Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistuksesta

Vierailija
31.05.2018 |

Miten saatte otteen ahdistuksesta ja ahdistavista negatiivisista ajatuksista päivän tapahtumista jne.? Itse ahdistun herkästi, aloitin liikunta harrastuksen jottei vartalo oireilisi ja sydän hakkaisi joka ahdistavasta asiasta niin helposti ja on se toki auttanut rentoutumaan muttei ratkaisen kaikkia ongelmia. Nyt on vain niin että aloitin uuden työn ja on aika isoja elämänuudistuksia meneillään ja stressiä pukkaa enemmän kuin ennen. Joskus työpäivän jälkeen ajattelen miten huonosti meni ja mietin mitä joku työkaveri sanoi minulle jostain asiasta, vaikka työ se vain on ja uutena tekijänä olen vielä hieman hidas ja sekaisin miten pitäisi toimia niin en kestä kuinka jatkuvasti koen että olen vain kaikkien edessä eikä kukaan pidä minusta jne. Ahdistun suunnattomasti ja haluan vain keskittyä siihen että saan palkan, teen työn ja oppisin samalla.
Illalla kun menen nukkumaan saatan olla hyvin pahoillani surkeasta päivästä ja ahdistua kaikesta etten kykene hillitsemään negatiivisia tunteitani, tänä aamuna herätessäni ensimmäinen ajatus oli se työ ja kuinka paljon se ahdistaa ja kuinka joku taas sanoi minulle jostain asiasta jota en ihan haltsannut ja sen takia tein pienen virheen jonka kuitenkin korjasin. Ei ole varaa vaihtaa työtä koska oman alan työpaikkoja on niin niukalti ja taas tämä kaupan alan palvelu työ missä olen on liian hektistä ja enkä selvästikkään sovi koko hommaan. Sinnittelen!
Miten te kestätte kaiken ja kaikki ne ahdistavat ajatukset ja tunteet mitä teillä on? Joskus tuntuu että pää hajoaa! Apukeinoja ja henkistä tukea kaipaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla