Yökastelua pelottavan kokemuksen jälkeen?
Olen noin 20v nainen, ja pari viikkoa sitten ollessani iltalenkillä joku mies kävi käsiksi minuun. ALoin huutaa ja mies ilmeisesti säikähti, juoksi ainakin pois ja jätti minut rauhaan. Säikähdin tilannetta tietysti kovasti. Mitään pelkoja minulle ei tuosta jäänyt, uskallan liikkua edelleen normaalisti jne. Mutta olen alkanut pissiä yöllä sänkyyni. Sänky kastuu melkeinjoka yö, viimeksi tätäennen joskus 5v:nä käynyt näin. Varmasti se johtuu tuosta pelästymisestä. En vaan tiedä kuinka kauan tämä yökastelu voi kestää ja miten siitä pääsee eroon. Pikkuhousunsuojista ei ollut mitään apua, pitääkö tässä alkaa vielä vaippojakin käyttämään? Onko kellään muulla ollut vastaavaa ja miten olette selvinneet?
Kommentit (9)
Vaipat jalkaan ja tutti suuhun niin ei ainakaan pelota
Ei juma näitä tän päivän provoviritelmiä! Hahhhaaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei juma näitä tän päivän provoviritelmiä! Hahhhaaa!
Oliko eilen parempia provoja vai? ;)
Ja miksei tämä voisi olla totta. Voimia aloittajalle, menee varmasti ohi ajallaan.
Otahan ne lääkkeesi provoija, tänään on huonot jutut sulla! Elisako se sun nimi oli?
Pampers baby dry- vaippa joka täytyy itse kokea. Siinä ratkaisu
Näätkö jotainpainajaisia silloin kun kastelet?
Jos tää on totta niin käy sua sääliksi, varmasti noloa tuo ja kun on vielä toisen ihmisen syytä tuolla lailla...
Tulipas asiallisia vastauksia, suuret kiitokset <3
Oletko puhunut kenellekään tuosta kokemuksesta? Perheelle, ystävälle, ammattilaiselle? Uskon että jos saat prosessoitua tapahtunutta puhumalla muiden kanssa, niin kastelukin loppuu ennen pitkää. Siihen asti suosittelisin vaippoja, jos pissaa tulee paljon niin tenan vyö- tai teippivaippoja saa apteekista tai verkostakin tilattua