Sinä 85-88-syntynyt, mihin "kastiin" kuuluit yläasteella?
Olitko kenties pissis, ernu, hevari, hippi, emo, fruittari vai mikä? Vai olitko harvinaisuus, joka ei kuulunut mihinkään?
Onko nykyään enää mitään nuorison "alalajeja" muutakuin kaikki samaa massaa? (tytöillä: hiukset keskijakauksella, palkkikulmat, pillifarkut/revityt farkut niin että nilkat näkyvät, kånken-reppu/niken jumppapussi ja pyöränä jopo)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tavis. En suosittu, en hyljeksittykään. Sellainen kunnon mies, joka ei saa pimppaa.
Olit kilttis.
Vierailija kirjoitti:
En mikään mainituista. Ei kai pissikset tai emot osuneet vielä tuon ikäisiin? Ei ainakaan meidän koulussa noista puhuttu. Minä hengailin milloin keidenkin kanssa, kavereita riitti, ja pukeuduin milloin mitenkin, ihan viikon sisällä tyyli muuttui. N -85
Täällä toinen 85, ja tosiaan: pissikset, ernut jne tulivat vasta myöhemmin.
1990-lopussa 2000-luvun alussa oli mm. punkkareita, hippejä, hevareita ja hoppareita. Olin hippi.
Vierailija kirjoitti:
En mikään mainituista. Ei kai pissikset tai emot osuneet vielä tuon ikäisiin? Ei ainakaan meidän koulussa noista puhuttu. Minä hengailin milloin keidenkin kanssa, kavereita riitti, ja pukeuduin milloin mitenkin, ihan viikon sisällä tyyli muuttui. N -85
Mv?! Kyllä kai pissikset oli juuri 90-luvun juttu?! Olet ollut aina kehityksestä jäljessä.
Miksi tästä on jätetty vuosi 1989 pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mv?! Kyllä kai pissikset oli juuri 90-luvun juttu?! Olet ollut aina kehityksestä jäljessä.
2000-luvun alkuvuosien juttu. Ei ysärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 5 v nuoremman siskon yläastevuosina alkoi vasta pissistely. Hän on syntynyt 90-luvun puolella.
En kuulunut mihinkään. Ja joka väittää, ettei nykynuorilla ole kuin yksi tyyli, ei ole nähnyt kovin monia teinejä viime aikoina. Teinien juttu on se, että ne haluaa kuulua johonkin tiettyyn samanikäisten kategoriaan. Miten se on joku ylpeyden aihe, että meidän nuoruudessa niitä kategorioita oli (mahdollisesti) enemmän? Mutta kai nykyteinien väheksyminen on yksi tapa tuntea olonsa paremmaksi, jos ainoa saavutus, josta on ylpeä, on johonkin teinityylin seuraaminen vuosituhannen vaihteessa.
Luuseeri-tietokonenörtti joka ei uskaltanut ryypätä tai polttaa tupakkaa, kuten kovat kaverit, vaan näppäili vain tietokonetta kotona. Nykyään olen enää luuseri ja viina maistuu senkin edestä. Tupakoinnin olen lopettanut. Työtä teen suorittavan portaan paskaduunissa.
Sen aikainen kaveri on nörtti edelleen ja tienaa ihan hullusti tuohta niissä hommissa. Olisi pitänyt itsekin jatkaa sillä alalla.