N50+ ja hurjat himot ollut jo yli vuoden. Mistä tällainen voisi johtua?
Tältä palstalta ei ehkä kovin asiallisia vastauksia saa, mutta koitetaan nyt kuitenkin. Siis:
Aina seksi on ollut tärkeää, mutta nyt olen kokenut oikein seksuaalisen heräämisen.
Pillu on herkistynyt uudella lailla niin, että kaikki siellä tuntuu oikein nautinnolliselta. Ennen olen keskittynyt yksinomaan klitorikseen. No sen kautta orgasmit yhä tulee kyllä. (Olen kokeillut eri tavoilla, mutta emätinorgasmia ei tule, ei edes ala nousu huipulle. Hyvältä tuntuu, mutta ihan samalta koko ajan.)
Jotenkin vain ihmetyttää, että ei kai tässä iässä enää näin pitäisi himottaa? Oon monesti ajatellut, että ajattelen varmaan seksiä suunnilleen yhtä usein kuin teinipoika!
Olen miettinyt mahdollisia syitä himokkuuteeni: Aloin laihduttaa ja kuntoilla 1,5 vuotta sitten. Yli vuosi sitten ihastuin mieheen, joka sai jotenkin haluni uudella tavalla heräämään, vaikkei meillä suhdetta ollutkaan. Muita selityksentynkiä en keksi.
Puhuin asiasta viime keväänä jopa työterveyslääkärille ja kysyin, pitääkö huolestua. Ajattelin, että jos olen sellainen kyltymätön, nymfomaani tms. Hänen mielestään ei tarvitse. Oletti vielä, että mieheni on tästä riemuissaan, mutta ei kylläkään ole. Hänelle riittää seksi äärettömän harvoin. Eli parempi olisi sikäli ollut, että aiemmatkin himoni olisivat vähentyneet.
Tuli mieleen kysyä kun tajusin, että olen nyt vuorokauden kuluessa tyydyttänyt itseni seksilelulla kolme kertaa. Harrastaisin seksiä joka päivä, jos tilaisuus olisi. Ekaa kertaa elämässäni minua oikein panettaa. En siis ainoastaan halua saada orgasmia vaan panna.
Ajatuksia tilanteestani ja sen syistä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... kuka olet, mitä haluat, mitä tarjoat, viesti numero 22? Tarvetta olisi, sehän tässä on ongelmani. Ap
Reipas ja rohkea, hyvinpidetty suomalainen mies - mutkatonta hyväntuulista seuraa.
Voisin olla vaikka sielläkin.... Ap
Toinen vaihtoehto on, että tarvii saada tietää, onko armeijan legendaarista "jarrua" olemassa, ja mistä sitä saa? Tätä oon ihan oikeesti miettinyt välillä! Ap
Itse olen vähän päälle nelikymppinen nainen. Mulla sama homma eli panettaa melkeinpä joka päivä ja seksi on ajatuksissa. Syyksi olen keksinyt laihtumisen ja että olen salaa ihastunut yhteen puolituttuun mieheen ja sen takia olen kanavoinut himoni omaan mieheen. Seksielämämme on parantunut tosi paljon ja ukko saa kyytiä :)
Tuohan on hyvä, jos mies vain suostuu seksiin. Ap
N50+ kirjoitti:
Gynekologi nuo pillerit määräsi, eli ilmeisesti ajattelee, että on turvallista. Ei edes ehdottanut mitään muuta ehkäisymuotoa. Päinvastoin vaihtoi entiset pillerit uusiin, kun entiset kuulemma olivat niin matalahormoniset.
Ai niin, himot eivät oikein voi johtua testosteronista, koska nuo pillerit olivat vieläpä antiandrogeenisiä!
Hei toinen n50+, missä vaiheessa vaihdevuosia sinulla alkoi tämä "ongelma"? Jännä kuulla, että jatkuu kun vaihdevuodet päällä.
Mikäs tässä olisi ollessa, kun tosiaan olisi kiihkeä mies, joka nauttisi tilanteesta! Samoin koen, että hukkaan menee. Ap
Sama juttu täällä. Koskaan ei ole seksi kiinnostanut niin kuin nyt. Mieli tekisi vähän koko ajan. Erosin vuosi sitten ja sen jälkeen on tullut vähän sellainenkin olo, että haudassa on sitten aikaa hävetä. Kaikenlaisia kokemuksia sitä onkin tullut nyt hankittua eri miesten kanssa. Harmi vaan, että ikäisillämme miehillä monillakin alkaa jo tuo into laantua sattuneesta syystä. Nuoremmat ei taas jostain syystä kiinnosta minua.
Mutta eikö se ole vähän paska juttu että nyt vasta alkaa kunnolla panettaa kun Prime on ohi? Kaikki miehet haluaa panna vain hyvännäköisiä nuoria gimmoja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö se ole vähän paska juttu että nyt vasta alkaa kunnolla panettaa kun Prime on ohi? Kaikki miehet haluaa panna vain hyvännäköisiä nuoria gimmoja.
Kummasti vaan kelpaa tämmösen vähän varttuneemmankin vagina. Kolmekymppiset vonkaa ihan kiusaksi asti...Pitäydyn silti mielummin omassa ikäluokassani, vaikka toivomisen varaa kyllä olisi lähes poikkeksetta tuossa mieskunnossa....
N 52 v.
Huvittavaa, taidan olla ketjun neljäs N50+! Sama "ongelma", että seksiä tekee mieli todella usein ja paljon. Mielenkiintoista, ettei muillakaan helpota halut.
Sama kokemus, että onhan noita miehiä tarjolla, jopa naurettavan nuoria.
Elämän ironiaa, ettei omanikäiset tahdo pysyä tahdissa mukana, mutta kovin nuoret, joilla olisi hyvinkin kykyä ja halua, taas ei kiinnosta. Ikäero ei kiihota.
Tietysti, jos on rakastunut ja omanikäisen kanssa, niin siihen vähempäänkin seksiin tyytyy. Se on todennäköisesti vielä oikein hyvää, koska mies tuntee naisensa tarpeet ja anatomian
Mulla on ollut 50 villitys varmaan 10 vuotta eikä loppua ole näkyvissä. En oikeen tiedä aina nauraisko vai itkiskö, kun p*llu näköjään elää ihan omaa elämäänsä. Taas vaihteeks seilaan korkeella aallonharjalla.. kuolaan, himoitsen, sekoilen, runkkaan, unelmoin ja voisin panna kenen kanssa tahansa, kuka vaan miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut 50 villitys varmaan 10 vuotta eikä loppua ole näkyvissä. En oikeen tiedä aina nauraisko vai itkiskö, kun p*llu näköjään elää ihan omaa elämäänsä. Taas vaihteeks seilaan korkeella aallonharjalla.. kuolaan, himoitsen, sekoilen, runkkaan, unelmoin ja voisin panna kenen kanssa tahansa, kuka vaan miellyttää.
Seuraa vailla?
Pyynikin näkötornilla pyöreässä pöydässä kahvikuppi kädessä ;) ?