Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te järkkäätte iltanälkään, kun on halvan budjetin ruuat?

Vierailija
31.05.2018 |

Tiedän kaikki linssit ja keitot ja kaalit, kun on säästöbudjetti ja 50 e kuukauden ruokiin. Mutta miten iltasyönti järjestetään. Se on lasten omatoimisyömistä. Mitä he ottaisivat sitten? Meillä menee melkein enemmän tähän illan ateriointiin. No grillaus tietty mutta nyt ei saa oikein tehdä tulta, kun on niin kuivaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ihan yhdellä voileivällä mene, se nälkä.

Vierailija
2/5 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaikki linssit ja keitot ja kaalit, kun on säästöbudjetti ja 50 e kuukauden ruokiin. Mutta miten iltasyönti järjestetään. Se on lasten omatoimisyömistä. Mitä he ottaisivat sitten? Meillä menee melkein enemmän tähän illan ateriointiin. No grillaus tietty mutta nyt ei saa oikein tehdä tulta, kun on niin kuivaa.

Teet sitä keittoa tai laatikkoruokaa niin paljon jääkaappiin että siitä voi ottaa illallakin. Vai tarkoitatko iltapalaa? Siihen käy esim:

* suolainen pannukakku

* puurot (esim. riisi- ja mannapuuroa voi keittää valmiiksi ja sitten lämmittää) tai uunipuuro

* munakas/ paistetut munat

* itse leivotut sämpylät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakat. Puuroriisiä maitoa(maidonkin voi jättää pois, mutta ei ole yhtä maukas lopputulos) ja ruisjauhoja + hieman vehnäjauhoja. Ei maksa paljoa ja niitä kun säilyttää jääkaapissa, niin voi syödä useamman päivän ajan. 

Vierailija
4/5 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minulle ainakin maistuisi, toivottavati kelpaa muillekin. Ap

Vierailija
5/5 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön iltapalaksi usein joko tonnikalaa ja porkkanaa sekoitettuna tai sitten rahkaa hillon kera.

Tai paistan tai keitän kananmunia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme