Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei saa kohta töitä niin laitan pihalle!

Vierailija
30.05.2018 |

Mies on käynyt "ahkerasti" monissa työllistymistä edistävissä toimenpiteissä, mutta minusta tuntuu että hän tahallaan sössii ne, jotta saisi maata kotona sossun tuilla. Viime viikollakin mies oli työhaastattelussa, jossa eivät häntä palkanneet. Kuulemma joku parempi sai paikan. Varmasti saikin, kun paskamiehestäni ei ole mihinkään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa jättää se sika ja hankkia rikkaampi mies, niin pääset itse loisimaan lompakolle.

Vierailija
2/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli. Älä viitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa jättää se sika ja hankkia rikkaampi mies, niin pääset itse loisimaan lompakolle.

Totta kai miehen pitää töitä tehdä perheensä eteen. Mieheni vaan ei vaikuta siltä, että hän haluaa mitään työtä. ap

Vierailija
4/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on käynyt "ahkerasti" monissa työllistymistä edistävissä toimenpiteissä, mutta minusta tuntuu että hän tahallaan sössii ne, jotta saisi maata kotona sossun tuilla. Viime viikollakin mies oli työhaastattelussa, jossa eivät häntä palkanneet. Kuulemma joku parempi sai paikan. Varmasti saikin, kun paskamiehestäni ei ole mihinkään.

Sinäpä olet kannustava ja myötäelämiseen kykenevä kumppani. - Vaan tiedä sitten kumpi on suurempi ongelma; se ettei miehellä ole työtä vai se mitä luulen, että et ilm. pysty tai kykene luottamaan mieheen.

Vierailija
5/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se työnhaku kuule ole niin helppoa. Miehen sättiminen ei ainakaan auta asiaa, työttömänä olo on oikeasti todella rankkaa vaikka ulkoisesti elämä näyttäisikin vain leppoisalta sohvalla makaamiselta. Häpeä kasvaa päivä päivältä kun työpaikkaa ei löydy.

Vierailija
6/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se työnhaku kuule ole niin helppoa. Miehen sättiminen ei ainakaan auta asiaa, työttömänä olo on oikeasti todella rankkaa vaikka ulkoisesti elämä näyttäisikin vain leppoisalta sohvalla makaamiselta. Häpeä kasvaa päivä päivältä kun työpaikkaa ei löydy.

Älä viitsi, ihan oikeesti. Oman ensimmäisen työpaikan sain pari viikkoa siitä kun aloitin haun, mutta miehellä on mennyt jo monta kuukautta työnhaussa. Ja hän on "paremmin koulutettu" kuin minä... Ärsyttää niin sietämättömästi kun mies katsoo esimerkiksi telkkaria, vaikka pitäisi tutkia työpaikkailmoituksia! Kyllä hän työtä vieroksuu ja menetän hermot hänen suhteen. ap

Vierailija
7/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai miehen pitää töitä tehdä perheensä eteen. Mieheni vaan ei vaikuta siltä, että hän haluaa mitään työtä. ap

Voisit alkaa feministiksi ja kantaa itse yhtäläisen tai suuremman vastuun perheen elättämisestä.

Tule pois sieltä impivaarasta, missä mies on vastuussa perheestään.

Vierailija
8/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tässä meni sitten työtön ja mies samaan provoon. Oikein näppärää.

Vierailija
9/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon kansalaiset eivät nykyään edes viitsi yrittää aloitustensa kanssa.

Vierailija
10/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit alkaa feministiksi ja kantaa itse yhtäläisen tai suuremman vastuun perheen elättämisestä.

Tule pois sieltä impivaarasta, missä mies on vastuussa perheestään.

Minä? Entäpä mies? ap

Vierailija
11/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitapa ap hakemus työministeriksi. Varmaan menisit heittämällä ohi nykyisestä natsipelkurista.

Vierailija
12/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, jos mies haluaa seksiä, hellii ja tekee osansa kotitöistä niin lähetä tänne! Mua ei haittaa työn suhteen saamaaton mies, vaan mies joka ei tee kotitöitä, eikä helli/halua seksiä.

Niitä töitä kyllä ehtii tehdä!

Toivottavasti mies tajuaa jättää sut koska sulla on kylmät arvot

Vierailija
13/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tuntuu että mies sössii? Miksi ihmeessä?

Vierailija
14/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, jos mies haluaa seksiä, hellii ja tekee osansa kotitöistä niin lähetä tänne! Mua ei haittaa työn suhteen saamaaton mies, vaan mies joka ei tee kotitöitä, eikä helli/halua seksiä.

Niitä töitä kyllä ehtii tehdä!

Toivottavasti mies tajuaa jättää sut koska sulla on kylmät arvot

Jos haluaa että mies haluaa töitä ja välittää toimeentulosta niin on kylmät arvot? Mitä helvettiä nyt taas? ap

Vierailija
15/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskevatko samat saannöt sinuakin? Eli jos jäät työttömäksi: Kenkää?

Vierailija
16/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies nyt vieroksuisikin töitä, (en sano että hän vieroksuu) niin kyllä hän ajan myötä tajuaa että työttömyys on todella kurjaa ja miellyttävä työ parantaa huomattavasti elämänlaatua. Usko tai älä - se alkaa käymään myöhemmin tylsäksi, että makaa kaiket päivät telkkarin edessä. Joillakin kestää kauemmin tajuta tämä, joillakin vähemmän, mutta kaikille tulee se raja jossain kohtaa vastaan.

Vierailija
17/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, koska minä oikeasti haen sitä työtä. ap

Vierailija
18/18 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Sehän on päivän sana. Työntekijät pitävät duunista kiinni viimeiseen saakka sen minkä pystyvät, koska sen jälkeen tulee kylmää kyytiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä