Hei helsinkiläiset sosioekonomisest hyvään perheeseen syntyneet! Minulla olisi teille kysymys
Jos tunnistat itsesi otsikosta ja mikäli lapsuudenperheesi oli muutenkin vailla merkittäviä ongelmia, kysymys koskee edelleen sinua.
Mikä on ammattisi, puolisosi ammatti ja oletko jo saanut/toivotko lapsia ja kuinka monta. Miten ja missä asut?
Kysyn tätä siitä syystä, että vellon edelleen liki nelikymppisenä vähän katkerana lähtökohdistani. Olin itse mielenterveysvsikeuksista kärsineen hikipuotiyrittäjän ja perushoitajan lapsi, jota ei koskaan kannustettu mihinkään.
Kommentit (12)
Lähihoitaja (työtön/äitiyslomalla), mies duunari, kaksi lasta niinkuin toivoin kerrostaloasunto itähelsingissä.
Olen asiantuntijatehtävissä julkishallinnossa. Puoliso on it-konsultti. Lapsia kaksi. Asumme pääkaupunkiseudun kehyskunnassa ihan mukavasti muttei mitenkään ylellisesti.
Useampi lapsi, akateeminen koulutus sekä itsellä että puolisolla, tällä hetkellä olemme diplomaattitehtävissä ulkomailla.
Olen lääkäri, mies insinööri. Ei haluta lapsia.
Aloittaja, mitä oikein haet kysymykselläsi?
Työtön mt-ongelmainen, ei minuakaan kannustetu vaikka hyvistä lähtökohdista, hyvin meni koulut tms. silti sairastuin
ota kuppii, se auttaa jos harmittaa. handeliin vaan hakee soppaa.
Minä olen eronnut ja uudelleen naimisissa, lapsia kaksi, maisterinpaperit, hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä. Asun Hgissä hyvällä alueella isossa talossa. Miehellä AMK-tutkinto ja suunnilleen minun työtäni vastaava duuni.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, mitä oikein haet kysymykselläsi?
Kerrotteko, miksi kysymystä alapeukutettiin?
Olen asiantuntijatehtävissä yksityisellä, puoliso ravintola-alalla. Ei vielä lapsia, toivotaan kahta tai kolmea lähitulevaisuudessa. Asutaan Helsingin kantakaupungissa vuokralla, mutta olemme katselleet omistusasuntoja hieman kauempana keskustasta.
.