Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tollo vanhempi ostaa nuorella viinat kun koulut loppuu?

Vierailija
30.05.2018 |

Kysyn vaan. Miten tuollaista käytöstä voi edes perustella??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perustellun, että tietää kuinka paljon lapsi juo kun ostaa.

Itse en tietäisi, jos ostaisin kaksi siideriä, aivan varmasti jostain ostaisi lisää, jos tarvis olisi.

Ikinä, ikinä en pystyisi antamaan anteeksi itselleni, vaikka olisin lasillisen lapselleni ostanut ja tälle olisi jotain tapahtunut.

En ole tarjonnut edes alkoholitonta siideriä tai olutta syystä että ei ole lapsen tarvis tottua makuun.

Vierailija
2/6 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siis, tollo. Kyllähän se on ihan fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi suomi meininkiä. Nuoret oppii aikaisin juomaan ja polttamaan.

Vierailija
4/6 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tollo wt-vanhempi luulee oikeasti lapsen oppivan juomaan oikein kun saa ajoissa aloittaa, pah, oppiihan se juomaan mutta ei juomisen rajoja. Onhan sitä paitsi parempi että jos sen kaatokännin ottaa niin on edes aikuinen, yleensä osaavat ottaa kohtuudella nämä jotka myöhemmin aloittavat.

Vierailija
5/6 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut low alcohol siideriä (0, 5 %) 17 v. tytölle, joka pelkäsi että kaverit nauraa jos juo vaan limsaa.

Vierailija
6/6 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruudessani meille osti alkoholia kaverini vanhempi, joka sattuu myös olemaan opettaja. Olen tuota vähän ihmetellyt nyt kun itselläkin on lapsia. Kaveri oppi tosi hyvin. Juo nykyään ihan kaksin käsin. Kai se on joillekkin niin tärkeää olla kaveri lapsilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi