Junttiuden huiput
Oletko koskaan kuullut jonkun sanovan/tekevän jotain äärimmäisen junttia?
Oma kokemukseni: Olimme hyvän ystävän kanssa syömässä hampurilaisia, ja tilasin omani kylkeen bataattiranskalaiset. Kaveri siinä sitten hämmentyneenä kyseli, että onko noi hyviä. Ei siinä mitään, annoin hänelle totta kai maistiaisen.
"On kyllä ihan hyvää, voisin ehkä itsellenikin tilata joskus, mutta en ihan tiedä, onko se sitten turhan eksoottista?"
.. millä mittapuulla bataattiranskalaiset on eksoottisia?
Kommentit (14)
Ai kauheaa. No minun tuttuni ei oke koskaan syönyt lanttukukkoa! Aika juntti.
Onhan toi bataatti aika eksoottista. En muista usein syöneeni kun on niin makean makuisia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kyllä tosi ystävä.
Tää. Rakastavan ja kunnioittavan oloinen tyyppi, haluaisin ehdottomasti ap:n omaksi hyväksi ystäväkseni <3
Tupakointi, huumeet, humalahakuisuus, rasismi jne.
Mieheni käyttää sitä kuuluisaa tennissukat-sandaalit kauhuviritelmää.
Mä oon puhunut enkelien ja demonien kielellä, että lopettais. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Päihteitä käyttävät eniten juuri ne henkilöt jotka pitävät itseään kaikkein trendikkäimpinä ihmisinä.
Miehen sukulainen sano ruokapöydässä, että syö yleensä mielummin kaikki ruua lusikalla, jotta saa suuhunsa enemmän ruokaa kerralla...
Vierailija kirjoitti:
Miehen sukulainen sano ruokapöydässä, että syö yleensä mielummin kaikki ruua lusikalla, jotta saa suuhunsa enemmän ruokaa kerralla...
Präctical män, arvostan.
Ruoasta nipottaminen vain siksi että se on nyt "trendikästä". Kyllä tämä junttikansa sitten uskoo kaiken mitä sanotaan. Huoh.
Niin ja Guessin laukut.
Vyölaukusta tunnistaa juntin jo kaukaa.
Roskaaminen on niin junttia touhua että pahaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihteitä käyttävät eniten juuri ne henkilöt jotka pitävät itseään kaikkein trendikkäimpinä ihmisinä.
Nyt ei olla missään 90-luvulla. Ja ap:lle: Minä sanon usein, että jokin on liian eksoottista, jos tarkoitan sen olevan itselleni uusi asia tai ei kovin luontevaa. Ei ehkä kannata ottaa kaikkea niin junttimaisen vakavasti.
Älkää kiitos tarttuko kirjoitusvirheisiin aloituksessa, tässä kuumetokkurassa näpyttelen itselleni viihdettä...