Tuttavani ohimennen totesi, ettei peseydy kuin kahdesti viikossa!
Kuitenkaan hän ei haise mitenkään pahalta... Valehtelikohan jostain syystä vai miten on mahdollista?
Minulle ei ainakaan riitä edes kerran päivässä vaan sekä aamulla ja illalla peseydyn.
Kommentit (10)
Ihan mahdollista, ellei ole mikään himourheilija.
Newsflash: kaikki eivät ole mitään aromipesiä
Olet jo tottunut hajuun eitkä huomaa siitä sitä stiä
Mun mies käy myöskin kahdesti viikossa suihkussa. Ei ole urheilija, mutta töissä joka päivä. En silti ole huomannut, että haisisi. Eikä työpaikalla kukaan ole huomauttanut. Alapäätä pesee joka wc-reissun yhteydeyssä ja naaman aamulla. Olen kyllä monesti ohimennen huomauttanut, että voishan sitä useamminkin suihkussa käydä. Niin, sukat ja alushousut vaihtaa myöskin vain suihkun jälkeen. Se on yökkis.
Itse otan suihkun joka päivä ( pakko ), myös sukat ja alkkarit vaihtoon päivittäin. Ja koska olen erittäin herkkänenäinen, koen, että välillän saatan "haiskahtaa" hyvästä hygieniasta huolimatta. Hikoan myös paljon.
No, meitä on moneksi.
Yksilöllistä, elintavat vaikuttaa perimän lisäksi myös hajuun. Voi olla myös että hän pyyhkii kainalot päivittäin tai käyttää jotain tuoksuja mitkä vie pahimman hien hajun pois
En minäkään joka päivä suihkussa käy. Kun lapsuudenkodissani ei edes ollut suihkua, niin en osaa ajatella että joka päivä olisi pakko mennä suihkuun. Sehän ei tarkoita suinkaan sitä, ettei joitakin ruumiinosia voisi pestä joka päivä tai useammin. Poikaystäväni mielestä peseydyn liikaa ja sen vuoksi en voi muuttaa hänen luokseen, tulisi kuulemma liian isot vesilaskut.
Jaahas, nyt on saatu palstalle näemmä uusi hullu. Suihkuhullu.
Jos ei oikeasti tee mitään, edes kotitöitä, eihän sitä likaannu eikä hikoile. Tuttavasi on siis superlaiska, ei tee mitään eikä pese itseään...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käy myöskin kahdesti viikossa suihkussa. Ei ole urheilija, mutta töissä joka päivä. En silti ole huomannut, että haisisi. Eikä työpaikalla kukaan ole huomauttanut. Alapäätä pesee joka wc-reissun yhteydeyssä ja naaman aamulla. Olen kyllä monesti ohimennen huomauttanut, että voishan sitä useamminkin suihkussa käydä. Niin, sukat ja alushousut vaihtaa myöskin vain suihkun jälkeen. Se on yökkis.
Itse otan suihkun joka päivä ( pakko ), myös sukat ja alkkarit vaihtoon päivittäin. Ja koska olen erittäin herkkänenäinen, koen, että välillän saatan "haiskahtaa" hyvästä hygieniasta huolimatta. Hikoan myös paljon.
No, meitä on moneksi.
Hyi helvetti....
Ruokavalio kohdillaan niin paljon vähemmän hajuhaittoja, vaatteet luonnon materiaaleja, ei keinokuituja.