Milloinkahan tuo exä ymmärtää lopettaa vonkaamisen
Vuos ollaan nyt oltu erillään, ja vieläkin, vaikka oon monesti hälle tän vuoden aikana tehnyt selväksi, että en aio säätää häne kaa yhtään mitään, niin ei luovuta vieläkään.
Hauskinta tässä on se, että hän oli se joka petti ja aiheutti mulle hirveää surua, kun petti myös lupauksensa mennä naimisiin mun kanssa. Meillä on yhteisiä lapsia ja joudutaan olee tekemisissä lasten takia.
Mä olen antanut anteeksi, mutta ikinä, ikinä en enää takas ottas, enkä rupea hänen kanssaan muutakaan.
Miksei nyt käy vehtaamassa niitte naisten kanssa, vai eikö hän saakkaa ketää. Ja kuvittelee että kun tarpeeks vonkaa ja vinkuu, niin antaisin periksi. En. Ikinä.
Yhessä käytiin tytön kevätjuhlissa, ja kun sain heidät vietyy kotiinsa, niin ajattelin miten onnellinen olen, kun en joudu enää kuuntelemaan tuota miestä. Huh, hän teki suuren palveluksen kun ei suostunutkaan naimisiin kanssani. Vaikka silloin olin täynnä tuskaa asian takia, niin nyt, olen kiitollinen ja niin onnellinen :)
Kommentit (8)
Kerrankin näin päin, yleensä jätetyt itkee vuositolkulla toisen perään!
Katkeruus vahingoittaa eniten itseä, katkeruudesta kannattaa luopua samalla kuin exästäkin.
Mulla kanssa exä oli kunnon vonkaaja. Oltiin vuosia oltu erossa, oltiin molemmat tahollamme uudessa suhteessa. Siitähän ilo repesi, kun ex kuuli mun olevan raskaana uudelle miehelleni. Iloisesti totesi, ettei kortsuakaan tarvi käyttää, kun pulla on jo uunissa. Jostain syystä mua ei innostanut.
Myönnettäköön, että seksi oli exän kanssa parempaa kuin nykyisen kanssa. Kaikki muu onkin nykyisen kanssa paremmin. Joten parempi näin :)
Mun ex on pakko pitää estolistoilla, tai vinkuu ja vonkuu seksiä sekä todistaa rakkauttaan välittömästi. Perustelee sitten uusia profiileja someen sitä mukaa kun estän, jotta saa taas yhteyden. Erosta 3,5 vuotta, hän on ollut kihloissa uuden kanssa jo 2,5 vuotta.
Seiskaluokan aikainen "poikaystäväni" ei vieläkään jätä minua saatika (jo silloista) ystävääni rauhaan. Lähinnä naurattaa nykyään. Tasaisin väliajoin tulee molemmille viestejä, viimeisintä parin kuukauden takaa en ole vieläkään avannut.
N20
Omasta eksästäni on kuoriutunut samanlainen. Itse petti minua yhteisen ystävämme kanssa (ei ole mun ystävä enää...) ja kun heidän säätönsä kariutui ja aloin tapailla uutta, niin johan vonkaa. Nyt saisi pyörittää eukkoja sielunsa kyllyydestä vaan ei, mulle pitää laittaa viestiä josko voisin antaa sitä taivaallista seksiä.
Ja sitten ihmettelee, kun en ota takaisin, vaikka meillä oli niiiin hyvää seksiä.
Meillä myös, entinen vaimo ei jätä rauhaan :)