Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koiran ku**setus meidän aitaan...

Vierailija
31.05.2018 |

... Ihan oikeasti, miksi te ku**tatte koranne meidän aitaan? Asutaan tiheästi asutulla pari/rivitaloalueella. Meidän paritalomme on "pääkadun" mutkassa. Kun kävelee 100 metriä eteenpäin alkaa iso tie, ei kenenkään aitaa tms. Pelkkää ojaa ja tolppia. Miksi ette voi odottaa sen vertaa kun pissatatte ne koiranne? Olen ihmetellyt miksi meidän aita ei kasva... no, juuri juttelin yhden naapurin kanssa jolla on suora yhteys meidän tontille ja sanoi että siinähän kaikki koirat päästetään flexistä meidän aidan juureen ku**elle! Olisiko siinä syy??! Toisella puolella olisi iso joutomaa, mutta siinä ei mene kevyenliikenteenväylää joten luontevinta on kulkea siitä meidän aidan vierestä, toki ja antaa koirien tehdä tarpeensa juuri meidän puskien juureen. Olenko nihilisti jos laitan kyltin aidan viereen että siinä on koirien k***tus kielletty!? Joo, talvella oli portinpielessä P'''aa, nyt sitten tämä.

Ei se koiran urea varmaan vanhoja puskia tapa, mutta tuskin nuoret taimet siitä tykkää. Hitto, nyt suututtaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira päättää itse, minne se pissaa ja kakkii.

Vierailija
2/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, no voisiko sen flexin pitää vähän tiukemmalla siinä kohtaa ja höllätä 100 metrin päässä kun on vapaata maastoa kusta ja paskoa. Ihan oikeasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en anna koiran pissata kenenkään pihalle ja kakat kerään aina pois. En käytä koiralla flexiäkään. Mutta ihan kuriositeettinäa, onko se aita teidän omalla tontilla kokonaan? Kas kun tontti ei koskaan yleensä yllä siihen jalkakäytävän tai tien reunaan vaan kunnalle/kaupungille kuuluu yleensä sellaiset pari metriä tien/jalkakäytävän reunasta? Jos olette istuttaneet aitanne oman tontin ulkopuolelle niin se on sitten kyllä vähän omakin moka.

Vierailija
4/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättää jos antaa päättää. Sinä sen päätät todellisuudessa. Jos mun koira yrittääkään tielle tai toisten pihoille tehdä tarpeitaan, nykäisen hihnasta että vielä muutama metri kuule mennään.

Vierailija
5/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en anna koiran pissata kenenkään pihalle ja kakat kerään aina pois. En käytä koiralla flexiäkään. Mutta ihan kuriositeettinäa, onko se aita teidän omalla tontilla kokonaan? Kas kun tontti ei koskaan yleensä yllä siihen jalkakäytävän tai tien reunaan vaan kunnalle/kaupungille kuuluu yleensä sellaiset pari metriä tien/jalkakäytävän reunasta? Jos olette istuttaneet aitanne oman tontin ulkopuolelle niin se on sitten kyllä vähän omakin moka.

On omalla puolella, ihan ollaan tarkkaan katsottu että mennään rajapyykkien oikealle puolelle. Eli kyllä ne koiranomistajat kusettavat koiransa meidän puolella, ei kunnan. siinä on leveä nurmikaistale ( n. 1,5 metriä ) meidän aidan ja kevyenliikenteenväylän välissä. Kummasti se hihna siinä kohdassa on pitkällä siis. Itse en tuota aitaa näe ellen ole pihalla... naapurin eläkeläinen näkee suoraan meidän pihaan keittiöstä ja tässä se selitys meidän aidan ongelmille taitaa olla. 

Vierailija
6/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranhan voi kouluttaa kakkaamaan käskystä.

Vierailija
7/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yksittäisen koiran pissa puskaa tapa, mutta kun niitä yksittäisiä koiria on viikon aikana useita, niin kyllähän saa aika sitkeä kasvi, että sen k*sen määrän kestää.

Vierailija
8/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se yksittäisen koiran pissa puskaa tapa, mutta kun niitä yksittäisiä koiria on viikon aikana useita, niin kyllähän saa aika sitkeä kasvi, että sen k*sen määrän kestää.

No tämäpä..... Siinä meidän ohi kulkee useampia koiria ja meidän puskat taitaa olla ne "ensimmäiset" joiden kohdalla jalan voi nostaa ja nehän nostaa kun omistaja ei estä. voi he***tti, nyt vasta olen tajunnut sen että miksi meillä aita kuolee/ruskettuu/ei kasva! 

Vierailija
9/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alueella on myös havaittavissa samanlaista välinpitämättömyyttä. Osa koiran ulkoiluttajista kusettaa koiransa toisten omakotitalojen yms. porttien pieleen ja kulkuaukoille. Ihan käsittämätöntä! Joskus siitä nätisti huomautan ohikulkiessa, jos tällaista näen.

Aikoinaan asuin kerrostalossa ja naapurilla oli koira. Joskus törmättiin metsikössä polulla ja aina käski koiransa pissaamaan kauemmaksi polulta. Ei antanut pissata polulle tai polun viereen. Käski aina "syvemmälle" metsään ja koira totteli joka kerta.

Vierailija
10/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orapihlaja-aidan piikit on hyviä.Leikkaat ja jätät muutamia aidan viereen ja koirien tuonti aitasi viereen loppuu :) Muutaman kerran tosin kuuluu hirveä uikutus ja omistajien hätäiset huudot mutta oppivat kerrasta :)

Vierailija
11/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa siihen kyltin, että pensasaitaan pissatus kielletty. Kyllä se joihinkin tehoaa.

Vierailija
12/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan laittaa siihen kyltin, että pensasaitaan pissatus kielletty. Kyllä se joihinkin tehoaa.

Lisäksi kameravalvonta. Olisko laillista.

Tuo on kyllä tosi inhottavaa. Meillä koirat kusee posti- ja heittolaatikon juureen 😔

Vierailija
13/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, enhän minä tosissani ollut.

Teihin vaan uppoo kaikki ja alatte puolukka punasena keuhkoomaan ;D

Vierailija
14/14 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy laittaa kyltti - sitten katsotaan varmaan kieroon, mutta katsokoot. Muilla aita on selvemmin syvänteessä tai vielä kauempana tiestä, joten ei ole yhtä lailla tulitusetäisyydellä. Vihdoin mulle alkaa aueta tuon aidan surkea kunto ( kaikilla muilla kasvaa tällä alueella ) - sen on pakko olla koiran kusi jota noille pensaille päivästä toiseen ruikitaan! Mä olen oikeasti aika raivona!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan