Poikaystävän kondomi rullautuu
Mikä avuksi? Käytössä on kuuluisat Magic -kondomit. Laitettaessa pysyy ihan ok, mutta penetraation aikana alkaa rullautua pois. Poikaystävä alkaa jo olla raivona kondomeihin, mutta itse en halua hormonaalista ehkäisyä (ei edes sovi). Pitäisikö siis ostaa ohuempia kondomeja eikä noita Magic-suolenpätkiä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Kondomit väärää kokoa. Mysize-kondomeja saa netistä melkein mitä kokoa vaan niin kannattaa kokeilla. Voit toki ostaa marketistä eri merkkejä ja testata mikä ois paras.
Ok!
Ap
Kannattaa googlettaa englanniksi. Ymmärtääkseni ongelma tässä olisi liian lyhyt kondomi. Pakkausten sivussa lukee pituus, kantsii vähän testailla.
Poikaystävä ottaa sen todennäköisesti tahallaan pois loppuliu'un helpottamiseksi ja näyttää sulle sitten, miten se nyt taas rullautui kuin jokerilla kengänkärjet.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa mittaa on 7cm paitsi jos alkaa mittaamaan navan kohdalta. Kumia ei voi laittaa koska roiskii ennen sitä reisille.
Tietää myöskin jo etukäteen lapsen sukupuolen HAAHHAHAHHAAA. *HUUTONAURUA*
Vierailija kirjoitti:
Ota kunnon sonni sinne touhuamaan eli minut! Kumia en laita, mutta saat 19cm pampun käyttöösi.
Älä huoli osaan vetää munan ulos ennenkuin laukean eli et tule raskaaksi ja jos tulet niin sieltä syntyy roteva poika!
Näillä peräkammarinpojilla on paljon luppoaikaa kehitellä fantasioitaan. Niihin kuuluu myös lapsen syntymä ja sukupuoli.
Se on geeneissä. Isän puolella miehet on synnyttäneet vain poikia. Sä voit tulla mittaamaan, mutta mä otan testit sun peräreijän kireydestä olit mies tai nainen.
Teidän suvussa ne miehet synnyttää. Säkin oot tullut takatilasta ?
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että kondomit on suunniteltu juutalaisille ja jenkeille, joilla on leikatut vehkeet. Jos on yhtään pidempi esinahka, niin kondomi rullautuu sinne väliin yhdynnän aikana aivan miten sattuu ja lopulta rullautuu pois tai hajoaa.
Esinahka vedetään taakse ennen kondomin laittamista. Itsellä on tuppikulli ja ei mitään ongelmaa kumien pysymisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että kondomit on suunniteltu juutalaisille ja jenkeille, joilla on leikatut vehkeet. Jos on yhtään pidempi esinahka, niin kondomi rullautuu sinne väliin yhdynnän aikana aivan miten sattuu ja lopulta rullautuu pois tai hajoaa.
No et ilmeisesti osaa käyttää oikein. Ohje on paketissa, mutta eihän me miehet niitä koskaan lueta 🤣🤣🤣
Ensimmäisellä poikystävällä oli sama ongelma, ei pysynyt päällä. Sitten minulle selvisi ajankanssa, että oli sukkapuikkomiehiä. Nykyisellä miehelläni ei ole ongelmaa, on sen verran kokoa. Minäkin saa mahtavaan nautintoa. Mira 32.
Kannattaa mitata penis erektiossa, ympärysmitta. Niitähän myydään ympärysmitan mukaan. Ja sellainen iso neliönmallinen pakkaus on helppo avata ja kumi on valmiiksi hyvässä muodossa, elkää ostako niitä littanoita paketteja. Sellaset Magicit sun muut on aika huonoja. Mulla ei pysynyt ne päällä, piti olla isompaa mallia, kun mittasin omani. Jos vertaa vaikka sukkien ja kenkien ostoon niin koon mukaan nekin ostetaan ja mukavat pitää olla päällä. Tähän piti perehtyä ns. uudelleen kun lapset oli hankittu ja lisää ei enää haluttu. Kokemukseni mukaan sitäkin pukemista pitää harjoitella ja siihen perehtyä huolella, että tosipaikan tullen kaikki menee sujuvasti. Ei ole loppuunsa ihan läpihuutojuttu pukea se täysin ohjeiden mukaan, kun hekuman hetki on kovimmillaan :)
M36
Vierailija kirjoitti:
Kun vetää ne kondomit oikein kivesten päälle niin ei rullaudu kovin helpolla.
Ei ylty, ei edes Sultan xl, mutta ei myöskään ole ongelmaa rullautumisessa.
Voihan se olla löysä tai liian pitkä esinahka syynä. Usein minulle kävi niin että vaikka miten rullasi juureen asti niin se on nahka joka liikkuu siinä päällä ja stten kumi jäi muutaman sentin tyvestä kuitenkin . Joskus venytin kumia kaksin käsin nahan yli niin meni paremmin tyvelle . Koskaan tosin ei ole rullautunut pois mutta kumin kärki on luiskahtanut roikkumaan terskan päältä . Sevei ole touhuja haitannut.
Itsellä taas liian pienet kumit tuppas rullantua veks. Sit ostin sultan xl ja ongelmaa ei enää ollut.
Ei ollut kiva kun yhdenillanjutun kanssa painoi vahingossa rojuja ränniin kumin rullaannuttua veks.
Liian pieni kortsu - joko pituudesta tai leveydestä/halkaisijasta.
Minulla on ns tattikulli - eli terska on huomattavasti paksumpi kuin varsi. Pitää olla hieman pidempi kortsu että saa juureen asti - muuten rullaa terskan alapuolella.
Stondis pystyy huomattavasti kovempana ja pidempään kun rullaa juureen asti ja pysyy siinä.
Kondomit väärää kokoa. Mysize-kondomeja saa netistä melkein mitä kokoa vaan niin kannattaa kokeilla. Voit toki ostaa marketistä eri merkkejä ja testata mikä ois paras.