Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko peruskoulun päättymistä tapana juhlia?

Vierailija
30.05.2018 |

Koulu loppuu lauantaina ja maanantaina alkaa nuorella heti kesätyö. Pitääkö tässä järjestää jokin kahvittelu sukulaisille? Onko sellainen tapana?

Ollaan oltu kaikki tosi kipeinä koko toukokuu koivuallergian takia. Nyt vasta alkaa helpottaa ja rupesin miettimään, että loukkaantuuko nyt taas joku, jos ei mitään juhlia olekaan...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Teineillä on tapana pitää juhlat metsän siimeksessä. Mutta sinua ei niihin kutsuta.

Vierailija
2/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsittääkseni ole yleinen tapa. Perheen kesken voi jotkut pienent pullakahvit vetää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää kahvittelu perheen kesken, juhlikaa kannustaen nuorta eteenpäin.

Vierailija
4/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on haettu pizzat. Jotkut käy jäätelöllä.

Vierailija
5/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos järjestätte juhlat näytätte todella hassulta. "meidän Erkki pääsi yhdeksännestä luokasta läpi, hän on jo iso poika ja paras lapsi maailmassa'

6/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juhlitaan pienimuotoisesti vain oman perheen kesken.

Vierailija
7/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos järjestätte juhlat näytätte todella hassulta. "meidän Erkki pääsi yhdeksännestä luokasta läpi, hän on jo iso poika ja paras lapsi maailmassa'

Joo tätä kannattaa harkita kahteen kertaan jos on kovin herkkä sille mitä muut (erityisesti av- palstan negailijat) perheestänne ajattelevat.

Muuten toimitte kuten itse haluatte, mikään yleinen tapa juhlien järjestäminen ei tuossa kohtaa ole eikä kukaan loukkaannu jos ette kutsuja pidä. 

Vierailija
8/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainoat lapset koko suvussa ja sukulaisia, jotka vetää herneitä nenukkiin milloin mistäkin. Milloin on kutsuttu väärin, milloin ei ole kutsuttu vaikkei ole kutsujakaan... teini itse ei jaksaisi tätä temppuilua, enkä minä.

Ap

Vierailija
9/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun päättymistä ei juhlita kuin korkeintaan perheen kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän