuorotyö ja itse olen koko kesän kotona... mies pääsee sosiaalisiin tilanteisiin ja itse "joudun" jäämään kotiin. . Isompien kanssa ei ongelmaa, mutta ei kiinnosta lähteä minnekään missä ei ole aitaa ympärillä. 2,5v karkailee jatkuvasti jne. Kaikista helpoin kotona

• ylös 14
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eronneet pääseekin helpolla. Saa lapsiperhe elämän sekä nuoruuden vapauden.

Itsekin eronneena allekirjoitan tämän täysin. Siksi ihmettelenkin mikseivät useammat ihmiset eroa. Elämänlaatu parani totaalisesti. Ydinperhe-elämähän on yhtä helvettiä, josta ei saa vapaata ikinä! Päivästä toiseen samaa paskaa samojen naamojen kanssa. Mutta eronneena saat kaiken: välillä lasten kanssa perhe-elämää (ilman sitä veemäistä puolisoa) ja sitten taas uuden rakastajan kanssa ihanaa vapautta (ja rakastajahan on helppo vaihtaa, kun alkaa tympiä). Suosittelen kaikille! Ydinperheet alas!

• ylös 41
  • alas 19

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.