Minkä ikäisiä naisia 19-vuotiaan miehen kannattaa lähestyä jos haluaa seurustella?
Kommentit (43)
16-vuotiaita. Voi olla nuorempikin kunhan maltat olla polkaisematta sitä ennenkuin täyttää 16.
Unohda naiset, ala homoksi. Naiset on perseestä.
Klassinen laskukaava tähän on seuraava: alarajaksi ikä jaettuna kahdella plus seitsemän.
Eli sinun tapauksessasi 16,5 --> 24
Vähintään 16v ja enintään joku 37v.
N18
16-99 vuotiaiden. Vähän nuoremmatkin käy kunhan sisäistää mitä tarkoittaa sakkoliha.
Todennäköisesti kaikkea 16-vuotiaasta lähtien. Mielellään ei kotikaupungissa, ettei maine mene.
Vierailija kirjoitti:
N18
Onko sulla samat ikärajat miesten suhteen?
M35
Ei sitä ikää kannata liikaa miettiä kunhan ei alle 16 vuotiasta kuitenkaan. Ennemmin sitä millaista ihmistä haet tai millaisen ihmisen kanssa ajatukset kohtaa. Aika vähän sillä on loppupeleissä iän kanssa tekemistä. Toki elämänkokemusta karttuu iän myötä ja keskimääräisesti nuoremmat on enemmän biletystä arvostavia ja ailahtelevampia päätösten suhteen, mutta yksilökohtaista vaihtelua kyllä on ja kaiken ikäisistä löytyy monenlaisia ihmisiä.
Itse en ollut ajatellut ihan näin paljon nuorempaa miestä huolia parisuhteeseen, mutta koska vaikutti hyvin sopivalta, mukavalta ja tasapainoiselta niin päätin kokeilla mitä suhteesta tulisi. Mies on 19v ja itse olen 32v.
Ei se iästä kiinni ole, kunhan ei mene pedofilian ja nekrofilian puolelle. Kyse on siitä, että nainen valitsee, mies voi vain toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se iästä kiinni ole, kunhan ei mene pedofilian ja nekrofilian puolelle. Kyse on siitä, että nainen valitsee, mies voi vain toivoa.
Kyllä miehetkin voi valita ihan samassa määrin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18
M35
Miksei voisi olla? Itse 18 vuotiaana seurustelin 17 vuotiaan kanssa ja myös vanhempi olisi käynyt. Nyt kolmikymppisenä eronneena on ollut muutama tapailu/seurustelu. Nuorin mies 19 ja vanhin 47.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18
M35
Miksei voisi olla? Itse 18 vuotiaana seurustelin 17 vuotiaan kanssa ja myös vanhempi olisi käynyt. Nyt kolmikymppisenä eronneena on ollut muutama tapailu/seurustelu. Nuorin mies 19 ja vanhin 47.
Eihän kukaan sanonut etteikö voisi olla. Kysyttiin, että onko.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, poju.
Viesti ilmoitettu asiattomaksi.
Kyllä tossa iässä voi vielä seurustella 14-15-vuotiaankin kanssa, jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18
M35
Henkilökohtasesti ei. Mulla 21v poikaystävä ja en pysty kuvitella, että seurustelisin vanhemman kanssa.
N18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18
M35
Eihän kukaan sanonut etteikö voisi olla. Kysyttiin, että onko.
Voi olla omaakin ajatusta vaan, mutta tuli tunne, että kysymys esitetty koska kysyjä olettaa asian olevan vähemmän hyväksytty sukupuolten ollessa eripäin.
Tossa iässä vuodenkin ikäero on paljon, joten rajoittaisin haarukan 17-20 vuotiaisiin.
97-vuotiaita, he pystyvät todennäköisesti sitoutumaan loppuiäkseen. Vai tosissasiko kyselit?