Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
15221/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sain miinuspeukkuja, kun sanoin vatsani olevan ihan sekaisin miehen takia? Joo on, ruoka ei maistu, oksettaa jne.

Kuuluu ihastumiseen: Hurjaksi äityvä tunne tuntuu liki sairaudelta: olo on kuumeinen, vatsaa vääntää, uni ei tule eikä ruoka maistu.

https://www.terve.fi/artikkelit/ihastuminen-mita-se-on

Ehkei muita vaan kiinnosta lukea toisten ripuleista? Oli syy mikä hyvänsä.

Vierailija
15222/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua rakastan sua rakastan sua olisin halunnut möläyttää sulle takaisin siinä kun katsoin unisena sun viestit (jotka möläytystä ei aiheuttaneet. Sä vaan aiheutat mussa tätä aina riippumatta viestien sisällöstä).

Ikävä on tosi kova. En tiedä osaatko arvata sitä minusta tai haluaisitko tietää. Ei olla nähty aikoihin. Jos saisin vapaat kädet tavatessa niin enpä tiedä mitä ensimmäisenä tekisin. Halaisin kai ja tuoksuttaisin sun lämpöä ja tuoksua susta ja sun hiuksista. En enää ihan muista kuinka hyvin ylettäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15223/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sain miinuspeukkuja, kun sanoin vatsani olevan ihan sekaisin miehen takia? Joo on, ruoka ei maistu, oksettaa jne.

Kuuluu ihastumiseen: Hurjaksi äityvä tunne tuntuu liki sairaudelta: olo on kuumeinen, vatsaa vääntää, uni ei tule eikä ruoka maistu.

Yp taas vauhdissa! Liikuttavaa, kun ottaa henk.kohtausesti KAIKEN kritiikin. Jankuti jankuti ja linkkiä pukkaa; olen oikeassa, olen olen olen.

Vierailija
15224/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhä rakastunut vaimoosi?

Kuka? Mihin tää liittyy?

Vierailija
15225/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yp taas vauhdissa! Liikuttavaa, kun ottaa henk.kohtausesti KAIKEN kritiikin. Jankuti jankuti ja linkkiä pukkaa; olen oikeassa, olen olen olen.

Mitä henkilökohtaista siinä on, jos sanon, etten halua lukea muiden ripuleista? En halua lukea sun pakkomielteisestä modejankkaamisestakaan, joten annan alapeukkua sullekin aina tavatessa.

Vierailija
15226/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikirjaiminen mies, millaista naista sinä kaipaat?

Minuakin kiinnostaa....

Kaipaan lämminsydämistä, viisasta, säteilevää, kaunissilmäistä.

Alkaako hänen nimensä siis H:lla?

Kyllä

Heli?

Tunnistitko kuvauksista jonkun Helin? Kaipaatko häntä? Vai oletko Heli ja tunnistitko itsesi?

Vierailija
15227/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouni ❤️ On niin ikävä sua 😞

Mistä miikka? Ainut, jolla on ehkä syytä miinustaa tätä, on Kuhis ite... Enkä usko, et hän täällä pyörii... 🤔

Vierailija
15228/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaammekohan me sun kanssa enää missään mies? Saammeko enää tilaisuutta jutella asioista? Vai haluatko enää jutella?

Vierailija
15229/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaammekohan me sun kanssa enää missään mies? Saammeko enää tilaisuutta jutella asioista? Vai haluatko enää jutella?

Niin surullista kuin se onkin, emme välttämättä tapaa enää koskaan. Haluaisin tietenkin jutella kanssasi asioista, mutta valitettavasti sen toteutuminen ei ole minun halustani kiinni.

Vierailija
15230/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin surullista kuin se onkin, emme välttämättä tapaa enää koskaan. Haluaisin tietenkin jutella kanssasi asioista, mutta valitettavasti sen toteutuminen ei ole minun halustani kiinni.

Jos hän olisi oikeassa elämässä antanut edes jonkun pienen signaalin että mun lähestyminen on toivottavaa, olisin voinut uskaltaa ehdottaa jotain. Mutta parempi varmaan näin.

Vierailija
15231/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiva kuulla, miten sulla J mies menee ❤️

Vierailija
15232/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tattini sykkii, tsiigaa tätä tykkii

Taidan kuolla, haluutko nuolla

Nyt alko sota, suuhun ota

En pidätä enää, mälli lentää

Yhteistä kuumaa yötä muistellen

Marille 19v

Terv setämies 58v

Niin ihana. Toivottavasti uusi yö teitä odottaa.

Vierailija
15233/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen mitä tunsin kanssasi, lähelläsi, saa kokea vain kerran elämässään.

Minäkin mietin välillä, oliko se jotain mitä kokee vain kerran vai oliko se ”vain” avaava kokemus?

Tuleeko sellaisia tunteita herättävää henkilöä enää vai oliko hän portti niihin tunteisiin myös jonkun muun kanssa?

Ennenkin olen rakastunut, mutta hän aiheutti tunteita joita en ollut aiemmin ketään kohtaan edes vähää reunasta kokenut.

(Tämä ei ole vastaus sinulle, mutta tuli tästä viestistäsi mieleen joten lainasin)

Rakkauden mysteeri, johon kukaan ihminen ei voi tietää vastausta etukäteen. Kun vanhoja ihmisiä kuuntelee niin eipä kovin moni taida julistaa useita ihmisiä elämänsä rakkaudeksi suurien tunteiden "henkisellä tasolla"? Fyysisempiä sarjakaipailijoita kyllä löytyy. Ehkäpä se on ihmisestäkin kiinni kuinka moneen rakastuu ja miten vahvasti tunteet kokee.

Totta.

En osaa sanoa omien tunteiden tasosta kuinka henkisiä ne on tai edes voi olla, kun en häntä kovin tunne ja kanssakäyminen oli pitkälti fyysistä.

Silti tuli tunteita ja ajatuksia joita en ollut kokenut aiemmin!

Ajatukset meni sittemmin pilalle eikä hän ole sellainen unelmoitava (koska ajattelu tuottaa yleensä vain pahan mielen), mutta tunne jäi jossain määrin elämään - ainakin toistaiseksi.

Toki tunnekin on jonkin verran hiipunut, mutta mietityttää silti välillä oliko hänessä henkilönä jotain mikä laukaisi ne ennennäkemättömät tunteet (ja alunperin myös ajatukset), vai oliko hän ”vain” portti?

Sinänsä vastauksella ei ole edes niin väliä, kun vaikka hän olisikin ainutlaatuinen eli ”joutuisin” elämään aina yksin, ei se (yksin eläminen) ole minulle mikään tragedia.

Se on vähän sellainen ”ihan sama”-juttu, elääkö yksin vai ei.

Molemmissa hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
15234/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

t<3

Vierailija
15235/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
15236/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua.

Minäkin rakastan sinua. On niin ikävä.

Vierailija
15237/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallitaanko mun jossain vaiheessa elämää vielä ajatella jotain tai jotakuta muutakin kuin sua? Edes hetken verran? Voiko tästä jättää loma-anomuksen johonkin? Oli vaan niin hullun täydellinen mies, vaikka olisi vaan seisonut ja kaivanut nenäänsä. Eihän tätä nyt vttu ikuisesti jaksa.

Vierailija
15238/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan mies joskus hemmotellut minua? Minusta olisi ihanaa, jos olisit.

Vierailija
15239/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallitaanko mun jossain vaiheessa elämää vielä ajatella jotain tai jotakuta muutakin kuin sua? Edes hetken verran? Voiko tästä jättää loma-anomuksen johonkin? Oli vaan niin hullun täydellinen mies, vaikka olisi vaan seisonut ja kaivanut nenäänsä. Eihän tätä nyt vttu ikuisesti jaksa.

Lääkettä naamariin ja lomalle lomps

Vierailija
15240/16650 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan mies joskus hemmotellut minua? Minusta olisi ihanaa, jos olisit.

Miten et tiedä, onko joku hemmotellut sinua vai ei?

Ketju on lukittu.