Treffipalstojen varatut miehet ja hyväuskoiset vaimot.
Mikä ihme siinä on, että keski-ikäiset, tai sitä lähestyvät vaimot ovat ihan tolkuttoman sinisilmäisiä ja suorastaan typeriä mitä heidän parisuhteeseensa tulee? En tiedä yhtäkään vaimoa joka ei olisi yllättynyt ja järkyttynyt, kun miehen sivusuhde (tai mikä ikinä) tulee ilmi. Sitten taivastellaan ja ihmetellään, kuinka meillä oli niin hyvin, vaimon itsensä. mielestä ja perustellaan suhteen hyvyys joillain perhe, lapset ja kesämökkiargumenteilla, miettimättä hetkeäkään sitä, onko mies välittänyt vaimosta itsestään yksilönä enää aikoihin.
Yksilö on tärkeä, ei yhtään vähemmän tärkeä kuin kokonaisuus johon kuuluu ne lapset, Volvo, kesämökki ja arkinen elämä. Jos yksilö ei ole onnellinen elämässään, niin ei se kokonaisuuskaan toimi, ei vaikka puoliso olisi omalta osaltaan samaan aikaan onnensa huipulla.
Yhdessä keskustelussa oli kehoitus käydä katsomassa 24:n treffien miesten ilmoituksia ja vaikka laskea mikä osuus on varattujen. Tein näin ja myönnän kyllä järkyttyneeni, itsekin vaimona, onko minunkin kunnollinen perheenisä mieheni tuolla etsimässä seuraa? Miksei olisi, onhan sielä satoja muitakin, ei heistä päällepäin näy pettävätkö, jonkun miehiä he kaikki ovat, jonkun kanssa elävät kulissielämää ja vaimolla ei ole tästä mitään tietoa.
Kommentit (85)
Että naiset ovat raukkoja. Sille on varmaan syynsä miksi yhdenkään uskonnon tai valtion avioliitossa naisen arvo on lähinnä esineen tasoa. Olette pelkkiä käytettäviä reikiä miehille. Mitään pahaa ette halua nähdä miehissä. Missä muuten ukkonne nimenvaihdot? Missä?;) ei näy, ei näy! Hyväksikäytettävät eukot.
Vierailija kirjoitti:
Musta hurmaava lisä tähän ihmisten taso -keskusteluun on tää "tasataan puntit" näkökulma. Eli kun en nuorempana kelvannut niin nyt on saatava vierasta: se on MUN oikeus. Ei hyvää päivää millaisia ressukoita tän maan miehet on! Tai siis nää, jotka palstalle kirjoittelee. Aivokapasiteetti jääny esipuberteetti tasolle..
Kyllä, me kaikki toimimme juuri kuten tämä yksi henkilö.
M35
Puolet niistä naisista on tehnyt itse sitä samaa ja lopuistakin osa on tiennyt tai vähintään epäillyt miehen puuhia. Naisilta vain käy niin luontevasti uhrin esittäminen ettet osaa epäillä heitä.
Vierailija kirjoitti:
Puolet niistä naisista on tehnyt itse sitä samaa ja lopuistakin osa on tiennyt tai vähintään epäillyt miehen puuhia. Naisilta vain käy niin luontevasti uhrin esittäminen ettet osaa epäillä heitä.
Ja kun lukee tätä palstaa , niin pettävä nainen on sääntö, joten turha kainostella.
Se mulla on "oikeus " on aina niin väärin kun sen sanoo mies. Mutta näin se nyt vaan on. Ja kyllä kun en nuorena kelvannut ja nyt kelpaan niin kyllä otan siivuni siitä, mistä naiset sai nauttia nuorena. Miksi seksikokemuksien pitäisi olla vain naisten oikeus?