Mielipiteitä
Miten voi olla niin vaikeaa puhua omalle miehelle tunteista.
En ikinä syyttäisi miestä pettämisestä, mutta nyt kun hänellä on uusi työ ja paljon uusia kavereita ja mun itsetunto on aivan nollassa ja jostain syystä vertailen itseäni muihin naisiin ihan koko ajan ja tuntuu etten riittäisi miehelleni enään.
Makkarin puollella meillä on aina kaikki sujunut ja ollaan täydelliset toisillemme, mutta ( tämä kuullostaa todella typerältä) miehellä on nykyisin omaa kivaa varmaan jokatoinen yö ja hän katselee jotain naisten kuvia ja mulle on tullut tunne että hän ehkä tuntee jonkun niistä naisista tai en edes tiedä onko niitä useampia ja sehän tässä pelottaakin että jos niitä onkin vain joku johon on esimerkiksi ihastunut. Nii en tiedä voiko tälläsestä puhua ja haluanko edes jos vastaud onkin jotain mitä pelkään. Enkä haluaisi syyttääkkään mistään kun mun omassa päässähän tämä asia on vaan kasvanut typeriin mittasuhteisiin. Ja tiedän että kaikki tai lähes kaikki harrastaa itsetyydytystä ja se on ihan ok ja on varmaan voinut tehdä sitä koko meidän suhteen ajan.