Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei helsinkiläiset sosioekonomisest hyvään perheeseen syntyneet! Minulla olisi teille kysymys

Vierailija
30.05.2018 |

Jos tunnistat itsesi otsikosta ja mikäli lapsuudenperheesi oli muutenkin vailla merkittäviä ongelmia, kysymys koskee edelleen sinua.

Mikä on ammattisi, puolisosi ammatti ja oletko jo saanut/toivotko lapsia ja kuinka monta. Miten ja missä asut?

Kysyn tätä siitä syystä, että vellon edelleen liki nelikymppisenä vähän katkerana lähtökohdistani. Olin itse mielenterveysvsikeuksista kärsineen hikipuotiyrittäjän ja perushoitajan lapsi, jota ei koskaan kannustettu mihinkään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on hikipuotiyrittäjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja (työtön/äitiyslomalla), mies duunari, kaksi lasta niinkuin toivoin kerrostaloasunto itähelsingissä.

Vierailija
4/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiantuntijatehtävissä julkishallinnossa. Puoliso on it-konsultti. Lapsia kaksi. Asumme pääkaupunkiseudun kehyskunnassa ihan mukavasti muttei mitenkään ylellisesti.

Vierailija
5/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi lapsi, akateeminen koulutus sekä itsellä että puolisolla, tällä hetkellä olemme diplomaattitehtävissä ulkomailla.

Vierailija
6/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri, mies insinööri. Ei haluta lapsia.

Vierailija
7/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, mitä oikein haet kysymykselläsi?

Vierailija
8/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mt-ongelmainen, ei minuakaan kannustetu vaikka hyvistä lähtökohdista, hyvin meni koulut tms. silti sairastuin 

Vierailija
9/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kuppii, se auttaa jos harmittaa. handeliin vaan hakee soppaa.

Vierailija
10/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eronnut ja uudelleen naimisissa, lapsia kaksi, maisterinpaperit, hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä. Asun Hgissä hyvällä alueella isossa talossa. Miehellä AMK-tutkinto ja suunnilleen minun työtäni vastaava duuni.

Vierailija
11/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, mitä oikein haet kysymykselläsi?

Kerrotteko, miksi kysymystä alapeukutettiin?

Vierailija
12/12 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiantuntijatehtävissä yksityisellä, puoliso ravintola-alalla. Ei vielä lapsia, toivotaan kahta tai kolmea lähitulevaisuudessa. Asutaan Helsingin kantakaupungissa vuokralla, mutta olemme katselleet omistusasuntoja hieman kauempana keskustasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän