Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajutonta alentavaa kohtelua autokaupassa

Vierailija
29.05.2018 |

Tarkoituksena oli valmiiksi katsottu auto käydä ajamassa, mutta jäipä tekemättä. Vastaan tuli myyjä naureskellen että meinaa tyttö sitten ison auton itselleen laittaa, hehhehhee, lupasi lähteä mukaan läheiselle isolle parkkipaikalle jossa tyttö saa rauhassa totutella tuntumaan. Järkyttävää tytöttelyä aikuiselle naiselle, uskomatonta. mitätöintiä. Menin jotenkin noloksi ja hämilleni, änkytin että katselen vaan ja kopitin pois, miksi sitä aina keksii ne terävät kommentit kotiin ajaessa. Miestä vaan naurattaa että olin taas liian niuho ja on harmissaan kun nyt sitä autoa en kyllä mene katsomaan ikinä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselit siis vain sivusta kun autokauppias käyttäytyi alentavasti tajutonta naista kohtaan?

Mikset puuttunut moiseen käytökseen?

Tuskin kauppias olisi ollut noin tökerö, jos nainen olisi ollut tajuissaan?

Vierailija
2/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto olisi minun käyttöön tulossa, mies sen jo hyväksi todennut. Tarkoitus oli vaan että olisin sen koeajanut ja olisi kaupat tehty. Tarvitsen lomalle isompaa autoa että lapset ja koirat mahtuu kyytiin. Miestä nyt pelottaa että joutuu vaihtamaan rakkaan valvonsa minun tojotaan loman ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuton ja auto on vaarallinen yhdistelmä.

Vierailija
4/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoliikkeet vielä nykyäänkin miestenmaailmaa, Mietitkö yhtään miten itse olit esim. pukeutunut ja käyttäydyitkö

kovin avuttomasti.

Vierailija
5/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrettiin autokauppoja miehen kanssa aikanaan, tarkoituksena ostaa kakkosauto, pääasiassa minun käyttööni. Pari-kolme ekaa kauppaa meni niin, että myyjä kohteli minua kuin ilmaa, puhui miehelle. Jos kommentoin jotain, ei edes kuunnellut.

Sitten mentiin seuraavaan kauppaan, jossa myyjä kyseli heti, että millaiseen ajoon ja kuka ajaa. Kun kuuli että pääasiassa minä, kyseli minulta asioita ja kuunteli mitä minulla on sanottavaa. Esitteli fiksusti vaihtoehtoja. Kun kaupoista oli kulunut kuukausi, soitti minulle ja kysyi miltä auto on vaikuttanut jne.

Tämä myyjä on myynyt meidän perheellemme tähän mennessä jo 4 autoa.

Vierailija
6/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin, olin ostamassa isoa pakettiautoa, mutta myyjä suurin piirtein työnteli minua kohti käytettyjä henkilöautoja... "Joku kiva kauppakassi haussa vai? Täällähän näitä on..."  Olin tosin avannut keskustelun sanomalla "Tuolla ulkona on yksi paku josta olisin kiinnostunut, saisiko sitä koeajaa?"...

Pysähdyin ja kun myyjä (mies) kääntyi katsomaan kysyin, että onko heillä sellaista automyyjää jolle ei tuota ongelmia myydä pakettiautoa naiselle. Muuttui ääni kellossa, muuttui tosin palvelun laatukin kovin lyhytsanaiseksi mutta väliäkö sillä - halusin ko auton, tiesin kenen entinen se oli ja olin jutellut edellisen omistajan kanssa.

Vierailija
7/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoliikkeet vielä nykyäänkin miestenmaailmaa, Mietitkö yhtään miten itse olit esim. pukeutunut ja käyttäydyitkö

kovin avuttomasti.

Ootko iha tosissaan, että näin sitä nykyään. Muistakaa naiset siis käyttäytyä ja pukeutua.

Vierailija
8/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon aina saanut hyvää palvelua autokaupoissa.

Eräs tuttu mies taasen kauhisteli kun autokaupassa oli nainen myyjänä!

Vierailija
9/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän liike oli kyseessä?  Itse tylytän heti jos joku  dressmanin huonosti sopivaan pukuun pukeutunut automyyjä  tulee mulle pätemään ja likoittelemaan, koska luultavasti jo siinä tilanteessa tiedän  häntä enemmän siitä  autosta jota olen tullut katsomaan.

N40+

Vierailija
10/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto olisi minun käyttöön tulossa, mies sen jo hyväksi todennut. Tarkoitus oli vaan että olisin sen koeajanut ja olisi kaupat tehty. Tarvitsen lomalle isompaa autoa että lapset ja koirat mahtuu kyytiin. Miestä nyt pelottaa että joutuu vaihtamaan rakkaan valvonsa minun tojotaan loman ajaksi.

Miehesi  siis arvostaa enemmän peltiä kuin sinua ja lapsianne. Asia tuli selväksi.

Vierailija
11/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kovin avuttomasti.

Ootko iha tosissaan, että näin sitä nykyään. Muistakaa naiset siis käyttäytyä ja pukeutua.

Ryhdyin itsekkin miettimään, että mitenköhän sitä täytyisi naisena pukeutua jotta tulisi tasa-arvoisesti kohdelluksi? Miesmäisesti? Jakkupukuun? Jotkut tavalliset vai bimbokuteet? En tiedä. Onkohan tätä tutkittu?

Ja mitä se avuton käytös sitten on? En osaa avata ovea? En tajua autoista mitään?

Mitä väliä noilla millään on? Jos haluan auton, niin hameen pituudella ei ole siihen minkäänlaista merkitystä. Autokauppiaan työ voisi olla seuraava tekoälyllä tehtävä homma. Kerrottais vain faktat eikä tuijoteltais sinne tissivakoon. Asiakas ilmoittaa mitä tuli etsimään ja tekoäly ei oleta mitään omia värähdyksiään.

Vierailija
12/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myyjällä oli huono päivä?

Itse en ainakaan vaan pysty heittämään tekohymyä kaikille ja jokainen ilmaisen puoli-ilmaisen kaman kerjääjä ei nyt vaan jaksa aina innostaa. Toki näin ei saisi olla...

Vierailija
13/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoituksena oli valmiiksi katsottu auto käydä ajamassa, mutta jäipä tekemättä. Vastaan tuli myyjä naureskellen että meinaa tyttö sitten ison auton itselleen laittaa, hehhehhee, lupasi lähteä mukaan läheiselle isolle parkkipaikalle jossa tyttö saa rauhassa totutella tuntumaan. Järkyttävää tytöttelyä aikuiselle naiselle, uskomatonta. mitätöintiä. Menin jotenkin noloksi ja hämilleni, änkytin että katselen vaan ja kopitin pois, miksi sitä aina keksii ne terävät kommentit kotiin ajaessa. Miestä vaan naurattaa että olin taas liian niuho ja on harmissaan kun nyt sitä autoa en kyllä mene katsomaan ikinä.

En suoraan sanottuna usko. Ei yhdelläkään autokauppiaalla ole varaa vähätellä naisostajaa. Jos totta, niin samanlaisia autoja löytyy muista liikkeistä, tuon liikkeen suuntaan et enää edes pieraise.

Vierailija
14/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokaupat on saatanasta! Etsimme perheautoa pääasiassa minun käyttööni ja kiersimme muutaman kymmentä autokauppaa Etelä-Suomen alueella. Vain YHDESSÄ myyjä puhui minulle ja ylipäänsä otti huomioon!! En tajua miten pääsääntöisesti naisia kohdellaan niin huonosti autokaupoissa. Vai, että pitäisi autokauppaan pukeutua... Aivan kuin miehet jotenkin erityisesti valmistautuisivat autokaupoille!

ps

Ja tuo liike oli Kamux.

Vierailija
15/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kovin avuttomasti.

Ryhdyin itsekkin miettimään, että mitenköhän sitä täytyisi naisena pukeutua jotta tulisi tasa-arvoisesti kohdelluksi? Miesmäisesti? Jakkupukuun? Jotkut tavalliset vai bimbokuteet? En tiedä. Onkohan tätä tutkittu?

Ja mitä se avuton käytös sitten on? En osaa avata ovea? En tajua autoista mitään?

Mitä väliä noilla millään on? Jos haluan auton, niin hameen pituudella ei ole siihen minkäänlaista merkitystä. Autokauppiaan työ voisi olla seuraava tekoälyllä tehtävä homma. Kerrottais vain faktat eikä tuijoteltais sinne tissivakoon. Asiakas ilmoittaa mitä tuli etsimään ja tekoäly ei oleta mitään omia värähdyksiään.

Auton voi ostaa netistä.

Vierailija
16/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autokaupat on saatanasta! Etsimme perheautoa pääasiassa minun käyttööni ja kiersimme muutaman kymmentä autokauppaa Etelä-Suomen alueella. Vain YHDESSÄ myyjä puhui minulle ja ylipäänsä otti huomioon!! En tajua miten pääsääntöisesti naisia kohdellaan niin huonosti autokaupoissa. Vai, että pitäisi autokauppaan pukeutua... Aivan kuin miehet jotenkin erityisesti valmistautuisivat autokaupoille!

ps

Ja tuo liike oli Kamux.

Meille on ostettu autot aina siten että käydään katsomassa niitä yhdessä. Paskaa palvelua on ollut siten että myyjä ei lainkaan vaivaidu juttusille ja minähän en kovin pitkään norkoile odottamassa, vaan vaihdan liikettä. Mutta aina jos on kerrottu, että auto tulee rouvalle, niin myyjät ovat alkaneet keskustella autoista hänen kanssaan

Vierailija
17/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ps

Ja tuo liike oli Kamux.

Riippuu varmaan siitä että miten se mukana oleva mies käyttäytyy. Jos hänellä näyttää olevan tilanteen hallinta, niin keskustelut käydään hänen kanssaan. Jos nainen on selvästi ostaja, niin melko tollo myyjä jos ei osaa lukea tilannetta.

Vierailija
18/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 vanha ja tylsä provo

Vierailija
19/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v nainen, hyvötuloinen. Olen ostanut monta autoa itse itselleni ja omilla rahoillani. Välttelen viimeiseen asti autokauppoihin menoa koska palvelu on niin surkeaa. Ainoastaan Biliassa olen välillä saanut ok palvelua. Korjaamonkin olen valinnut sen perusteella ettö saan asiallisen kohtelun.

Vierailija
20/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suoraan sanottuna usko. Ei yhdelläkään autokauppiaalla ole varaa vähätellä naisostajaa. Jos totta, niin samanlaisia autoja löytyy muista liikkeistä, tuon liikkeen suuntaan et enää edes pieraise.

Usko pois! Naisten saama palvelu on ala-arvoista. Ilmeisesti monessa perheessä asia kierretään siten, että mies hoitaa autoasian yksin ja vaimo tyytyy statistiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi