Sääli että se eilisiltainen yksinäisten paritusketju poistettiin täältä
Kauhea harmi. Luulen että ylläpito ei tahdo meidän löytävän kumppaneita. Ylläpito tahtoo meidän pysyvän yksinäisinä. Koska silloin jatkamme tämän sivuston käyttämistä. Yksinäisyytemme tuottaa tälle sivustolle rahaa. Ihmisten yksinäisyyteen tuomitseminen taitaa olla monin tavoin mahtavaa bisnestä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kauhea harmi. Luulen että ylläpito ei tahdo meidän löytävän kumppaneita. Ylläpito tahtoo meidän pysyvän yksinäisinä. Koska silloin jatkamme tämän sivuston käyttämistä. Yksinäisyytemme tuottaa tälle sivustolle rahaa. Ihmisten yksinäisyyteen tuomitseminen taitaa olla monin tavoin mahtavaa bisnestä.
Minä olen sinkku mutta en koe itseäni varsinaisesti yksinäiseksi. - Kumppanin toki erinomaisen mielelläni toivottaisin osaksi omaa eloani. Mutta yhtä kaikki minusta ylläpito tekee viisaasti yrittäessään pitää tämän palstan paikkana, jossa voi keskustella ja vaihtaa (h)ajatelmia monin tavoin enemmän ja vähemmän kiintoisita asioista. Sen sijaan tämä palstan tehtävänä ei mielestäni ole toimia mitenkään erityisenä seuranhaku ja deitti paikkana, jossa haetaan elämänkumppania, tai uusia ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa muuallakin kuin tällä palstalla.
Ylläpito haluaa, että kaikista tulee jotain seksuaalikummajaisia: homotransqueeraseksuaalipedofiilirunkkareita. Sitä sanotaan agendauskollisuudeksi.
Juu, ihmisten kärsimys on paljon tuottoisampaa kuin onnellisuus.