Botox yms. Helsinki?
Mistä löytäisi Helsingistä hyvän botoxin laittajan? Tuntuu, että keskustelupalstoilta löytyy vain kauhutarinoita, haukkumisia ja mainostelua monesta paikasta. Tosin osa näistä on vanhoja juttuja jo. Joissakin paikoissa myös ajat on kaikki menneet, kun olen katsonut jotain kehuttua paikkaa/laittajaa. Vai pitääkö mennä yksityiselle lääkäriasemalle, jossa esim. Sibeliusryppyjen poisto maksaa pelkästään 500 e?
Kommentit (2)
Ongelma tällaiseen keskusteluun vastaamisessa on se, että heti kun kehut jotain paikkaa, tulee joku sakari kertomaan, että olet kyseisessä firmassa työskentelevä mainostaja.
Mutta juu, edellisen vastaajan tavoin kehun Cityklinikkaa. Olen käynyt laitattamassa botoxia sekä lääkärillä, että hoitajalla ja molemmat ovat erittäin taitavia! Hoitajista tosin kokemusta vain yhdestä.
Ja hinnat on halvat!
Minä menen nykyään hinnan takia Cityklinikalle. Aikaisemmin olen käynyt esim. Bulevardin klinikalla, mutta se on ihan pirun kallis paikka ja samalla tavalla se "botox" (oikeasti joku toinen tuotemerkki) pysyy vaikka olisi laitettu halvemmalla klinikalla.
Otan aina lääkärin pistämään, se on vähän kalliimpaa kuin hoitajan pistämänä, mutta tuntuu turvallisemmalta.