Mies ei kerro menojaan
Olemme olleet yhdessä vuoden, emme asu yhdessä.
Minua vaivaa kun poikaystäväni ei kerro mitä puuhaa vapaa-ajallaan.
En tarvitse minuuttiaikataulua, mutta tuntuu oudolta nähdä jossain sosiaalisessa mediassa että taas on oltu ulkona, firman juhlissa jne.
Miksi hän ei voi mainita asiasta minulle?
Mielipiteitä?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte hyvin erilaisilta ja erilaisilta siinä mitä odotatte parisuhteelta. Joko mies pysyy tuollaisena lopun ikänsä, eli vapaana sieluna, itsenäisenä, jopa itsekkäänä tai sitten ison ja työlään "koulutuksen" jälkeen oivaltaa mikä sinulle on myös tärkeää ja alkaa tulemaan vastaan.
Tuo ei ole mitään itsenäisyyttä, eikä liity vapaasseen sieluun mitenkään, ettei voi ilmoittaa menoistaan, vaan se on ajattelemattomuutta ja sitä, ettei osaa huomioida toista. Eräänlaista itsekkyyttä siis. Vapaa sielu huomioisi toisen tarpeen saada tietää, missä vapaa sielu kulloinkin on, noin pääpiirteissään, menot siis ilmoittaa. Se ei rajoita mitään.
Vapaa sielu tuhlasi vuoden minunkin elämästäni. Nähtiin viikonloppuisin ja oltiin kiireisiä opiskelujen ja omien elämien kanssa siis. Ei tarvinnut kertoa menoistaan, mutta sen tiedon olisin tarvinnut, että olin vain viihdykettä niille vkonlopuille kuin tyypillä ei ollut parempaa tekemistä. Jos tietäisi että on vain panosuhde, niin ok ja voisin minäkin katsella koko ajan ympärilleni mitä muuta löytyy. Miksi edes kutsua tyttöystäväksi, jos ei tarkoita sitä.
Juu, ei se ole vapaa sielu, kerroin jo. Vapaaseen sieluun ei liity tämä tiedottaminen mitenkään. Ahdasmielinenkin sielu voi olla haluton kertomaan yhtään mitään, ja vapaa sielu taas ymmärtää, mitä toinen tarvitsee (tiedon, mitä teet jos se on jokin meno tmv.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hänen äitinsä?
Harvempi pettäisi äitiä ottamalla sivusuhteen samanarvoiseen henkilöön.
Mistä sä tuon pettämisen tähän löysit? Siitä ettei toinen kerro jos on firman bileet? Sääliksi käy sun puolisoasi, joutuu kestämään paranoidia vainoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte hyvin erilaisilta ja erilaisilta siinä mitä odotatte parisuhteelta. Joko mies pysyy tuollaisena lopun ikänsä, eli vapaana sieluna, itsenäisenä, jopa itsekkäänä tai sitten ison ja työlään "koulutuksen" jälkeen oivaltaa mikä sinulle on myös tärkeää ja alkaa tulemaan vastaan.
Tuo ei ole mitään itsenäisyyttä, eikä liity vapaasseen sieluun mitenkään, ettei voi ilmoittaa menoistaan, vaan se on ajattelemattomuutta ja sitä, ettei osaa huomioida toista. Eräänlaista itsekkyyttä siis. Vapaa sielu huomioisi toisen tarpeen saada tietää, missä vapaa sielu kulloinkin on, noin pääpiirteissään, menot siis ilmoittaa. Se ei rajoita mitään.
Vapaa sielu tuhlasi vuoden minunkin elämästäni. Nähtiin viikonloppuisin ja oltiin kiireisiä opiskelujen ja omien elämien kanssa siis. Ei tarvinnut kertoa menoistaan, mutta sen tiedon olisin tarvinnut, että olin vain viihdykettä niille vkonlopuille kuin tyypillä ei ollut parempaa tekemistä. Jos tietäisi että on vain panosuhde, niin ok ja voisin minäkin katsella koko ajan ympärilleni mitä muuta löytyy. Miksi edes kutsua tyttöystäväksi, jos ei tarkoita sitä.
Juu, ei se ole vapaa sielu, kerroin jo. Vapaaseen sieluun ei liity tämä tiedottaminen mitenkään. Ahdasmielinenkin sielu voi olla haluton kertomaan yhtään mitään, ja vapaa sielu taas ymmärtää, mitä toinen tarvitsee (tiedon, mitä teet jos se on jokin meno tmv.).
Siis tarkennan, että vapaa sielukin voi ymmärtää. Voi olla myös ymmärtämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hänen äitinsä?
Mistä sä tuon pettämisen tähän löysit? Siitä ettei toinen kerro jos on firman bileet? Sääliksi käy sun puolisoasi, joutuu kestämään paranoidia vainoamista.
No, luepa tuo kommenti vapaista sieluista jossa henkilöä oltiin heti hyväksikäytetty ja petetty, kun ei halunnut, että menoista tiedotetaan . Miksi ihmeessä yhdis.tät sen rajoittamiseen? Etkö olekaan oikein vapaa sielu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia just mä haluan, että toista KIINNOSTAA kertoa mulle, mitä kulloinkin tekee. Ellei, iin se ei ole mulle mikään sitoutuminen eikä parisuhde sitten.
Teillä on pelkkä seksisuhde. Riittääkö se sinulle? Tuskin seurustelette miehen mielestä. Mitä tapahtuisi jos käyttäytyisit samoin eli et kerro menoistasi ja et ole aina saatavilla kun hänelle sopii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hänen äitinsä?
Jos ap on se sivusuhde?
Oletteko te yhdessä keskustelleet seurusteletteko vai tapailetteko vain ajanvietteenä?
Hän ei koe, että hänellä olisi velvollisuuksia sinua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hänen äitinsä?
Jos ap on se sivusuhde?
No mitä se asiaa muuttaa? Ei mitenkään. Vai väitätkö, että niin no eihän se sitten mitään! ?
Vierailija kirjoitti:
Oletko hänen äitinsä?
Heh heh. P*ne omaa äitiäs.
Kyllä ottaisi aivoon, jos saisi tietää toisen asioista ainoastaan sosiaalisen median kautta. Silloin määrittelisin, että kysymyksessä on 'suhde' vaan ei mikään seurustelu- saati parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hänen äitinsä?
Hihhii, äidin kanssa tulee paha draama, kun äiti saa kuulla pojun käyneen jonkun muun vanhemman naisen luona syömässä lihapullia ja kehuneen niitä!
Pojunkin pitäisi ymmärtää, että vaikka on irtautunut äidistään eikä äidille enää tilitä neuvojaan, hän on toisaalta pyrkimässä parisuhteeseen itsensä kanssa tasa-arvoisen henkilön kanssa, jolle hänen menoillaan on usein ihan käytännön merkitystä. Eli samaa ymmärtävää otetta, minkä äiskältä saa, ei voi odottaa kumppanilta.
Olen yrittänyt monesti sanoa että asia vaivaa minua. Koskaan ei tule oikeen muuta vastausta kuin mäkämäkä.
Ja joka kerta tulee kuitenkin ensin raivo ja sitten itku kun huomaan että taas hän on menny ja tullu..ja minä vaan elän täällä tunnelissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en kyllä yleensä ilmoittele miehelleni minne olen menossa, milloin ja kenen kanssa. Tai välillä, mutta en ole pitänyt sitä tärkeänä. Meillä on täysin erilliset ja erilaiset sosiaaliset ympyrät, mies on lähinnä kotona ja tapaa kavereitaan harvoin, itse käyn kotona lähinnä yöpymässä. Illalla kyllä toki kertoilen jos on jotain jännää sattunut, tai jos olen jossain muualla yötä, niin siitä yleensä kerron (kerran en muistanut, ihmettelinkin miksi oli niin mörököllinä kun aamulla tulin kotiin :DD)
Jos asutte yhdessä ja hän on sinun miehesi niin ei kai teillä olekaan epävarmuutta sitoutumisesta. Vai käyttäydytkö kuin sinkku?
Näin meillä oli alusta asti. Olen aina ajatellut, että sataprosenttinen luottamus täytyy olla olemassa niin pitkään kunnes se rikotaan. Kumpikaan ei osaa olla mustasukkainen, kotona saamme toisiltamme turvan ja jonkunlaisen pysyvyyden tunnun, muuten elämme elämiämme varmaan juuri kuten sinkkuinakin (ilman sitä deittailua). Olen seurustellut ns normaalimpienkin miesten kanssa, tuntui kuin olisin tukehtunut kun jatkuvasti piti tietää missä olen ja kenen kanssa. Kun tapasin tämän mieheni, olo oli kirjaimelisesti kuin lottovoittajalla, joskus kaksi samanmielistä sattuukin yksiin :)
Lapsia tässä yhtälössä ei ole (vielä, kohta toivottavasti sekin aika tulee), sitten joutuu varmasti pistämään tämän talouden dynamiikkaa uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hänen äitinsä?
Heh heh. P*ne omaa äitiäs.
Kyllä ottaisi aivoon, jos saisi tietää toisen asioista ainoastaan sosiaalisen median kautta. Silloin määrittelisin, että kysymyksessä on 'suhde' vaan ei mikään seurustelu- saati parisuhde.
Heko heko. Olisikohan tuo ollut ihan vaan "vertauskuva"?
Huhuu, ap...miten te olette suhteenne määrittäneet?
Ja mikä on miehen parisuhdestatus siellä facebookissa?
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt monesti sanoa että asia vaivaa minua. Koskaan ei tule oikeen muuta vastausta kuin mäkämäkä.
Ja joka kerta tulee kuitenkin ensin raivo ja sitten itku kun huomaan että taas hän on menny ja tullu..ja minä vaan elän täällä tunnelissa.
Ap
Tiedätkö rakas lapsi miksi koirat nuolevat pallejaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hmm...kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinulla onkin siinä oikein hieno ja välittävä mies<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en kyllä yleensä ilmoittele miehelleni minne olen menossa, milloin ja kenen kanssa. Tai välillä, mutta en ole pitänyt sitä tärkeänä. Meillä on täysin erilliset ja erilaiset sosiaaliset ympyrät, mies on lähinnä kotona ja tapaa kavereitaan harvoin, itse käyn kotona lähinnä yöpymässä. Illalla kyllä toki kertoilen jos on jotain jännää sattunut, tai jos olen jossain muualla yötä, niin siitä yleensä kerron (kerran en muistanut, ihmettelinkin miksi oli niin mörököllinä kun aamulla tulin kotiin :DD)
Jos asutte yhdessä ja hän on sinun miehesi niin ei kai teillä olekaan epävarmuutta sitoutumisesta. Vai käyttäydytkö kuin sinkku?
Näin meillä oli alusta asti. Olen aina ajatellut, että sataprosenttinen luottamus täytyy olla olemassa niin pitkään kunnes se rikotaan. Kumpikaan ei osaa olla mustasukkainen, kotona saamme toisiltamme turvan ja jonkunlaisen pysyvyyden tunnun, muuten elämme elämiämme varmaan juuri kuten sinkkuinakin (ilman sitä deittailua). Olen seurustellut ns normaalimpienkin miesten kanssa, tuntui kuin olisin tukehtunut kun jatkuvasti piti tietää missä olen ja kenen kanssa. Kun tapasin tämän mieheni, olo oli kirjaimelisesti kuin lottovoittajalla, joskus kaksi samanmielistä sattuukin yksiin :)
Lapsia tässä yhtälössä ei ole (vielä, kohta toivottavasti sekin aika tulee), sitten joutuu varmasti pistämään tämän talouden dynamiikkaa uusiksi.
Ja se onnistuukin ihan vaan sormia napsauttamalla yhdessä yössä :D
Miten se ois siihen taattu? Jos ei olla tiivis pari, totta kai toinen hakee sen yhteyden muualta huonona aikana. En siis sano, että tiiviisti yhdessä, mutta tiivis siten, että välitetään siitä, että toinen saa haluamansa tiedot. Ja jos ei haudo salaisuuksia, kertominen ei ole ongelma.