Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin muuttua ihastukseni kaltaiseksi, mutta miten se onnistuisi?

Vierailija
30.05.2018 |

Haluaisin muuttua ulkoisesti ja tyyliltäni ihastukseni näköiseksi ja oloiseksi. Miten sen voisin toteuttaa? Kasvonpiirteeni ainakin ovat aivan erilaiset, enkä ole varma, sopisiko hänen tyylinsä mulle. Olemme siis molemmat naisia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on myös jotain sellaista "x-faktoria", etten tiedä, mitä se oikeastaan edes on. Jokin hänen olemuksessaan on aivan ihastuttavan söpöä ja saa jalat alta. Miten sellaiseksi voi muuttua, kun en edes tiedä, mitä se on?

Vierailija
2/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpointa leikkauttaa samanlaiset hiukset, mutta minullepa ei sovi yhtä hyvin hänen hiustyylinsä ja muutenkin se olisi vain halju kopio siitå hänen tyylistään. Myös ne kaikki hänen vaatteensa näyttävät paremmilta hänellä, kun hänellä on niin harvinaislaatuisen upea vartalo. Joitain samanlaisia vaatteita olen käyttänyt, mutta aina vain tulee sellainen olo, että hänellä ne näyttävät niin paljon hienommilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että tulee out of the blue jotain kommentteja, jotka eivät liity aiheeseen mitenkään. Minulle vain tulisi sellainen olo, että se mun rakastamani ihminen olisi jotenkin lähempänä, jos mulla olisi enemmän sellainen tyyli kuin hänellä.

Vierailija
4/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3D-tulosta itsellesi uusi pää.

Vierailija
5/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakaa vainoamasta terapeuttiasi

Se oli se leffa, jonka nimen olen unohtanut.

Vierailija
6/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3D-tulosta itsellesi uusi pää.

Jos olisi mahdollista, niin tekisinkin varmaankin niin. :)

Vierailija
7/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yksi ystävä, joka jäljitteli minua kaikessa. Jos ostin uusia vaatteita, hän perässä saman laista. Kerran ostin uuden kivan persoonallisen laukun, eikös hänelläkin ollut kohta saman lainen!

minulla aurinkolasit, hänellä aurinkolasit, saman tyyppiset. Minä värjäsin hiukseni, niin hänkin.

Se oli todella raivostuttavaa! Me olimme nuoria silloin, menee sen piikkiin. Nyt molemmat jo aikuisen iässä eikä tätä enää tapahdu. Oletan että olette teinejä?

Suorastaan ahdistavaa kun tuntui että toinen yrittää varastaa minun elämäni! Aikuisen ei ainakaan kuulu olla noin ulkoaohjautuva. Minuus pitäisi kyllä olla jo kehittynyt.

Vierailija
8/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koko ajattelutapasi on ihan todella pahasti vinksallaan. En tiedä tuletko koskaan olemaan avun saavutettavissa. Et ymmärrä ihan yksinkertaisimpiakaan asioita, kuten että nämä kaavailusi eivät tule saamaan heteroa naisterapeuttiasi kiinnostaumaan parisuhteesta kanssasi, vaan miettimään lähestymiskieltoa. Olen tosi pahoillani puolestasi.

Vierailija
9/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ihastukseni varmaankaan siitä viehättyisi, jos häntä muistuttaisin, mutta tulisin siitä itse onnelliseksi ja kokisin, että olisin itsekin jotenkin arvokkaampi ja hyväksyttävämpi sitä kautta. Jos minulla olisi mahdollisuus nähdä häntä jossain, en toki tuolloin pukeutuisi siten, vaan koettaisin vältellä sellaista, ettei tule liian creepya vaikutelmaa.

T. Ap

Vierailija
10/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa ainakin hetkellisesti kuvitella olevansa jotenkin arvokkaampi ja parempi. Ja vaikkei kukaan muu sitä huomaisi, niin se lämmittäisi omaa mieltäni kovin. Olisi helpompaa tuntea olonsa itsevarmaksi, jos olisin niin upea kuin hän on. <3

Vierailija
11/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sellainenkin voimakas kontrasti, että inhoan itseäni todella syvästi ja se ihastukseni puolestaan on kaunein tietämäni ihminen. Hän on niin kaukana minusta kaikin tavoin ominaisuuksiltaan.

Vierailija
12/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene peilin eteen ja katso itseäsi ja sano että on ihan ok olla ruma. Rumalla on ihan yhtä suuri oikeus kansoittaa neliömetrin alaa kuin kauniillakin. Käy läpi kaikki rumat puolesi ja totea niihin että nenäni on ruma, paskempi juttu, mutta ruma nenä on täysin sovelias elämään tällä planeetalla.

Vierailija
13/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin luo oma tyyli, joka sopii sinulle, tällä saat paljon enemmän positiivista huomiota, kuin kopioimalla toisen tyyliä.

Vierailija
14/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sellainenkin voimakas kontrasti, että inhoan itseäni todella syvästi ja se ihastukseni puolestaan on kaunein tietämäni ihminen. Hän on niin kaukana minusta kaikin tavoin ominaisuuksiltaan.

Pieni vinkki: Terapeutin vainoaminen voi johtaa lähestymiskieltoon tai jopa rikostuomioon. Olen ihan varma, että siinä vaiheessa inhoat itseäsi vielä enemmän kuin nyt. Lopeta siis hyvän sään aikana. 

Vierailija
15/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keksi uusi tarina, tämä aihe on kaluttu loppuun eikä kukaan usko sua enään koska tarinointi menee överiksi.

Vierailija
16/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni vinkki: Terapeutin vainoaminen voi johtaa lähestymiskieltoon tai jopa rikostuomioon. Olen ihan varma, että siinä vaiheessa inhoat itseäsi vielä enemmän kuin nyt. Lopeta siis hyvän sään aikana. 

En ole ihastustani koskaan "vainonnut". En ole edes nähnyt häntä moneen kuukauteen tai jutellut hänen kanssaan tai muutenkaan kommunikoinut (esim. meilitse). Ilmeisesti on siis väärin edes ajatella häntä?

Vierailija
17/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene peilin eteen ja katso itseäsi ja sano että on ihan ok olla ruma. Rumalla on ihan yhtä suuri oikeus kansoittaa neliömetrin alaa kuin kauniillakin. Käy läpi kaikki rumat puolesi ja totea niihin että nenäni on ruma, paskempi juttu, mutta ruma nenä on täysin sovelias elämään tällä planeetalla.

Taidat tuntea mut, kun tulee noin spesifistä kommenttia? Ikävää kuulla, että olet tuota mieltä ulkonäöstäni. :(

Vierailija
18/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin luo oma tyyli, joka sopii sinulle, tällä saat paljon enemmän positiivista huomiota, kuin kopioimalla toisen tyyliä.

Mun on pakkokin toimia noin, sillä olen hyvin erinäköinen kuin hän sekä vartaloltani että kasvonpiirteiltäni (hän on täydellinen, itse olen valuvikainen raasu). Mulle ei sovi hänen tyylinsä ainakaan täysin, osin myös vaatemakuni on alun perin hieman erilainen.

Vierailija
19/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, keksi uusi tarina, tämä aihe on kaluttu loppuun eikä kukaan usko sua enään koska tarinointi menee överiksi.

Millä tavoin menee överiksi? Hän on ainoa kosketukseni kaikkeen kauniiseen elämässä. Siksi en pysty häntä unohtamaan. Jos mulla olisi joku seurustelukumppani, niin en toki enää häntä ajattelisi samaan tapaan. Mutta eipä kaltaisellani rumiluksella ketään tietenkään ole.

T. Ap

Vierailija
20/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydennän vielä: olin vastaavalla tavalla ihastunut yhteen mieheen joskus 10 vuotta sitten (olin melko nuorikin vielä silloin). En koskaan kertonut edes sille miehelle tunteistani; en ollut edes kahden kesken koskaan keskustellut hänen kanssaan. Lähinnä välttelin jopa katsekontaktia siihen kyseiseen 50+ ihan tavalliseen insinöörimieheen. Kuitenkin suorastaan elin sen kautta, mikä mun mielikuvani hänestä oli. Ja siis olin hyvin hoikka, fyysisesti hyvässä kunnossa ja "edustava" ja tein mallikeikkaakin ajoittain tuolloin. Mutta häpesin itseäni ja tajusin, etten ollut riittävän hyvä hänellekään.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan