Minkä ikäisiä naisia 19-vuotiaan miehen kannattaa lähestyä jos haluaa seurustella?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite olin 16 ja mies 21 kun alettiin seurustelemaan, nykyään vuosia myöhemmin ollaan menossa naimisiin ja meillä on yhteinen lapsi, kuka sano ettei teinisuhteet toimi.
Kokemukset sanoo näin. Tuollaisista suhteista 99,9 % päätyy eroon. Ei tietysti tarkoita teidän suhteen olevan tuomittu. Lähtökohtaisesti vaan ennuste on aika synkkä.
Se on yksi näitä asioita jotka vain ovat näin.
Se on yksi näitä asioita, joista sinä et todellisuudessa tiedä hevon humppaa. Jos sinun ja parin kaverisi teinisuhde päättyi joskus vuonna yks ja kaks, niin ei sillä perusteella voi vedellä mitään 99,9 % pölinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Mitäs jos lähestyisit sellaista tyttöä tai naista, johon ihastut, so. joka herättää kiinnostuksesi. Niin kauan kuin kukaan ei herätä, on ihan turha pohtia ikärajoja. Sitten kun joku "vie jalat alta" niin ainoa, millä on merkitystä, on että hän on vähintään 16-vuotias ja on yhtä ihastunut sinuun kuin sinä häneen.
Ei parisuhteet synny niin, että ensin mietitään sopiva ikä ja muut kriteerit ja sitten lähdetään lista kädessä etsimään niihin sopivaa. Parisuhde syntyy siitä, kun kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa.
Ai se meneekin noin. Kaikki ne nettideittien pituusrajat olivatkin muodon vuoksi, mutta minä hölmö ukko menin noudattamaan niitä, enkö ottanut yhteyttä useimpiin kivan oloisiin naisiin (olen alle 170 cm, joka useimmilla on minimiraja). Ei kukaan listojen kanssa...
Minkä ikäisen kanssa olettaisit olevasi suurin piirtein samalla aaltopituudella? Oletko lapsekas tai sitten varhaiskypsä? Etsitkö vakavampaa seurustelua vai tyttöystävää jonka kanssa ei välttämättä mitään vakavampaa tule? Mitä siis haluat ja etsit?
Haluatko kokea paljon ja nauttia nuoruudesta? Oletko vakava ja hiljainen, haluatko sitoutua?
Mahdoton kenenkään toisen sanoa.