N50+ ja hurjat himot ollut jo yli vuoden. Mistä tällainen voisi johtua?
Tältä palstalta ei ehkä kovin asiallisia vastauksia saa, mutta koitetaan nyt kuitenkin. Siis:
Aina seksi on ollut tärkeää, mutta nyt olen kokenut oikein seksuaalisen heräämisen.
Pillu on herkistynyt uudella lailla niin, että kaikki siellä tuntuu oikein nautinnolliselta. Ennen olen keskittynyt yksinomaan klitorikseen. No sen kautta orgasmit yhä tulee kyllä. (Olen kokeillut eri tavoilla, mutta emätinorgasmia ei tule, ei edes ala nousu huipulle. Hyvältä tuntuu, mutta ihan samalta koko ajan.)
Jotenkin vain ihmetyttää, että ei kai tässä iässä enää näin pitäisi himottaa? Oon monesti ajatellut, että ajattelen varmaan seksiä suunnilleen yhtä usein kuin teinipoika!
Olen miettinyt mahdollisia syitä himokkuuteeni: Aloin laihduttaa ja kuntoilla 1,5 vuotta sitten. Yli vuosi sitten ihastuin mieheen, joka sai jotenkin haluni uudella tavalla heräämään, vaikkei meillä suhdetta ollutkaan. Muita selityksentynkiä en keksi.
Puhuin asiasta viime keväänä jopa työterveyslääkärille ja kysyin, pitääkö huolestua. Ajattelin, että jos olen sellainen kyltymätön, nymfomaani tms. Hänen mielestään ei tarvitse. Oletti vielä, että mieheni on tästä riemuissaan, mutta ei kylläkään ole. Hänelle riittää seksi äärettömän harvoin. Eli parempi olisi sikäli ollut, että aiemmatkin himoni olisivat vähentyneet.
Tuli mieleen kysyä kun tajusin, että olen nyt vuorokauden kuluessa tyydyttänyt itseni seksilelulla kolme kertaa. Harrastaisin seksiä joka päivä, jos tilaisuus olisi. Ekaa kertaa elämässäni minua oikein panettaa. En siis ainoastaan halua saada orgasmia vaan panna.
Ajatuksia tilanteestani ja sen syistä?
Kommentit (53)
Tilaus olisi em kaltaiselle naiselle 50+ Pirkanmaalta.
Hmmm... kuka olet, mitä haluat, mitä tarjoat, viesti numero 22? Tarvetta olisi, sehän tässä on ongelmani. Ap
Olen 47v, eronnut ja kyllä, panettaa koko ajan, siis todellakin koko ajan. Paikat on herkistyneet niin, että pelkkä lantionpohjalihasten käyttäminen vie lähelle orkkua, vaikka istuisin bussissa. Tämä on kestänyt ehkä reilun puoli vuotta. En ole käynyt missään vaihdevuosilabroissa, mitään oireita ei ole. Olen steriloitu, joten hormonaalisia lisiä ei tule, eikä edes kuukautisia ole.
Olen etsinyt vakituista panokaveria, mutta ei ole vielä löytynyt, en kuitenkaan himoistani huolimatta edes kokeile, jos kemiaa ei ole.
Tämäkin päivä alkoi mahtavalla, syvästi sykkivällä, yksinäisellä orgasmilla. Tällä mennään. Lelut ja fantasiat. Se vain, että kunnon kovaa panoa ei korvaa yhtään mikään. Irtosuhteita en ole koskaan harrastanut enkä aloita nytkään. Eipä miehistä edes tiedä, kuka olisi kiihkeä, taitava rakastaja. Haluaisin niin olla himoittu, haluttu Nainen. Tulen surulliseksi kun ajattelen tätä. ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v, eronnut ja kyllä, panettaa koko ajan, siis todellakin koko ajan. Paikat on herkistyneet niin, että pelkkä lantionpohjalihasten käyttäminen vie lähelle orkkua, vaikka istuisin bussissa. Tämä on kestänyt ehkä reilun puoli vuotta. En ole käynyt missään vaihdevuosilabroissa, mitään oireita ei ole. Olen steriloitu, joten hormonaalisia lisiä ei tule, eikä edes kuukautisia ole.
Olen etsinyt vakituista panokaveria, mutta ei ole vielä löytynyt, en kuitenkaan himoistani huolimatta edes kokeile, jos kemiaa ei ole.
Miehelle tuo on normaali olotila, panettaa ja kaipaa seksiä, naisen kanssa flirttailu jonka päämäärä on toistensa himojen tyydyttäminen.
Mutta on se minulla miehenäkin niin, että kemiat on oltava kohdillaan, muuten ei ole kipinää flirttailuun, synny himoa, on panetus mieli. Tuota kemiaa ei ole oikeastaan parisuhteessani nuoruuden jälkeen ollutkaan.
Kemiaa, intohimoa toisiaan kohtaa, syntyy pitkiä seksin hetkiä....
Vanha totuus on, että nuoret naiset säästelee (ei mihinkään) ja vanhat nauttivat kun ovat päässeet estoistaan. Tuo joutuu vain siitä, että olet tajunnut seksin olevan kivempaa kuin säästeleminen. Ihan normaalia kokemusten lisääntyessä.
Samaa ikää. Lapset pois jaloista ja seksi alkoi kiinnostaa ihan uudella tasolla. Ja monenlainen seksi. Nyt kun saat miehen innostumaan vielä asiasta.
Numero 31, en ole avioliitossa säästellyt koskaan. Silloin kun miehellä oli vielä haluja, olin aina valmis seksiin, koskaan en kieltäytynyt siitä. Olen siis aina ollut innokas. Mies eka seksikumppanini.
Tämä seksuaalinen herääminen on aivan selittämätön asia.
Paremmin tähän elämäntilanteeseen sopisi himojeni hiipuminen. Ap
Luin tänään aiheesta googlesta, englanniksi löytyy aika paljonkin. Ilmeisesti tavallisempaa on seksuaalisen halun väheneminen ennen vaihdevuosia. Testosteronia olisi minulla enää puolet siitä, mitä 25-vuotiaana. Ap
Haaveilen himokkaasta kypsästä naisesta. :)
M 40 Etelä-Pohjanmaa.
Olen melkein 40 ja pienen ulkonäköä haittaavan vamman takia itsetuntoni on huono sängyssä, ammatissa taas hyvä. Siksi kai ollut ikäni enemmän tai vähemmän sinkku ja seksiä ei ole aina tullut edes mietittyä, mutta työelämässä kukoistan.
Nyt nuori, alle 30v. työtoverini vähän rohkaisi nauttimaan ja tarjoitui käymään illalla kylässä, hänkin sinkku mutta ei varmaan ikuisesti.. Oli itse asiassa puhetta että pidettäis puhtaasti seksiin perustuva salasuhde. Kai se tuli vähän vihjausten kanssa, ja sitten kerran pahimman ruuhkan aikoihin kun oltiin illalla kahden, hän sinetöi asian yllättävällä suukolla.
Sitten sovittiin selvät säännöt: kumpikin voi tahollaan seurustella, kumpikin voi irroittautua jörjestelystä, kumpikaan ei ole uskollinen toiselleen ja kumpikin saa olla itsekäs mutta mielellään huolehtia myös toisen tarpeista. Kumpikin asiallisestiottaen hyväksikäyttää toista. Ei rakkautta.
Ensimmäiset tapaamiset takana, ihanaa salaista kiimanaintia yön pimeydessä ja päivällä taas varotaan olemasta yhdessä tai vaihtamasta katseita. Toimii.
Huomasin vaan että kun olen haluttu, säteilen ja saan katseita. Vähät pikku kauneusvirheistä.
Ei muuta kuin rinki pystyyn, missä vanhemmat himokkaat naiset auttavat nuorempia pariskuntia sopimuksella halujen epätasapainossa. Ymmärrän kyllä äitiyden tuoman painon ja väsymyksen nuoremmilla naisilla, mutta tarviiko suhteisen kariutua pettämisen seurauksena, kun mies lähtee hakemaan seksiä omin luvin muualta? Itse ainakin olisi valmis tämän tyyppiseen järjestelyyn missä jokainen saisi jotain! Saisi mies tuntea olevansa jälleen haluttu ja vanhempi nainen voisi näyttää viriileille miehille, mitä on kiihko ja intohimo ;) Ei muuta kuin kokeilemaan kaksin tai kolmin mikä kenestäkin vain tuntuu parhaalta!
Minäkin olen 50+-vuotias nainen, mutta olen aina ollut innostunut seksistä ja olen sitä edelleenkin. Muutama vuosi sitten tapasin samanhenkisen ja hyvin ennakkoluulottoman miehen, jonka kanssa olen näiden vuosien aikana kokenut kaikenlaista uutta ja mukavaa. Itse kiima on yhtä voimakas kuin ennenkin, mutta seksielämä on monipuolistunut merkittävästi hänen kanssaan.
Niin, ihanteellisinta tietysti olisi, että saisi hurjaa, kiihkeää seksiä parisuhteessa. Toiseksi parasta olisi jonkinlainen panokaverisuhde kivan tyypin kanssa, jolla on myös kovat himot. Tätä palstaa kun lukee niin puolet ihmisistä elää puutteessa ja ilmeisesti puolet voisi elää ilman seksiä. Olisipa keino yhdistää nämä seksiä kaipaavat. Vielä parempi, olisipa kristallipallo niin että näkisi etukäteen, tuleeko seksi olemaan omalle kumppanille pidemmän päälle tärkeää vai ei.
Kauheaa tuhlausta on olla näin himokas. Ap
Ap:n kanssa niin samaa mieltä. Tarjolla olisi kyllä pari kunnon panomiestä, myönnän kokeilleen, mutta kumpikin on varattuja (hyi minua), enkä erityisemmin halua sekaantua mahdollisiin tuleviin draamoihin. N47
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kanssa niin samaa mieltä. Tarjolla olisi kyllä pari kunnon panomiestä, myönnän kokeilleen, mutta kumpikin on varattuja (hyi minua), enkä erityisemmin halua sekaantua mahdollisiin tuleviin draamoihin. N47
Eihän syy ole sinussa, vaan ne miehethän ovat tehneet väärin. Vaikea syyttää heitäkään, sillä kun ei tiedä heidän kotioloistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika julma pila biologialta että naista haluttaa siinä vaiheessa kun ulkonäkö on ns viimeisen käyttöpäivän ohittanut.
Äläpä höpise joutavia, viiskymppinen nainen on parhaimmillaan.
Taakse jää kirkkaasti kaikki nuoremmat ihan kaikessa.Itse olen hiljattain tutustunut 50+ naiseen, tuntuu että sama himo hänelläkin kuin ap:llä.
Rivoja viestejä tulee päivittäin ja ne tapaamiset, hyvä tavaton ikinä en ole parempaa seksiä saanut.Nuoret laiskat lahnat vaan odottaa että mies tekee työn, kuvittelevat vielä olevansa jotain suuria rakastelun mestareita.
Jatkakaa
Minä olen täysin samaa mieltä. 50+ Naiset ovat ihania.
Missä voi törmätä halukkaaseen 50+ naiseen Pirkanmaalla ;) ?
Hyvä kysymys. Täällähän minä... ;) Ap
Olen hetero mies henkeen ja vereen. Mutta nyt tarvitsisin apua, eukko täytti 63 ja minä 53. Eukolta on halut mennyt lähes kokonaan. Jos kysyn naidaanko, vastaus on, ihan sama. Onko lähes 35v kestänyt liitto ohitse?. Olen tähänasti tumputtanut, Ja kysellyt naimisesta. Viimeinen vastaus oli, ei kiinnosta, tunne oli kun olisi kaadettu likakauha päälleni. Kertaakaan en ole pettänyt, mutta nyt ehkä täytyy, himot ne on hiirelläkin. Silloin kun menimme yhteen, ei ikäraja tuntunut miltään. Eukko opetti minua miten naista käsitellään seksuuaalisessa mielessä, ja nyt ei mitään haluja. Tänäpäivänä meillä ei ole kun yhteinen koti ja aikuiset lapset. Onko se nyt parasta ennen päivä, olen urheilutaustaltani timmissä kunnossa, ottajia olisi ollut. Laitanko kortsun päälle ja annanko palaa? ISO M