Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisiä mielipiteitä hedelmällisyydestäni?

Vierailija
30.05.2018 |

Tasan vuosi sitten huomasin yllätyksekseni olevan raskaana. Vaikka raskaus ei ollut suunniteltu, ja mieheni ja minä olimme käyttäneet kumeja, niin uutinen oli iloinen. Raskaus meni kuitenkin kesken viikolla 9. Tämän jälkeen pienen suruajan jälkeen ollaan yritetty vähemmän ja enemmän aktiivisesti saada vauvaa, ja nyt puoli vuotta ajoitettu yhdynnät vielä osumaan ovulaation aikoihin.

Ei vaan tunnu onnistuvan. Ovulaatikuista saan ainoastaan haaleita haamuja, mutta muuten ovulaation oireet ovat selvät limoineen ja munasarjakipuineen.

Missä kohtaan varaisitte ajan lääkäriin ja alkaisitte huolestua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
2/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet ovulaation olevan väärään aikaan, menisin tutkimuksiin josta näkisi kierron vaiheen lääkäri voisi arvioida ovulaation ajankohdan tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tehnyt negatiivisen raskaustestin keskenmenon jälkeen?

Vierailija
4/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 vuotias, ja kyllä. Keskenmenosta pian vuosi ja olen sen jälkeen tehnyt negatiivisen raskaustestin.

Kannattaisiko aika varata yksityiseltä vai kunnalliselta?

-ap

Vierailija
5/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25 vuotias, ja kyllä. Keskenmenosta pian vuosi ja olen sen jälkeen tehnyt negatiivisen raskaustestin.

Kannattaisiko aika varata yksityiseltä vai kunnalliselta?

-ap

Itse varaisin varmaan ajan ihan hedelmällisyysklinikalta jossa varmasti ollaan alan experttejä. Ei tarvitsisi jäädä pohtimaan oliko lääkärin arvio oikein.

Vierailija
6/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan huomenna ajan paikalliseen naistentautien poliklinikkaan. Siinä mielessä mieltä lämmittää, että raskaus ainakin onnistui vuosi sitten, vaikka menikin kesken...

Ovulaation oikeasti kyllä tunnen 90 prosentin tarkkuudella. Sellaisia kipuja alamahassa ei ole kuin vain noin 14 päivää viime kuukautista. Lisäksi tosiaan normaalisti minulta ei tule juuri lainkaan valkovuotoa, ja kipujen aikana tulee ihan eri wcpaperiin ja alushousuihin asti.

Vierailija
7/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olisinko vielä kauhean huolissani, jos olette vasta puoli vuotta yrittänyt kunnolla ? Eikö puoli vuotta just oo se keskiarvo, miten parit tulee raskaaksi?

Vierailija
8/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommentoijille, on niin pelottavia ajatuksia itselle että mitä jos jotain onkin vialla :(

Ap

Vierailija
9/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies

Vierailija
10/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuutta, onko hedelmällisyysongelmat useammin naisen ongelmiaan, kun miehen? Tilastollisesti