Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kusipään opiskelutoverin kanssa

Vierailija
30.05.2018 |

Mulla on siis sairaan ärsyttävä opiskelu”kaveri” joka on älyllisesti pikkulapsen tasolla esim suuttuu kaikesta mitä sille sanoo. Hän on kai lievästi masentunut ja muutenki vähän päästä pipi kun vitsailee kokoajan itsensä tappamisella ja hokee ”kerro mikä mus on hirveintä ja miks vihaat mua”. Jos en kerro hän suuttuu ja jos kerron hän suuttuu. En pääse hänen kanssaan pois samoilta tunneilta eli mitä teen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hän on kooltaan hieman painovoiman suosiossa ja haiseekin he*vetin pahalta ku ei varmaan peseydy ikinä ja käyttää aina samoja vaatteita

Vierailija
2/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokoma ympäristönsä saastuttaja koko ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se dressmanille 👍👖

Vierailija
4/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mä korjaisin asennettani. Opiskelutoverisi ei ole kusipää (tahallaan ikävä ja ilkeä) vaan sairas ja heikkoitsetuntoinen.

Sitten tarkistaisin käytöstapani. Vaikka toinen käyttäytyy huonosti tai omituisesti, itse pitää olla aina asiallinen ja ystävällinen kaikessa kanssakäymisessään kaikkien ihmisten kanssa. Myös niiden kanssa, joita ei ole itse ympärilleen valinnut, kuten työtoverien, luokkakaverien, asiakkaiden , asiakaspalvelijoiden, kassajonossa jonottajien, teatteriväliajalla seisoskelijoiden, torikansan ja aivan kaikkien. Jollei ole asiallinen ja ystävällinen, on itse k++ipää. Älä ole.

Viimeisenä tarkistaisin omat rajani. Kaikkien kanssa ei ole pakko olla tekemisissä koko ajan, vaikka joskus onkin. Mieti, milloin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän