Päästäisitkö 11-vuotiasta Kaivopuistoon juhlimaan päättäjäisiä?
Ihan hirveää kinaamista tuon teinin kanssa tästä. Minusta se on pari vuotta liian nuori menemään sinne Kaivariin. Teini väittää kuitenkin kaikkien kavereiden menevän sinne ja olisi noloa jos hän ei itse pääse. Mitä te sanotte, voiko päästää?
Kommentit (16)
Sitten kun menee yläkouluun niin ehkä, jos on luotettava.
No en todellakaan, otti pumpusta jo koko kysymys! :D
11-vuotias teini pitää saada olla kavereiden kanssa. Ihme konservatiivi oot!?!?
11-vuotias ei ole teini, vaan lapsi. Lapsen paikka ei ole koulujen päättymispäivänä ja -iltana kaivarissa. Eli en todellakaan päästäisi.
t. 11-vuotiaan äiti Helsingistä
Anna mennä, sä voit lähteä mukaan vahtimaan niin sillä tää ratkeaa.
Muuten en varmaan antaisi mennä
11v ei ole teini, todennäköisesti ei edes murrosikäinen vielä. Ja peruskoulun päättäjäisiä ei käsityksen mukaan ei juhlita Kaivarissa, vaan jossain ihan muualla. Kaivarissa on tuoreet yo:t. Eli ihan en näe, miksi 11v ikäisen pitää olla 18-19 vuotiaiden seassa... joo, en päästäisi. Itsellä 10v, 13v ja 16v ikäiset lapset. 16v lähtee juhlimaan peruskoulun päättymistä, kaksi nuorempaa kiertää meidän kanssa ylppäreitä.
Voi kyllä, kunhan ostat kaljat ja tupakat valmiiksi.
Toivottavasti aloitus ei ole totta, mutta joo, 11v on lapsi, ei teini. Eikä missään tapauksessa saisi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveää kinaamista tuon teinin kanssa tästä. Minusta se on pari vuotta liian nuori menemään sinne Kaivariin. Teini väittää kuitenkin kaikkien kavereiden menevän sinne ja olisi noloa jos hän ei itse pääse. Mitä te sanotte, voiko päästää?
Ei missään nimessä. Aikuiset päättävät tällaiset asiat.
Joo. Omat juomat, tupakat ja korsut mukaan.
Voin jo nyt lyödä vetoa että jos lupailtu sääennustus pitää paikkansa joutuu poliisi tyhjentämään kaivarin levottomuuksien takia.Se ei todellakaan ole lasten paikka.
mina rakaus sinua kuuluu aamulla kun heräät ja kurkkaat pentus huoneeseen
Porvoolaiselle annettakoon anteeksi tietämättömyytesi. 11-vuotias ei ole teini vaan lapsi. Se on siellä Porvoossa ihan eri meininki kuin Kaivopuistossa. Pidä lapsukainen vaan kotosalla.
En todellakaan päästäisi. Jos haluaa käydä jonkun tietyn bändin kuuntelee niin minun seurassani.
Siinä ovat vaihtoehdot.
En